UusTaas kirjoitti:
(...) olen luultavasti mennyt reippaasti yli proteiineissa, nyt olen punninnut keittiövaa'alla (ei tarkoitus jatkaa, kunhan saan tuntuman, paljonko on 100 g jauhelihaa jne), ja huomaan, että olen mättänyt aivan järkyttäviä määriä prodea (250 g/ateria), laihtumisen toivossa.
Nyt muutaman päivän sisään on paino tullut alas sillä, että kahdella aterialla syön lihaa/kalaa 100 g, päälle muu /siemenet, juusto jne.), kasvikset.

Meneeks' tässä nyt prodet ja ruoka-aineet sekaisin? Lihassa on semmoiset neljännes prodeja, joten oot syönyt kilon lihaa/ateria...
Itte oon päätynyt syömään älkkismäisesti isona ukkelina n. 100 g prodea päivässä, mikä täyttyy parista kohtuukokoisesta liha/kala/kanabiitistä, muutamasta keltuaisesta, juustonokareesta, kahvikermoista ja jogurttilusikallisesta - sen enempiä laskeskelematta. Rehuhiilareita ihan vähän ja namirasvoja aika surutta. Tuntuis' toimivan, kun malttais' olla hurjastelematta välillä... Verenpaineet tasoittui normaaleiksi ja luemma sokruillakin vois' olla mahikset tehdä samaa. LCHF...