Vieras kirjoitti:
Motion kirjoitti:
Piti ihan hakutoiminnolla etsiä toi posti mihin viittasit, mistä sä siihen sen 1000 kaloria tempaisit, hatusta?
Jos söisin kyseisiä elintarvikkeita niin minun kohdalla sama ateria näyttää tältä
aamiainen lchf kahvi = 450 kcal
lounas juustoleipäsiä, juustoa, metwurstia vihersalaattia ja voikahvia = 1240 kcal
päivällinen jauhelihapihvejä, vihreitä papuja ja voikahvia = 1260 kcal
Edit:
Yht 2950 kcal
Okei eli rasvamällit ovat todella massiivisia. Kahvissakin noin 1.5 desiä kermaa tai noin 70 g voita. No, makunsa kullakin

Höh, kyllä se kaksi kuppia kahvia aamulla menee, tai siis mukia, kermaa jaksa juoda siinä ei ole tarpeekis rasvaa ja liikaa hiilareita.
Itse lasken voit pohjalle ripottelen pikakahvia ja keihuvaa vettä päälle ja alan hörppimään 2x30 g voita menee kevyesti, toiset vetelee kookos öljyä sekaan jolla korvaa osan voista tai lisää rasva määrää, mutta mä en siitä kahvissa tykkää, voita ja suolaa ai et kun on makea aamiainen jos on kiire, miellumin toki syön kun juon rasvan mutta on aamuja kun ei ehdi viritellä sen kummempaa aamiaista.

Noilla kun syöt mahan täyteen amiaisella on kalori ja muita vajeita ihan kivasti.
Vieras kirjoitti:
Ei kaloreita laskea tarvitse, kuten ei hiilareitakaan, mutta jokainen ei-heikkolahjainen kykenee niiden määrän arvioimaan.
Tolleen van jos sama vieras, niin jos lähimpään tasa lukuun pyöristetään se on 60 ei 70 (hiukka päälle 62g.)