els kirjoitti:
Tuskin.
Silloin kun tuota väitettiin tiedetuloksesta, piti lukea kokoteksti, ja siitä näk8 että kyse oli silloinkin sokerista.
Kiitos els viestistäsi. Jäin miettimään, että voisiko olla sokeri syynä minullakin. Mutta kun en syö sokeria, en ole syönyt vuoteen yhtään karkkia enkä leipää enkä perunaa. En käytä edes light-limuja. Voi tietenkin olla, että joinain viikkoina syön tomaattia ja paprikaa ja juon punaista maitoa lasin enemmän kuin toisina viikkoina, jännä jos sellainen sitten lisää turvotusta. Olen siis normaalipainossa, enkä yritä laihduttaa, vaan karppaan terveyden takia. Kahden kilon painon nousu joinakin viikkoina ei varsinaisesti "haittaa" siksi minua, mutta olen vain ihmetellyt että mistä se johtuu. Voisiko huono nukkuminen kerätä turvotusta? Asun siis kahdessa paikassa, joka toinen viikko toisessa ja joka toinen toisessa, ja sillä "kuplavesiviikolla" on siis myös huono sänky, jossa nukun huonommin kuin toisessa kodissa (ja pahan makuinen hanavesi, jonka vuoksi juon kaupan kuplavesiä..) t. aloittaja