karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-28 04:41:12

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Dianalle
ViestiLähetetty: 2004-09-07 21:58:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-06-29 11:39:27
Viestit: 15013
Flunssaan ja kurkkukipuun yms. olen jo noin 10 vuotta käyttänyt jostain, en enää muista mistä, löytämääni ohjetta. Lämpimään/kuumaan veteen Cayenne-pippuria, aluksi teelusikankärjellinen, kun tottuu niin puoli teelusikallista tai "maun mukaan". Ennaltaehkäisevästi voi ottaa aamuisin, sairaana tunnin parin välein. Joillakin voi tyhjään vatsaan tuntua etovalta. Pippurisuus häipyy nopeasti, ei ole kuin chili. Urheilevat lapset (dopingmääräysten takia monet lääkkeet kiellettyjen listalla) ovat käyttäneet myös. Olen joskus jopa, kun on flunssa iskenyt ja olen ollut juuri lähdössä Pietarista ajamaan Suomeen (6-7 tuntia autossa), laittanut vesipulloon Cayennea ja nappaillut sitä pitkin matkaa. Tauti parantunut matkan aikana.

_________________
"Remember, eating fat is not what makes you fat, it’s the inability to burn fat that makes you fat." Rosedale
"I will never be hungry again"


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-07 22:38:30 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-08-14 13:08:12
Viestit: 221
Oi, kiitos kaunis :!: Pitääkin ottaa neuvosta vaarin, josko tämä tästä sitten taas suttaantuis :D



______________________________

huh huh, onpas kyllä ytyä :shock:
no, toivottavasti tähän tottuu! Juotkos sä Elka tätä siis joka aamu?


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-09 10:08:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-05-31 21:12:05
Viestit: 2034
Inkivääriä voisi varmaan laittaa mausteeksi chilitroppiin ja sitruunaa, ovat molemmat vanhoja flunssalääkkeitä.

Ei flunssaisena tarvitsekaan syödä juuri mitään, varsinkaan väkisin, lepoa ja paljon juomista.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)