karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-02 08:04:46

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Tursakkeelle
ViestiLähetetty: 2004-09-10 11:53:55 
Poissa
A-luokan paskansyöjä
A-luokan paskansyöjä

jos nyt esim.Atkinsia tarkasti noudattaa, niin napa ei saa ruskaa.

Sääntö 2. .....Nälkäisenä tulee syödä riittävästi, mutta ei ähkyyn asti. Jos näläntunnetta ei ole, laihduttaja on joko syömättä, tai syö vain pienen proteiinipitoisen välipalan vitamiinien kanssa.

Kuinkahan tuo vitamiini asia on tulkittava? Tarkoittaakohan sitä, että jos ei ole aika ottaa vitskuja, niin silloin ei syödä? Ei kai noita vitskujakaan nyt ole tarkoitus jokaisella välipalalla ottaa?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-10 12:16:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No nyt, tuon alun riehakkuuden jälkeen, olen yrittänyt ängetä ruotuun ts. lopetan syömisen kun nälkä loppuu. Mulla on aina ollut tapana syödä niin kauan kuin vatsa vetää kun ruoka on vaan niin hyvää. Olen armoitettu kokki enkä huonoa osaa tehdäkkään! :wink: Mä pyrin muuttamaan itseäni nyt paitsi syömisen, myös ajatusmaailman osalta. Kumpikaan ei käy ihan helposti kun tässä on koko aikuisikänsä syönyt väärin. Mutta tämä foorumi, tai siis te kanssakarppaajat, olette enemmän avuksi kuin osaatte kuvitellakaan. Kiitokset siitä. Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-10 12:18:47 
Poissa
A-luokan paskansyöjä
A-luokan paskansyöjä

Ihan samojen ongelmien kanssa painii varmaan jokainen. Kyllä ähky hyvässä pöydässä tahtoo olla venyvä käsite :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-15 20:36:52 
Poissa
karkkikapara
karkkikapara

Hei Tursake!

Lueskelin tuota sun ruokapäiväkirjaa. Mulla on ollut ihan sama tilanne, että en oo ikinä oikein kasviksista välittänyt, niiden syöminen onkin tän dieetin vaikein osa. Innolla kattelin noita sun kokkauksia, ja taidanpa kokeilla niitä kunhan vaan saan uuden hellan kotiin. Uuni nimittäin meni rikki viime viikolla...

Tänään tein kyllä herkkuruokaa, paistoin possun sisäfilepaloja pannulla paprikan ja sipulin kanssa, grillimaustetta ja pippuria joukkoon. Ai että oli hyvää =P~

Terveisin Miiru

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00