Loppuraporttia:
Kahden viikon induktion tuloksena strategiset mittani ovat muuttuneet seuraavasti:
paino kg: -1.0 kg
paino lbs.: -2.5 lbs.
rasvaprosentti: -1.1 %-yksikkoa
vyotaronymparys: -0 cm
vyotaro navan kohdalta: -1 cm
lantio: -1 cm
oikea reisi: -1.5 cm
oikea kasivarsi: -1.5 cm
rinta, paalta: -3 cm
(rinta, alta jai epahuomiossa mittaamatta

)
niska: -0 cm
Ei paha kahden viikon saldoksi! Noiden lisaksi olo on parantunut huomattavasti, olen mm. paassyt vatsavaivoistani eroon. Iho on kuin vauvanpeppu. En ole enaa riippuvainen kofeiinista tai jaatelosta. Perhe-elama voi hyvin, kun syomme vihdoin molemmat samaa ruokaa samaan kellonaikaan saman poydan aaressa. Syomiskerrat ovat vahentyneet kolmeen, jolloin tiskia syntyy vahemman, keittiossa kuluu vahemman aikaa, ja ruoka on ajatuksissa harvemmin. Nalkaa ei ole tarvinnut karsia, eika tahdonvoima ole joutunut koetukselle. Ravintolassa syominen on helppoa.
Ainoa miinuspuoli, joka mulla tulee mieleen, on illalliskutsut kavereille kylaan - siella kun ei usein ole kuin yhta paaruokaa tarjolla, eika siita oikein voi kieltaytya. Toistaiseksi illalliskutsuja ei ole tullut kuin yksi, ja kieltaydyin kohteliaasti miehen tyokiireisiin vedoten

. Onneksi niita ei muutenkaan satele kauhean usein, varsinkaan nyt, kun grillikausi on virallisesti ohi. Grillibileet eivat itse asiassa niin pahoja olekaan, kun tarjolla on usein paljon eri proteiininlahteita, mutta jotkut kana-riisi -illalliset joutuu kylla jattamaan valiin.
Homma jatkuu siis samalla tyylilla tastakin eteenpain. Aloitan varmaankin uuden ketjun kakkosvaiheelle, mutta saa nahda, kuinka aktiivisesti jaksan sita paivitella.
Ai niin, jos jotakuta kiinnostaa mieheni tulos, niin painosta lahti reilut 3 kg, rasvaprosentista 1.6 yksikkoa, vyotarolta 4 cm ja lantiolta 3 cm

. Eniten silla kylla nakyy muutos poskien kapenemisena.
Valokuviakin otettiin taas tanaan, mutta ei niista kylla viela kauheasti eroa huomaa... Muutenkin kuvat ovat ei-vertailukelpoisia, kun jouduttiin ottamaan ne ekat kuvat lainakameralla ja ollaan vaihdettu huonekalujen jarjestysta sen jalkeen, jolloin ihan tasan tarkkaa kamerakulmaa oli mahdotonta loytaa. Valaistuskin oli ihan kummallinen. Eli en aio laittaa niita nakyville.
Jees, nyt taytyy menna hakemaan kala uunista, adios!