Mamachi kirjoitti:
Mä mietin vieläkin karppinimikettä

On-off, huuhaa, jotain sellasta..
Muista että vaan sä tiedät mikä sulle sopii. Eli ihan turhaa potea huonoa omaatuntoa yhtään mistään jos olo on kaikinpuolin hyvä.
Nykyään forumilla taitaa ollakin lähinnä lchf-tms tiukan linjan tyyppejä, tai sit lähinnä hyväkarppeja. Sit tällaisia jotka tietää jotain mut ei välttämättä toteuta

Mut lampeen mahtuu! Onneksi forumilla ei enää olekaan niin tuomitseva niuhotusilmapiiri.
Mäkin oon pienesti saanut itseäni liikkeelle! Mies väitti eilen et oon laihtunut, huh

Mut se kai sen parhaiten näkee!
Haluaisin tykätä tästä viestistä! Kiitti huuhaa-Mamachi
Aion nyt keskittyä täysillä tervehdyttämään suhteeni ruokaan ja kaikkeen siihen liittyen. Erilaista vammailua asian kanssa on takana jo 10-15 vuotta (bulimiasta viimeistä viittä vuotta varjostaneeseen ahmimiseen, kasvissyönnistä ketoiluun, paleosta roskaruoan mättämiseen ja niin edelleen). En koe, että foorumilla roikkuminen tukee minua siinä, että oppisin taas syömään sallivasti omaa kehoani kuunnellen - ei, vika ei ole karppilassa vaan minussa, sillä joutunen jättämään samasta syystä muutaman muunkin (sosiaalisen) median joissa syömisasioita pyöritellään.
Kiitti kaikille teille, jotka olette olleet mukana ja tukena tässä vuosien varrella