neitietsivä kirjoitti:
Hei tyypit! Kertokaas minulle mitä kaikkia herkkuja saa syödä vähähiilarisen dieetin aikana. Olen kuullut, että kerma on sallittua, mutta käykö tosiaan kaikki kermat? Ja lisää lisää tietoa. Miten on esimerkiksi suklaan laita? Siinä on kuitenkin paljon rasvaa. :> (?)
Mää tunnustan että syön mitä tahdon enkä vahtaa kirjoista: mutta uskaltaisin sanoa että jos induktiovaihe on ohi (ite en välittänyt tuosta ollenkaan) niin kermaa ja rahkaa esim. voi vedellä ihan hyvillä mielin (tuskin sitä kahta litraa saa syötyä??)
Jotkut on sitä mieltä että kaiken pitäisi olla mahdollisimman rasvaista, mutta itse käytän kahvissa kahvikermaa (19%), ruoanlaitossa maitopohjaista ruokakermaa enkä mitään kuohukermaa.
Suklaata en ole syönyt juurikaan, pitäisi joko ostaa mahdollisimman tummaa suklaata tai tehdä itse heikkilän reseptin mukaan jos oikein karppi tahtoo olla...
Hakua kun käytät ja keksit sopivat hakusanat "suklaa*" tms. niin löytyy tosi paljon tietoa (itse joutunut näin tekemään kun ei ole kunnon "oppikirjaa")
Tsemppiä sulle ja toivottavasti onnistut löytämään tyylisi!!