karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-21 03:10:58

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-13 19:04:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

neitietsivä kirjoitti:
Hei tyypit! Kertokaas minulle mitä kaikkia herkkuja saa syödä vähähiilarisen dieetin aikana. Olen kuullut, että kerma on sallittua, mutta käykö tosiaan kaikki kermat? Ja lisää lisää tietoa. Miten on esimerkiksi suklaan laita? Siinä on kuitenkin paljon rasvaa. :> (?)

Mää tunnustan että syön mitä tahdon enkä vahtaa kirjoista: mutta uskaltaisin sanoa että jos induktiovaihe on ohi (ite en välittänyt tuosta ollenkaan) niin kermaa ja rahkaa esim. voi vedellä ihan hyvillä mielin (tuskin sitä kahta litraa saa syötyä??)

Jotkut on sitä mieltä että kaiken pitäisi olla mahdollisimman rasvaista, mutta itse käytän kahvissa kahvikermaa (19%), ruoanlaitossa maitopohjaista ruokakermaa enkä mitään kuohukermaa.

Suklaata en ole syönyt juurikaan, pitäisi joko ostaa mahdollisimman tummaa suklaata tai tehdä itse heikkilän reseptin mukaan jos oikein karppi tahtoo olla...

Hakua kun käytät ja keksit sopivat hakusanat "suklaa*" tms. niin löytyy tosi paljon tietoa (itse joutunut näin tekemään kun ei ole kunnon "oppikirjaa")

Tsemppiä sulle ja toivottavasti onnistut löytämään tyylisi!! :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-14 16:32:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

14.11. KOKO PÄIVÄN MÄSSYT TÄYSIN TIETOISESTI JA ILMAN MORKKIKSIA (ihmiskoe)

Ei aamupalaa, lounaaksi kaksi palaa täytekakkua, päivälliseksi pizzaa. :P

Muutamana päivänä on nukuttanut ihan hulluna - 3-4 tunnin päikkäreitä ja 10 tunnin yöunet päälle... Tänään ei ole yllättäen ollut väsymystä vaikka on ollut aika metka päivä syömisten suhteen. Ans kattoo muuten miten alkuviikko lähtee tämmösen hh-tankkauksen jälkeen sujumaan. :idea:

Illalla kylään jossa voileipäkakkua, kotona vielä voileipä - joskin karppihöystein.

Örk, mikä fiilis sitten loppuillasta - pikkusen turvoksissa ja närästi melko tarmokkaasti.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-14 23:25:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Moikka!
Minusta mahavaivoja kannattaisi ajatella joka puolelta. Yleisiä mahavaivojen syitä ovat laktoosi, gluteeni ja kahvi, kyllähän koko hiilarienkin ryhmä voi mahan saada sekaisin. Jotenkin mulle tuli mieleen sun kertomuksestasi mun omat fiilikset, kun syön gluteenia, ei ne oireet mulle tuu hiilareista. Siis jos syön tavallista viljaa istun vessassa ulostamassa monta kertaa päivässä, ja olen väsynyt. Jos olen ilman hiilareita piristyn vielä gluteenittomastakin ja nälkä häviää ja laihdun. Suolinukka näytettä multa ei ole otettu.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00