Greda Carpo kirjoitti:
Heikkilän kirjasta minäkin Appenzellerin aikoinaan bongasin.

Alpzirleriä en ole onnistunut bongaamaan ikinä. Täällä maalla melkein pitää tyytyä siihen mitä on tarjolla.
Nyt sä oot laihtunut jo niin paljon että varmaan olossa on alkanut tuntua, varsinkin kun liikutkin!

Alpzirleriä oli esimerkiksi Stockmannin Herkussa.
Tämä tuntuu hyvin monella tavalla. En ole esimerkiksi ehtinyt fillaroimaan, mutta kyllähän se maastopyörä käyttäytyi jo viimeksi ihan eri tavalla, vähemmän aggressiivinen alamäessä ja ylämäet ovat loiventuneet. Muistan tänne muutettuani ajatelleeni "miten selviän Tampesterin mäistä". Nyt ajattelen, "mistä löydän mäkiä, joissa on haastetta". No, tiedän minä sellaisen mäen, sen nimi on Koli. Kolin ikävän loppunousun olen joutunut taluttamaan, koska fillari rupesi keulimaan. Liikaa painoa liian korkealla satulassa, siis.
Veikkaan, että maastofillarointi tulee olemaan hyvin erilaista. Toinen oli se, että kun minulla oli hybridi, niin pinnojahan meni paljon ja koko kiekko löystyi niin, ettei sillä voinut enää ajaa. Se on toivottavasti menneisyyttä.
Viime vuonna kävelin kolme kilometriä max, enkä ollut seuraavana päivänä toimintakuntoinen, alaselkää koski niin kovasti. Tänä vuonna kävelin tuplasti sen, eilen ja olen toimintakuntoinen tänään.
Teerentie on jo valloitettu. Teerentie kohoaa Tampereen Järvensivulla ylös Kalevanharjun päälle. Pispala ja Pyynikki on valloitettu fillarilla myös.
Fibromyalgiakipuja on vähemmän. Se varmaan johtuu siitä, että nukun eri asennossa ja paremmin.
Pitää kuitenkin vielä malttaa, sillä olen kaukana priimakunnosta. Olisikohan joskus toukokuussa seuraava kehonkoostumusmittaus.