vk 22Tanaan alkoi taas arki tassa maassa, ja lahdettiin paapostille taman turvatalon laskuja maksamaan. Serutti kurvas tohon talon eteen ja hypattiin siihen. Oltiin tunnin verran uimassa Gennesarethissa, uin aika pitkat matkat, huomasin etta siella oli " merivirtoja" ja piti oikein tossissaan ponnistella etta paasi tietysta suunnasta rantaan takaisin. Tama on niin mukavaa, kun noi elukat, kissat ja koirat, kulkee taalla vapaana. Koirilla on kylla panta kaulassa ja kissatkin ovat suurin osa ihmisten. Mutta tanaankin sinne rannalle tuli vaan sellainen musta kippurahanta panta kaulassa, joka siina ohi marssiessaan pulahtikin vahan uimaan itsekseen jatkoi sitten taas omaa kulkuaan.

Kaytiin torilla ja ostin kaalikeiton ainekset ja jauhelihaa sokkona ( lihat on pakastettu) oli oikein hyvaa nautaa ja rasvat mukana. Tein viela karppipiirakan. pyykkia oli pakkopesta, kun kaikki vaatteet on jo niin hiottu, pesukone on talon ylaparvekkeella. onnistui sekin homma. Ystavani, jonka kanssa taalla olen, on terv.hoitaja ammatiltaan. han ihmetteli syomisiani, kerroin kylla jo ennen reissua etta karppaaan.
Han on nyt myos syonyt naita mun ruokiani, mutta ihmetteli mista saan b-vitamiinia, kun en syo leipaa. Luettelin sitten muita lahteita: siemenet, kananmuna, parsa, liha, kala, pahkinat, herkkusienet ym. . . -Han tokaisi, no, leivasta sen saisi helpommin?

Han syo itse monta leivansiivua paivittain ja onn pikkuleipaa, karkkia ym. . . Miksi valita helppous, kun voi syoda monipuolisemmin? JA HYVIN
Karppaus onnistui muuten tanaan hyvin PAITSI: rannalle mennessa ostettiin jadet, koska siella oli Mangnumi 60 prossan suklaalla, ja torin laidassa oli naita mehupuristajia, ostin lasillisen appelsiini- porkkana juomaa, se oli niin makeata etta join vain puolet.