Huomenta,
Vaasassakin loska litisee, märkää on ja maa valkeana.
Vähä ärsyttää. Tykkäsin siitä auringosta.
Lillis, eilen kaveri justii sanoikin, et herranjumala, mitä sinäki pian viiskymppinen telttafestareille meet
Ja samaan hytäkkään että ookko Teija varma että pystyt nukkua teltassa 4yötä
Minä siihen, että jos en pysty, tarttee etsii pehmoisempi peti ja lämmittäjä kans

Oltiin eilen siiis illalla tatuointeja ottamassa, viideks mentiin ja puol kasi oli kaikki 4 tatuoitu

Me naiset otettiin teksti ja miekkonen otti logon, jossa oli niin paljon tekemistä,
että ei saatu vieläkään täysin valmiiksi.
Yks käynti hänelle lisää siis.
Näissähän on sellanen takuu, että kerran parannellaan samaan hintaan.
Minä jo siinä kerkesin herkistelemäänkin,
kun omien tyttärien nimien viereen tatuoitiin tätä tekstiä, niin on lähellä tämä neitonen mun sydäntä jonka takia siellä oltiin.
Illalla sitten sain snäpissä viestin, missä neito lähettää pusun ja siinä luki, että oot maailman paras varaäiti.
Voi luoja mun kraanat aukes♥
Kevättä on selkeesti ilmassa, #Jalat alta pussaaja"-mies ikävöi mua.
Meillä on jännä suhde, ollaan siis tunnettu jo.. ööö... 14v.
Meidän kemiat petipuollella nappaa niiin hienosti yhteen, että siks kai ollaan edelleen väleissä.
Meistä ei ikinäkuunapäivänä voisi tulla paria, ollaan liian samanlaisia ..
Molemmat jousimiehiä, ja aika tuittuja ja itsepäisiä.
Mutta nytkään, ei olla tavattu pitkiin aikoihin.
Huvikseen ei uskalla, saattaa lipsua.
Hän on onnellisesti kihloissa, enkä mä halua houkutella mihinkään.
Näin se on menny, ei tavata kun jompikumpi seukkaa, mutta kun ollaan vapaita niin..

toistemme luo...
Sellasta tänään

Päivän ohjelma on salille, sitte etsimään uus saippua-alunen,
tiputin eilen harjan mun ihanaisen alustan päälle ja pam, hajos!
Mulla on yleensä käsien pesua varten palasaippuaa, tykkään siitä ja
nestesaippuaa kasvoihin, tai miten kukin sitten mun vessassa piipahtava haluaakin
