Huomenta, Vaasassa paistaa aurinko ja on pakkasella
Mä oon edelleen ihan väsynyt.
Nukun paljon ja silti väsyttää.
Tänään ajattelin koittaa salille.. en oo jaksanu edes sinne.
Kaupasta tartteis jotain vihreää hakea, oon syönytkin huonosti.
Täytyy tosiaan sanoa, että tämä lomanpoikanen tuli sopivaan saumaan..
Eilen tein myyjäisiin taatelikakun, ja yhden suklaakakunkin, mutta suklaakakku ei päässy muualle ku roskiin

Jäi ihan saatananallisen lujaa kiinni vuokaan vaikka voitelin ja korputin...
Eikä edes maistunu hyvälle.
Kävin sitten viemässä töihin sen taatelikakun, ja siellä oli älytön kiire.
Ja lisää pukkas lapsia...huh huh.
Taatelikakusta puheenollen, se on vaaaaan hyvää ja onnistuu aina

Noh.. parin viikon päästä olis pikkujoulu ja sitä seuraavana sitte ne synttärijuhlat

Mä en oo siis käyny salilla sen lopputestin jälkeen, en yksinkertaisesti ole ehtiny enkä jaksanu.
Ruokavaliossa huomaan sen muutoksen, että automaattisesti hiilarit jää vähemmälle, ja maha toimii sillee päkistäen.
Mutta toimii edelleen.
Viljansietokyky ... hmm täytyy sanoa, että on parantunut.
Mä siedän siis pienissä määrin jopa tavallisia viljatuotteita, eli tarkoittaa kerran, kaksi päivässä.
Muttei peräkkäisinä päivinä.
Sitte tulee vatsa kipeäksi.
Mutta sinänsä kätevää kun joskus on tilanteissa missä olis kiva ottaa joku esim kakunpalanen

Nää kaksviikkoiset menkat sai mut himoamaan suklaata, mutta se onneksi loppui se himo kun menkatkin loppui.
Mutta!
Mulla on joulukalenteri jo
Kosmetiikkakalenteri♥
Töissä on joulun vapaaehtoislistat jo seinällä, laitoin itseni joulupäivästä yövuoroihin,
en tänä vuonna koe, että olisin aattona töissä, viimevuonna olin pitkässä vuorossa aaton.
Mutta nyt tulis jälkikasvu aattona mun luo, niin on jonkun toisen vuoro olla töissä.
Ens vuonna sitten taas

Ja uuden vuoden voisin olla myös osittain ainakin....laitoin uudenvuodenaattona iltavuoron ja päivänä yövuoron aloituksen
Meillä siis on ollu jo vuosia tällänen käytäntö, ettei jouluna saa toivoa vapaata, koska jokainen haluaisi olla jouluna kotona, vaan kun jonkun on oltava töissäkin.
Eli meillä saa toivoa miten haluaisi olla töissä

Ja kummasti se toimii vaan, jokaiseen vuoroon tulee vapaaehtoisia