karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-25 23:12:56

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 473 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 … 5 6 7 8 9 … 24 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-08-31 03:00:34 
Poissa
Leijona
Leijona

OK. Unohdetaan tämä aihe ja siirrytään parempiin. Noin se menee mun elämässä aina. Murheet pois. Eihän tässä suurta vahinkoa kuitenkaan aikaiseksi saatu. Tähän tulee hymiö joka tarkoittaa asia loppuunkäsitelty ja hyvällä mielellä.

ViestiLähetetty: 2008-08-31 03:21:27 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi

haili kirjoitti:
. Eihän tässä suurta vahinkoa kuitenkaan aikaiseksi saatu..

Saatiin. Enemmän kuin arvaatkaan. Mutta voihan se olla, että sekin kääntyy vielä voitoksi. Kaikki mikä ei tapa, vahvistaa...

ViestiLähetetty: 2008-08-31 08:16:07 
Poissa
susikarppi
susikarppi

Voi hyvä ihme :shock: Siis tuota hailin "hyväkarppia" vain ihmettelen...vaikka.

Kampanjasivuni

se hetki ennen aamun valoa
suden hetki
ja minun
-diesel-

iHerb alekoodi DOZ228 tällä saat ensimmäisestä tilauksestasi 5$ alennusta

ViestiLähetetty: 2008-08-31 08:31:57 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Tuliko kärpäsestä härkänen????? Ainakaan mun osalta ei vahinkoa tullut, huulta heitetään, sehän kuuluu asiaan ja sitä minä kaipaan täällä. Tsemppiä haili!!!

ViestiLähetetty: 2008-08-31 10:58:39 
Poissa
Leijona
Leijona

Faunatar kirjoitti:

Syön vain iltaisin ja sekin on sitten ihan mitä vaan. Yhtään ainoaa makroa murehtimatta. Vihanneksiin kun upottaa kauhian määrän voita ja lihat kypsentää hiljaksiin uunissa, niin HYVÄÄ siitä tahtoo tulla. Siksi hyväkarppia. Karppaus on jo pitempään mulla tarkoittanut lisäaineiden välttelyä. Hiilareita saa olla, jos ne ruokaan sopii makuja täydentämään. Tätä voisi kutsua ehkä tasapainotetuksi ruokavalioksi. Sen vähän mitä olen laskenut, niin kaikkia makroja tulee melko tasaisasti grammoina mitaten. Tästähän vielä seuraa se että rasvan osuus energiana mitaten on kuitenkin yli puolet, jota pidän karppauksen miniminä.

Dumpolle kiitos hauskoista kommenteista :)

Hieno keli. Lenkille pitäis lähteä, mutta jämähdin forumille...taas.

ViestiLähetetty: 2008-08-31 11:59:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Faunatar kirjoitti:

Hyväkarppaushan tarkoittaa sitä että syödään mitä sattuu(erään määritelmän mukaan). :mrgreen:

Naiset ne taas täällä mouruaa niin ettei mitään rajaa.. :wink:

ViestiLähetetty: 2008-08-31 13:52:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

hailin päikky on mahtava!
Kivoja juttuja..

Third, it becomes self-evident.
— Arthur Schopenhauer

ViestiLähetetty: 2008-08-31 13:59:18 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi

haili kirjoitti:
Vihanneksiin kun upottaa kauhian määrän voita ja lihat kypsentää hiljaksiin uunissa, niin HYVÄÄ siitä tahtoo tulla. Siksi hyväkarppia.
Hieno keli. Lenkille pitäis lähteä, mutta jämähdin forumille...taas.

Tässäpä loistava märitelmä hyväkarppaukselle. Hyvää se sapuskan olla pitää.
Samat sanat lenkille lähtemisestä. Jämähin foorumille. Taas!

ViestiLähetetty: 2008-08-31 14:01:32 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi

kekexxx kirjoitti:
Naiset ne taas täällä mouruaa niin ettei mitään rajaa.. :wink:

Ei mourua enää, sielu on taas tyhjiin mouruttu...ihan rauha ja rakkaus vallitsee...
:mrgreen:

ViestiLähetetty: 2008-08-31 14:09:12 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Onks täällä mouruttu :shock: ??

ViestiLähetetty: 2008-08-31 15:41:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Eikö ne lie nuo kollit jokka mouruaa, akat vaan märäjää. Soon ihan eri asia.

viewtopic.php?f=11&t=62947&start=1485

Fac ut vivas.

ViestiLähetetty: 2008-08-31 16:19:43 
Poissa
taistelukala
taistelukala

No sitä minäkin, luulin menneeni jo sukupuolissa sekaisin :lol:

ViestiLähetetty: 2008-09-01 07:40:37 
Poissa
Leijona
Leijona

Kruunasin viikonlopun nauttimalla lenkin päälle lähikuppilassa oluen ja tilasin pitsan. Kotiin päästyäni vetelin siitä puolet. Ei se vaan maistunu hyvälle. Ihme juttu. Ennen se oli suurinta herkkua. Kai siinä sit jotain glutamaattia on kun oli jotenkin outo sivumaku. Roskiin menee loput vaikken yleensä ruokaa tuhlaa. Nyt tulee vähän hiljaisempi kausi kirjoitteluun. Projektia pukkaa ja aikataulu taas viritetty sellaiseksi, ettei paljon forumilla notkuta. Yritän vastailla jos multa jotain haluatte tiedustella. Selkäkin on sen verran jumissa, ettei tarvi salille menosta edes haaveilla. Jumppapallo työtuolina piti auttaa selkään eikä jumittaa sitä. Mulle on annettu väärää informaatiota. Taidan palata tuohon perinteiseen jakkaraan. Hauskaa viikkoa karppilaan.

ViestiLähetetty: 2008-09-02 13:50:18 
Poissa
Leijona
Leijona

Kirjaanpa vähän tuntoja tästä warrioorista tai mikä lie.

Eilen en pistänyt päivällä suuhuni muuta kuin yheltätoista litran vettä. Syömisaika alkoi neljältä. Vetäisin tuhdin voimunakkaan kaverina metukkaa, oltermannia ja tomaatti. Siitä sitten parin tunnin päästä vähän jäätelöä. Illalla ennen syöpöttelyn päättymistä vähän ennen ysiä vielä muutama lihapulla sinapilla ja vettä pari tuoppia. Päivällä ei ollut nälkä oikeastaan laisinkaan elikäs vesi ei aktivoi ruuansulatusta.

Tänään keitin yheltätoista kahvia kolme mukillista. Joukkoon luomukevytmaitoa ja keralla yks tomaatti. Nyt on kauhee nälkä eli jompikumpi oli liikaa kun ruuansulatus aktivoitui. Huomenna ilman tomaattia ja kahvikin ehkä mustana ja pienempi annos. Kyllä mä tän vielä opin. Kiloja karisee hyvää vauhtia.

Selkä vihoittelee edelleen. Kai se jotain iskiasta sitten on kun tuosta perssiin päältä alkaa ja säteilee vasempaan jalkaan...kävely on aika hupaisan näköistä, vaikkei muuten hupaa olekaan.

ViestiLähetetty: 2008-09-02 14:48:57 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi

Moi!
Villi arvaukseni on, että ne hiilarit aktivoivat ruuansulatuksen ja laukaisivat näläntunteen. Ainakin itsellä kävi niin, että kun siirryin hiilarittomaan amiaiseen, voin/ voisin hyvin olla syömättä jonnekin 6-7 ip. Jaa, miksiköhän en niin tee, vaan syön kevyen lounaan joskus jpp. Enpä tullut aikaisemmin ajatelleeksikaan...

Iskias on paskiaismainen kaveri, eikä paljon kysy, suapko tulla tykö!! Paranemisia!!! =;

ViestiLähetetty: 2008-09-02 17:19:08 
Poissa
Leijona
Leijona

Joo se saattaa tosiaan olla että oon niin herkkä noitten hiilareitten kaa. Desissä maitoa on joku 5g ja tomaatissa toinen mokoma eli aika pienestä se on sit kiine. Joka päivä oppii uutta... aivan alussahan tämä moodi mulla onkin.

Iskiaiskivut on meillä tuttuja. Isäni kärsi niistä vuosikaudet ja oli kauheeta kattoo kun iso mies konttaa vessaan monta tuntia pyyhkien hikeä otsalta. Toivon ettei mee niin pahaks. Kiitos toivotuksista. Se oli teillä onnettomuus vieraillut. Paranemisia sinne myös.

ViestiLähetetty: 2008-09-02 17:39:06 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Itellä oli iskias vaivana vuosia, pari vuotta sitten niin pahana, etten puolta tuntia pystynyt autossa istumaan. Kävin sitten ortopedisellä osteopaatilla ja se sai multa koko iskiaksen pois :shock: . Ei ole sen jälkeen ollut mitään ongelmaa. Paranemisia sulle!!

ViestiLähetetty: 2008-09-02 17:58:03 
Poissa
hedonistikarppi
hedonistikarppi

Hmmm, mä taas veikkaisin, että jo se kahvikin vaikuttaa nälkäilyyn. Kolme mukillista kerralla on hirmuinen määrä mun silmissä, joka kestän sen verran vuorokaudessa. Mulla ainakin kahvi vaikuttaa nälkäilyyn, joten kahvia vain aterian kera, tai kerman rasvalla vaikutusta loiventaen :)

ViestiLähetetty: 2008-09-02 18:10:06 
Poissa
Leijona
Leijona

Dumpolle kiitos toivotuksista. Pari nappulaa aamusin naamariin, niin kyllä se tästä. Just olin isäni kans jutuissa...hän muisteli että se vanha niksauttaja joka hänen selkänsä korjasi vuosia sitten on jo siirtynyt paremmille metsästysmaille. Kaipa niitä uusiakin olisi...pitänee laittaa kylille kyselyä mistä löytyy lähin. Harmittaa kun ei pääse kolistelemaan. Suuttuvat kuulat vielä kun eivät saa huomiota ja heittäytyvät raskaaksi.

Laitetaas pöperöitä kans tähän väliin. Lautasellinen lihapullia sinapilla, tomaatti, oltermannia muutama siivu, metukkaa samoin, kahvia maidolla pari mukia. Siinä kai ne olikin päivän eväät.

Marilyn ehti väliin. Millä mä sit saan pidettyä silmät auki. Kahvia on saatava. No jos senkin sitten siirtäisi ruokajuomaksi, niin tulis sitten sitä rasvaakin samalla. Kerma ei mulle jostain syystä sovi. Laittaa mahan sekaisin. Onkos kerma homogenoitua? Sillä voi olla vaikutusta. Pienempää määrää on tolla mun keittimellä huono keittää. Ei vaan onnistu. Oliskohan suodatusaika pienellä määrällä liian lyhyt. Poiskaan ei viittis hyvää ainetta heittää. Aina oon juonu vähintään pari mukillista kerralla. Tutkitaan ja opetellaan.

Vastaan itselleni. Valion kerma on homogenoimatonta. http://www.valio.fi/portal/page/portal/ ... 1&tuory=69 Mikähän mahtaa olla satamaidon tilanne. Pitänee kysäistä kun ei tietoa ainakaan netistä pikaisesti löydy.

Vielä kun syömisajan puitteissa sallittua, niin tempaisen luomuviilin kanelilla. Litra vettä kaveriksi, jos aamulla olis nesteet kohillaan. Tuntuu vähän kihelmöivän tuolla ukkovarpaan tyvessä. Pitänee tuota päivän vesipuolta vielä vähän hioa.

ViestiLähetetty: 2008-09-02 18:21:25 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Ne kuulan ketaleet voivat tehdä sellaisen tempun 8)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 473 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 … 5 6 7 8 9 … 24 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00