Valtz0r kirjoitti:
oon pyrkinyt miettimään ravitsemusjuttuja kovasti ja on tullut luettua kovasti mm. blogeja Hyperlipid, Animal Pharm, Whole Health Source, Heart Scan Blog. Karppausfoorumillakin lähes päivittäin käyty.
Sama. Aika paljon vapaa-ajasta kulunut tähän viime kuukausina. Nuo on ihan ykkösblogit.
Valtz0r kirjoitti:
Ruokavalio (OD:tä ja Schwarzbeiniä kai ihan järkevästi yhdistellen)
Sama.
Valtz0r kirjoitti:
Toivottavasti myös pitkäaikaisesti tämä toimii, koska yritän ehkä jatkaa tätä hankalista aikatauluista huolimatta. Näyttäisi kuitenkin siltä, että pahimmat adrenaliiniongelmat (mikäli tulkitsen itseäni oikein) pysyttelevät poissa, kunhan syön jopa "turhan" usein.
Sama. Tai no en tiedä oliko adrenal fatigue, mutta ainakin kilpirauhasongelmia stressistä/alakarppauksesta johtuen. Nyt tuntuu oireet kadonneen.
Valtz0r kirjoitti:
Ravintolisänä 4000IU D3-vitamiinia, 200-400mg elementaalimagnesiumia. Kohta otan ehkä myös K2-vitamiinia. Saatan myös satunnaisesti ottaa merilevätabletteja, koska Heart Scan Blogin kirjoittaja varoittelee jodin liian alhaisesta saannista.
Sama, paitsi deetä 5000IU ja magnesiumia en kyllä syö lisänä kun juon niin paljon kaakaota. Ja kelppiä syön päivittäin, k2-vitamiinia 5mg n. kerran viikossa.
Valtz0r kirjoitti:
Nyt pitäisi vain jostain kaivaa motivaatio Galenoksen lukemiseen (ja muutenkin koulujuttuihin ). Tiedän, että tuon hullun lääkiskirjan lukeminen tulee olemaan ihan mielenkiintoista, mutta kun se aloittaminen vaan on niin hankalaa...
Sama.

Juu, tsemppiä noihin opiskeluihin ja Galenokseen! Koita olla stressaamatta liikaa, kyllä ne kirjotukset siitä aika helposti sujuu. Ja aika vähän kyllä noin nuoreksi mieheksi tunnut syövän! Ite syön nyt varmaan enemmän, vaikka en paljoa liiku ja aineenvaihdunnaltani hidas naisimmeinen olen (tosin se aineenvaihdunnan hitaus on kyllä yksi syy miksi juuri koitan syödä "liikaa" vaikka sitten lihomisen uhalla.)
Itse oon siis kirjoittanut jo vuonna 2006 ja ollut kauppiksessa tällä välin. Nyt päättänyt kuitenkin pyrkiä lääkikseen kun on nää ravinto- ja terveysjutut vähän vieneet mennessään. Kiva huomata etten ole ainut, kun tuntuu nuo kaverit pitävän vähän hassuna kun en viljaa tai kasvisöljyjä syö ym. vaikkei mitään varsinaisia ruoka-aineallergioita ole havaittu.

Saa kyllä nähdä miten käy Galenoksen ja pääsykokeen kanssa, kun oon aikoinani kaikki kemiat ja fysiikat täysin ignoorannut kielten takia...

Tämä ketju meni sitten seurantaan!