Kiitos Palm, hyvää viikonlopun jatkoa sinne myös.
Minä olen nyt viime aikoina lisännyt hiilareita jonkun verrn, se kauranäkkäri ja punajuurijuoma/punajuuret muutenkin ja enemmän kasviksia lisinä, vähän testaustakin että mitä kestää jos alkaa tulla tarve ostaa ruokapalvelusta ruoka. Eli testailen nyt taas useammin paastosokereita. Ongelmahan minulla terveydessä on tuolla ahtauman seurauspuolella eli happiarvot jos jotain yrittää tehdä. Kyllä vielä tiskit ja pyykitkin, kukkien hoidot onnistuvat, mutta ei paljon muuta. Mutta ei voi valittaa, eka diagnoosi tuli jo 10 vuotta sitten ja happeakin olen jo käyttänyt monta vuotta eli aika hidasta se paheneminen on kuitenkin ollut kun jo alkuun lukemat olivat aika oahat.
Tänään taas helppoa, sillilounas, mukana muutama siivu punajuuuria ja kirsikka tomaatti, Päivällinen lihapataa ja riisia ja näkkäriä maksapateijalla, no voitakin tietysti. Nyt odottavat tiskit ja vähän kahvia.
Pistetään autofagia linkki
https://my.clevelandclinic.org/health/a ... -autophagy joka minusta sellainen aika mukava. ja lainaus
Lainaa:
Switching to a high-fat, low-carb diet: This type of diet, commonly referred to as a keto diet, changes the way your body burns energy, so that instead of burning carbs or sugar for energy, it burns fat instead. This switch can trigger autophagy.
Eli samalla proteiineihinkin pieni rajoitus kun yleensä ne ovat niitä rakenteita joita on tarkoitus siivota.