Hei Greda, lillis, Matami ja Kaimaani!
Ensin mä leikkaisin ne omput ohuiksi siivuksi mutta sit kun hankin sen omenanlohkojan aloin kuivata lohkoina. Facessa on kuva siitä lohkojasta niin näkee minkä kokoisia ne lohkot on mutta aika reilun kokoisia. Ajasta on vaikea sanoa mitään kun se tohottaa vain silloin kun oon kotona mutta aika kauan. Kyllä niistä sit näkee kun ovat riittävän kuivia. Mä napsin niitä sellaisenaan jälkkäriksi muutamia. Smoothiehen kävis kans varmaan jos ensin vähän liottais mutta sitä en oo vielä kokeillut.
Mä luulin jo että Nenna on vietävä eläinlääkäriin ja mulla oli jo aikakin varattu tälle päivälle mutta onneksi sain sit perua sen. Nenna kakoi eilen ihan hirveästi ja kun en tiennyt mitä se on niin soitin säikähtäneenä eläinlääkärille joka heti kysyi että onko kissa syönyt ruohoa tai kasveja? Olihan se syönyt pöydälle tuotuja auringonkukanlehtiä. Eläinlääkäri sanoi että joskus sellainen lehden pala saattaa jäädä kurkkuun niin ettei kissa saa sitä itse kakotuksi pois ja se pitää eläinlääkärin poistaa rauhoitetusta kissasta. Aamulla en antanut kummallekaan kissalle ruokaa kun eläinlääkäri ohjeisti ettei saa antaa Nennalle mutta onneksi Nenna sit oksensi kaksi isoa kasvipalaa eikä enää yhtään kakonut niin soitin eläinlääkärille ja peruin ajan ja ruokin kissat

Nyt tiedän että toisten jos tällaista ilmenee katson ensin jonkin aikaa saako kissa oksennettua sen palan/palaset pois ja vasta sit tilaan eläinlääkärin. Tällaista kakomista ei oo ennen ollut. Siinä säästyi 70-80€ jotka lainasin ystävältä tätä varten. Huh helpotusta!
Nyt meikkiä naamaan ja Katupappilaan hommiin. Sain iltapäivälle toisen vapaaehtoisen tekeen mun vuoron mutta nyt sitä ei tarvitakaan.