Dumpo kirjoitti:
Sorry, mun enkhlanti on aika surkea, joten kun on vielä kovin teiteistä tekstiä, niin yli hilseen lentää komiasti

.
Toi kaikki data tahtoo olla enkuksi ja sitä on netti niin pullollaan että.
Dumpo kirjoitti:
En tiedä kuinka toimiva se mun keväinen treeni oli, kyllähän se sujui ihan hyvin. Pitää kuitenkin kokeilla, että sujuuko vielä paremmin tuolla paastosysteemillä.
Muistaakseni sulla karisi ihan huimaa vauhtia sentit ja kilot eli hyvinhän se meni.
Dumpo kirjoitti:
Jos et ole huomannut, niin olen ollut kovasti koeihmisenä tämän karppauksen aikana

Kiitti kuitenkin vaivannäöstä.
Ei mitään kiittelemistä. Taas löysin pari hyvin mielenkiintoista sivua kun vähän googlella nettiä sohasin. Sitähän tässä työpäivän päätteeksi maha täynnä olisin muutenkin tehnyt. Joo olen huomannu kokeilusi. Samanlainen minäkin. Uusi koe joka viikko menossa. Nyt se on warrior ja seuraavaksi joku muu. Ja iskee kuin salama jostain päähäni. Se mitä luin tuota IF sivua juuri äsken niin siellä pitkään pätkistelleet kaverit kehoittaa muuttamaan ruokavalion elämäntapaan sopivaksi eikä toisinpäin. Näin minäkin aion tehdä eli kun poju tulee huomenna niin viikonlopun syön hänen kanssaan normaalisti eli kaikkea hyvää kotiruokaa makroja tai mikroja yhtään miettimättä sen verran kuin napa vetää ja siihen aikaan kun sattuu sopimaan. Kuulostaa hauskalta ja rentouttavalta.
Dumpo kirjoitti:
Ai niin, jos tulee hetki että tarviin tuota palautusjuomaa, niin millaisella koostumuksella teet sen, kaakaon lisäksi?
Palkkarissani on luomukevytmaitoa 2dl, 2 kukkuraista rkl herajauhetta ja kaakaota väriksi oisko sellanen 1tl. Nuo Magicbulletilla sekaisin. Lähes ainoa homma mihin magicbullet soveltuu, mutta siinä se onkin sitten ehkä nopein ja helpoin. Mullahan toi käy hyvin toi maitokin, kun saan sen jääkaappikylmänä. Jos ei sun salilla oo jääkaappia, niin mitenköhän säilyy? Kokeile omia reseptejä ja kerro mullekin. Vaihtelu tekis joskus mullakin hyvää. Hauskoja treenejä ja kokeiluja!