karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-24 01:23:34

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 461 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 16 7 8 9 1024 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Mirrilässä surraan
ViestiLähetetty: 2016-11-08 09:34:44 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-04-19 09:37:37
Viestit: 21517
Voi sitä Nenna-kisua. Toivotaan, että menisi lääkkeillä ohi tuo vaiva.
Tuosta Katupappilaan menosta; tietenki teet niinkuin parhaaksi näet, mutta
kun olet itse nyt väsynyt, stressaantunut ja huolissasi, olisiko hyvä idis levätä.
Tai voihan se siellä olo antaa siulle lisää voimiakin, kun näkee muita immeisiä
ja saa jutella toisten kanssa. Jos vaan jaksaa. Älä nyt kutenkaan yli voimiesi
siellä ole, sie itse olet se tärkein. Jos kovin väsyt tai stressaannut, et voi auttaa
itseäsi, Nennaa etkä ketään muutakaan. Ystävyydellä tämä siulle, Kirris.
En toki yritä sanoa, miten siun on tehtävä. Sie itse tiedät voimasi ja päätät sen
mukaan. :smt056

_________________
Elän hetkessä, suurella intohimolla!
Joskus kaiken loppu voi olla uusi alku!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mirrilässä surraan
ViestiLähetetty: 2016-11-08 14:21:03 
Poissa
carb au lait
carb au lait

Liittynyt: 2005-11-20 19:29:08
Viestit: 16832
todella raskasta nyt sinulla:(
samoin lähetän lämpimiä ajatuksia ja rauhallista mieltä jaksamiseen
elämä on välillä rankkaa mutta ystävät tukenasi<3


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mirrilässä surraan
ViestiLähetetty: 2016-11-08 15:55:28 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56770
Tervehdys kaikille!

Menin Katupappilaan ja oli kyllä tosi rankkaa. En ottanut nyt uutta vuoroa. En ota kunnes Nennan tilanne on parempi.Mutta hyvä kun olin siellä. Sinne tuli yks tuttu mies joka kysyi ekaksi että onko sulla vielä ne kissat? Sanoin että yksi on kun toinen kuoli kuukausi sitten. hän sanoi että heillä kuoli eilen kissa munuaisten vajaatoimintaan ja heille jäi paljon kissaruokaa, -hiekkaa ja kiipeilypuu, että kelpaisko ne sulle? Kelpaahan ne. Oon harmitellut ettei mun kissoilla oo ollut kiipeilypuuta vaikka raapimapuu on ollut. Ei oo ollut rahaa ostaa mutta nyt Nenna sen saa. Tosin joudun laittamaan sen parvekkeelle siksi aikaa kun selkä parantuu. Näin lääkäri eilen ohjeisti. Illalla tuovat mulle noi kissatarvikkeet.

Aamulla ennen kuin annan seuraavan satsin kipulääkettä niin pitää soittaa eläinlääkärille kun ohjeissa lukee ettei sitä saa antaa jos kissa on oksentanut ja löysin äsken tuoreen karvapallo-oksennuksen. Mitähän se lääkäri nyt tekee? Onkohan olemassa joku toinen kipulääke? Jääkö tuo lääke nyt käyttämättä.

Nenna ei oo suostunut syömään kissojen kalaöljyä ruuan seassa niin eläinlääkäri ohjeisti että antaa ruiskulla. Suuttui mulle ja meni sängyn alle piiloon. Pahalta tuntuu mutta se on Nennan parhaaksi. keittiössä kun kokkailin niin liekö oksentanut kun annoin tuota öljyä?

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mirrilässä surraan
ViestiLähetetty: 2016-11-09 09:05:01 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56770
Nenna makaa rauhallisena sängyllä lääkittynä. Eilen tuli se kiipeilypuu. On nyt parvekkeella kun on käyttökiellossa toistaiseksi. Se on oikein hyvä yhdelle kissalle. Laitan sen sit makkariin kun Nenna on parantunut niin siinä se voi sit makoilla ja katsoa lintulaudanelämää. Olin ajatellut että sellainen ois kiva kissoilla olla mutta koskaan ei ollut rahaa sitä ostaa. Raapimapuu kyllä on ja itsetehtyjä pesiä.

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mirrilässä surraan
ViestiLähetetty: 2016-11-09 10:41:28 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18625
No hyvään suuntaan on sitten menossa Nennan vointi. Täällä on kissoilla ulkona kiipeilypuu, Ove varsinkin ryntäili ulos ja vauhdilla pihamäntyyn.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mirrilässä surraan
ViestiLähetetty: 2016-11-09 15:57:38 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56770
Hei mlv! Ulkokissoilla on kivoja kiipeilypuita joka makuun.

Nyt tilanne näyttää hyvältä Nennan suhteen. Huomenna tulee sit jossain vaiheessa ne labrakokeiden tulokset. Voi kun niissä ei ois mitään häikkää!

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mirrilässä surraan
ViestiLähetetty: 2016-11-10 06:19:45 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56770
Nenna taas kaipaa siskoaan :( Miukui ja etsi kaikki paikat, katsoi mua kummissaan mutta sit rauhoittui sohvalle. On se riipasevaa! Muuten näyttäs voivan ihan hyvin ja nukkuu sohvalla. Lääkettä annan sit puol ysi. Aamulla kehräs ihanasti mun viekussa sängyssä :smt049

Eilen satoi koko päivän lunta tosi paljon mutta nyt just ei sada. Ihanaa kun on kunnon talvi! :D On niin valoisaa ja kaunista! Tää syksy on ollut kaunis mutta raskas mulle. Ensin Ninnin kuolema yllättäen ja nyt Nennan sairaus. Tänään tulee labratuloksia. Toivottavasti kaikki on ok [-o<

Voikahvia juotu.

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mirrilässä surraan
ViestiLähetetty: 2016-11-10 07:20:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-03-24 17:49:23
Viestit: 34667
:hug: mirrilään.
Luin koko sairausketjun ja hyvältä etenemiseltä kuulostaa kuitenkin. Ehkä sieltä labrasta ei tule lisäyllätyksiä. Suru on aina vaikeaa itsellä, mutta myös kun seuraa toisen surua vierestä, vaikka kissan. Elinikäinen ystävä poissa :|

_________________
Kuva Kaikissa meissä on vikamme, mutta minusta niitä ei vain huomaa
Blogissa lisää


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mirrilässä surraan
ViestiLähetetty: 2016-11-10 08:15:24 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56770
Kiitos Matami! Pikkasen meinaa olla perhosia vatsassa labratulosten suhteen.

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mirrilässä surraan
ViestiLähetetty: 2016-11-10 11:27:11 
Poissa
carb au lait
carb au lait

Liittynyt: 2005-11-20 19:29:08
Viestit: 16832
pidetään peukkuja!
onhan se selvä kun ovat yhdessä aina olleet että outoa se kisulle on..
hyviä asioita sinne!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mirrilässä surraan
ViestiLähetetty: 2016-11-10 12:03:47 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56770
Kiitos jaana. Ei vieläkään mitään tietoa. Lähden ystävän sairaan miehen seuraksi niin hän pääsee jumppaan. Täytyy siellä ollessa välillä tsekata puhelimesta s-postista mikä on tilanne.

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mirrilässä surraan
ViestiLähetetty: 2016-11-10 15:31:53 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56770
Täytyy aamulla soittaa sinne ell jos ei nyt vielä tänään tule tietoa. Tylsää tällainen odottelu!Hermostuttaa...

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mirrilässä surraan
ViestiLähetetty: 2016-11-10 15:48:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-03-02 13:04:27
Viestit: 7941
:smt056 mukana jänskäämässä, toivottavasti siellä kaikki hyvin..

_________________
karppi nro 3729
"ihanvähänvaanhiilihydraatittomalla vuodesta 2007"
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mirrilässä surraan
ViestiLähetetty: 2016-11-11 06:55:10 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56770
Hei Siili! Pitää tänään soittaa sinne kunnaneläinlääkärille. Oisko niin ettei ollut eiliseen joku labratulos vielä valmistunut tai sit ovat unohtaneet laittaa mulle meilin.

Sain nukuttua 8 tuntia mutta pari kertaa heräsin lyhyeksi aikaa kun Nenna tuli viekkuun paijattavaksi.Jos nukun normaalin sikeästi en reagoi kissojen liikkeisiin jos eivät puskemaan tule. Taitaa uni olla edelleen kevyttä.

Tänään aamiaiseksi pitkästä aikaa turkkilaista jugurttia kermalla ja mustikoilla sekä musta kahvi. Oli toi jugu tarjouksessa Lidlissä. Siskonmakkarat myös niin keitin soppaa kattilallisen. Siitä syö nyt monta päivää. Alkoi tää köyhäily jo heti alkukuusta kun eläinlääkäriin ja Nennan lääkkeisiin mennyt melkein pari sataa. On mulle valtavan iso raha .Onneksi soppa on maukasta.

Ninniä on edelleen kova ikävä... Oli se niin ihana kissa.

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mirrilässä surraan
ViestiLähetetty: 2016-11-11 09:25:26 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56770
Soitin sinne eläinlääkärille mutta ne labratulokset ei oo vielä tulleet sinne. Kehotti mua soittamaan uudestaan alkuviikosta jos vieläkään ei oo niitä tuloksia tullut. Tylsää! Lisää jännitystä mun elämään... En voi olla ajattelematta että jos niissä labroissa on jotain häikkää, vaikka Nenna vaikuttas nyt olevan ok. Niinhän Ninnikin vaikutti pitkään.

Täytyy mun sitä Nennan selkää tutkia jossain vaiheessa samoin kun se eläinlääkäri teki mutta parantukoon nyt ensin rauhassa. Lääkäri sanoi että tää pitäis parantua 2-3 viikossa. Jos ei parannu niin on sit ehkä sitä nivelreumaa. Sitä pitää sit ens kuussa tutkia jos näin on.

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mirrilässä surraan
ViestiLähetetty: 2016-11-11 09:41:25 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 94916
Kurjaa, viikonloppu pitää kitua epätietoisuudessa.

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mirrilässä surraan
ViestiLähetetty: 2016-11-11 11:22:55 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56770
Hei Greda! Niin siinä varmaan käy kun tuskin enää tänään saan niitä tuloksia.

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mirrilässä surraan
ViestiLähetetty: 2016-11-11 12:53:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-03-15 11:45:06
Viestit: 3672
Lämmin osannotto Kirrikselle, olet menettänyt pitkäaikaisen ihanan kissakaverin :hug:

Nennalle toivotan parempaa vointia. Ja sulle itsellesi samoin, lämpöä, lepoa, itsestä huolehtimista.

_________________
[...] chaos is found in greatest abundance wherever order is being sought. It always defeats order, because it is better organised.

-Terry Pratchett


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mirrilässä surraan
ViestiLähetetty: 2016-11-11 14:32:32 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56770
Kiitos Morkkis! Koville ottaa luopuminen. Kun en vaan kovin pian joutuis Nennastakin luopumaan. Tähän asti ne on olleet molemmat niin terveitä etten tajunnut miten vanhoja ne on ja alttiita saamaan vanhuussairauksia.

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Mirrilässä surraan
ViestiLähetetty: 2016-11-11 14:42:48 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-10-28 18:55:20
Viestit: 16408
No toivotaan ettei sen Nennasta luopumisen aika ole vielä :)

_________________
Päikky: http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=11&t=72076


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 461 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 16 7 8 9 1024 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)