Tämä tissivaivainen hormoonihirviö oli tukehtua sisätiloihin ja lähti klo 20reikäreikä ulos kävelylenkille silläkin uhalla että lantio tulistuu - ja tulistuhan se

!! 10 kilsaa vedin 40 minsaan, viimeiset kilometrit oli yhtä tuskaa, mutta kotiin pääsin ja muuten kropassa mahtava fiilis paitsi lantiossa. No, eiköhän se toivu yön aikana. Mitenhän minä saisin aamuun ahdettua yhden salikäynnin.... en varmaan mitenkään, kun Oulussa pitää ollla 12.00 vaikkei ole yhtään mitään sille päivälle

. No, me lähdetään Teemun kanssa shoppailemaan, en suostu istumaan osastolla koko päivää.
Reetnekka, tämä ongelma tuli karppauksen myötä, siis ihan menkat ovat tulossa ja paikat kipeenä. Itellä ei ole koskaan mitään kierukkoja ollut, ihan luomuna olen aina ollunna, joten niistä ei ole mitään kokemusta. Ite olen ollut pätkiksenä näihin päiviin asti, mutta nyt olen luopunut siitä ja kokeilen kolmivuorosyömistä. Pätkis kyllä on mulle ihan luonnollinen tila, joten vähän on vaikeaa tämä, mutta katotaan laittaisko tuota aineenvaihduntaa hiukan liikkeelle. Juu, me naiset ollaan aikamoisia pakkauksia

, voidaan kaikessa aina vedota hormooneihin....
Eli en varmaan kerkeä huomenissa käymään täällä, ellei sitten osastolla jotenkin pääse nettiin sisälle. Joten ciao kaikille ystäville ja tutuille ja tuntemattomille rakkahille, jos ei musta mitään 2 päivään kuulu, älkää siis hätääntykö.