Shine ja neilikka, hullua jos multa puuttuis jotakin, kun pistelen niin paljon purkeista kaikenlaista

, mömmökarppi kun olen. Tosin stressi voi estää kaiken imeytymisen, tiedä häntä. Siis olohan on muuten ihan hyvä, näin psyykkisesti ja fyysisestikihän olen ollut pahemmassa kunnossa, sekä tähän alkaa tottumaan

. Juu, tuo xtraksloiosfkjmikälie taitaa olla viimeinen epätoivon yritys, jos mikään muu ei auta, ja rahat siihen taitaa mennä

Nyt täytyy olla vain, ei auta muu. Tää on mulle vain niin luonnoton tila.
Tuossa vieressä jäähtyy iso lautasellinen jauhiskeittoa runsailla vihanneksilla ja ruokis kookosöötä päällä. Suklaata en ostanut kaupasta, joten se jääköön pois listalta - ainakin hetkeksi, kun tilasin veljeltä kaakaomassaa ja kaakaovoita. Täytyy tehdä kokeilu, että saanko suklaanmakuista stevialla aikaiseksi.
Haili, kerkesit väliin

! Näinhän se on, oikeassa olet. Kurjalta vain tuntuu, kun paino nousee. Olenkin ollut poissa salilta jonkun aikaa, kotosalla vain pientä tehnyt. Hassua, tein juuri keiton, tosin niitä luita ei ollut, mutta jauhista ja runsaasti vihanneksia, yrttisuolaa kunnolla ja rasvaa joukkoon. Kaikkeni olen kyllä tässä yrittänyt, että saisin itteni kuntoon, harmi, kun tykkään niin kovasti siitä treenaamisesta. Kiitti tsempeistä!!