Moi. Olen Mg-tabletteja nyt syöny sitten tämän kuun alkupuolelta lähtien ja hyvin huomaa ainakin juoksulenkeillä, että kulkee juoksu hyvin ja lihaskrampit poissa. Ei tarvi öisinkään herätä suonenvetoon, ei edes ihan pieneen. Eikä aamuisin virutellessa tule mitään.
Banaania ja kiiviäkin tullut syätyä, eikös nekin jonkun verran sisällä Mg:a. Rieskaa aika lailla mennyt joka päivä, nyt tosin loppu. Ei löydy tattaria keittiön hyllystä niin ei voi tehdä edes lisää. No, nyt ei ole kyllä sellaista rieskahimoa.
Pähkinöitä en ole syönyt sitten viime Ruotsin reissun, tuntuvat tulevan vähän turhan sulamattomina läpi. Juustoa, munia, naudanjauhelihaa, punajuuria, perunoita, voita (aika vähän tosin..hmm), banaaneja, omenoita, kurkkua, rusinoita, turkkilaista, tumma suklaata...siinä viime päivien syömisiä. Kahvia on mennyt ehkä hieman liikaa, olen yrittänyt juoda max 1-2 kuppia, eikä enempää oikeastaan tekisikään mieli, mutta kun opiskelijakaverit sitä keittää ja tarjoaa, niin vähän vaikea sanoa ei. Kahvin tuoksu on ihana. Tuoksu on makua parempi. Sitten petyn hieman ensimmäisen suullisen jälkeen, mutta juon kuitenkin. Tai siis hyväähän se yleensä silti on, kahvista riippuen..

eli 2-4kuppia per päivä. Se on mulle vähän liikaa ehkä.. kun olen hieman yliherkkä kofeiinille.
Eilen lenkillä 12km, tänään pitäis joku lyhyempi hölkötellä. Maha on vaan vähän turhan täynnä juuri nyt. 2munan munakkaan väsäsin kera sipulin, porkkanan, tomaattipyreen ja kaaliraasteen, könttä voita ja mausteita, sitten söin reiluhkon annoksen sauvasekottimella surrauteltua turkkilaista, omenaa ja banaania. Mielijohteesta laitoin sekaan myös sokeroitua puolukkahilloa, ei se sitä pahentanut ainakaan. Aamupala tänään oli laiskuudesta johtuen kaurapuuroa koulun ruokalassa. Sen voimin jaksoin lounasaikaan, jolloin söin loput tiistaina tehdystä naudanjauhis-punajuuri-peruna-tomaatti-sipuli-porkkana-herkkusieni -padasta. Valkokaalia raasteena salaatiksi. Opiskelijakaverit kahvia sitten tarjoilivat, sen kanssa suklaarusinoita. Pisti vähän mahan omille teilleen. Väärille.
Kaupassa kävin, aurinko paistoi/paistaa, olis jo kesä.. Aika paljon pölyää kadut. Ostin vaikka mitä, ruokaa siis. Ja jäätelöpuikon. Omatekemä jäätelö on parempaan. Pitäis hankkia oma jäätelökone.