Mukavaa maanantai-illan jatkoa Kirrimirrille.
Niin, noista kisuista

minun mielestäni sinun kisusi ei vielä ole sanan varsinaisessa
merkityksessä " vanha " ollenkaan ( oliko hän 11-12 - vuotias ) kun kissat monesti
elävät 16 - 18 - vuotiaiksikin nykyään. Itselläni tuo poikakisu 11 - vuotta ( on samaa
näköä söpöliini tiikeriraitainen kuin Ninni oli ja Nenna on. Tyttökisu itselläni on 16 - vuotta
musta-valkoinen, hyppää pöydältä ketterästi jääkaappipakastimen päälle ja takaisin ja molemmilla
hyvä ruokahalu ja ovat virkeitä. Poika eli nuorempi joskus on oksennellut mutta ei muuta, tyttökisun
kanssa olen kerran eläinlääkärissä ollut mutta muuten on onni tosiaan omistaa terveet lemmikit. Koputan puuta, kun koskaan ei tiedä täälläkään

mutta kyllä Nenna varmaan vielä tervehtyy
ja pääsee takaisin mukavaan kissanelämään ja sinua ilahduttamaan. Tuli vain mieleen Nennan
sairaudesta lukiessani, ( äläkä nyt loukkaannu missään nimessä ) että joskus ihminen toisen lemmikin
menetettyään tulee jotenkin tarkemmaksi tai ikäänkuin pelkää menettävänsä toisenkin lemmikin heti
heti perään, joten huoli ja stressi on suuri ja tottakai on rakkaasta lemmikistä aina. Varmasti Nenna
ikävöitsi siskoaan, mutta pääsee siitä yli niinkuin ihminenkin ja toivon myös, että Nennan labrat ovat ok. Minulla on ollut lapsesta asti kissoja lemmikkinä, yhdellä tyttökisulla oli epilepsia ja kuoli 6 - vuotiaana eli liian nuorena, myös rakkaalla koirallani 14 ja puoli vuotta oli epilepsia, joten tiedän myös
miltä sinusta tuntuu. Huoli ja pelko rakkaan perheenjäsenen, lemmikin puolesta on luonnollisesti aina
iso. Mutta toivotaan parasta, Nennalle terveiset kisuilta täältä

ja halaus ja voimia sinulle syksyn
pimeyteen.