Nielikki, niin täälläkin paistoi, vaan ei enää. Nyt on mustat pilvet lähestymässä ja tuulta enemmän kuin tarpeeksi.
Lillukka, näin asia on! Kun kapasiteetit elimistössä on äärirajoilla, niin jostain elimistö vähentää. Silloin yleensä on tuo muisti ja kuten huomasin tänä aamuna, niin sekoilu kirjoittamisessa ja asioittten järkevässä toiminnassa

. En välitä tällä hetkellä painosta ollenkaan. Syön karpisti, mutten induktiohiilareilla. Syön marjoja, kermaa, pari palaa prossasuklaata ja muuta hyvää, kun en halua tällä hetkellä niistä stressata. Parempi sallia karppihyvää kuin rääkätä itseään, kun muutenkin on nyt ihan kestämistä kaikessa. Kyllä tämä on hölmöä, tuossa jo patikselle kerroin, että minun pitäisi nyt riemuita ja iloita, mutta jostain syystä olen masentunut ja iloton

. Olen elänyt tätä elämää 100% kaksi vuotta niin syövälle kuin pojalle ja sairaalalle. Nyt sitten pitäisi aloittaa uusi elämä, eikä voimia siihen oikein riitä tällä hetkellä. Mutta sitä Runnia odotan ilolla, ja myös sekavin tuntein. Olen ollut niin rajoittunut tämän kahden vuoden aikana, että on vaikea itselle jotain suunnitella ja lähteä.
Voi kauhistus

, täällä on niin raju tuuli, että vaahterasta lähtee ihan vihreitä lehtiä vaakatasossa... näyttää lautojakin lähtevän liikkeelle, tulee lännestä.
Marsu, kiitti akuista, niillä pärjäsin tämän päivän

Sain vadelmat kerättyä. Ja onneksi keräsin, nyt niitä ei enää olisi pensaassa. Kyllähän tuo aurinko ja hiekkaranta olisi aivan ihana yhdistelmä, mutta kun ei sitä löydy muuta kuin tuolta ulkomailta

, ja siihen tarvitaan enemmän kuin pari koiperhosta kukkarossa.
Siis, kuten jo tuossa lillikselle mainitsin,
olen pistellyt kermaa mustaherukoilla ja vatuilla. Ja niitä vattuja meni ilman kermaakin. Sitten Kivikylän savusaunakasleria iiiiso pala. päivemmällä meni wokattuja herkkiksiä, auraa, pekonia, munaa, avokado ja yksi iso kurkun pala. Jälkkäriksi pari saksalaista ja pari palaa pistaasisuklaata. Hiilarit saa olla nyt korkeammat. En välitä induktiohiilareista. Nyt syön sitä, mikä tuntuu hyvältä, mutta karpisti. Paino pysyköön tässä. Ei mulla mitään paniikkia ole sen kanssa. Pidän vain huolen, ettei lähde laskemaan. Mitään lihastreeniä en jaksa tehdä. Olen ja öllötän. Pitää suunnitella sitä Runnia. Lillukka meni jo miettimistä pidemmälle

Meikän aivot seisoo juuri nyt, joten on hyvä kun sellainen joka toimii

!