karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-09 21:35:17

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 65 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Karppimumman syömingit
ViestiLähetetty: 2011-06-07 20:09:00 
Poissa
sintti
sintti

karppimumma kirjoitti:
Vähäsen mua jännittää, kun tästä laihdun, että miten tuon ihon käy... Aika kovalla venytyksellä on ollut, neljän raskauden + ylipainon vuoksi :roll: no, nahka sitten rullataan ja sullotaan housujen sisään, jollei 'pienene' 8) parempi kai sekin kuin reilu 20kg ylipainoa...

Mä oon kans kauhul miettiny et helkutti mites sit ku toi iho jää lyllyttelee tohon :lol: mut mä päätin et alan nyt jo vaik paino ei paljoo ookkaa lähteny ni jo rasvailee ihoo joka päivä ja venyttelee/jumppaa jonkuverran. josko se sit auttas et se iho ees vähän palautus :) mut ajan kanssa senkin taas sit vaa näkee, mä jo tolle mun miehelle heitin et jos laihin 30 kiloo ni maksatko mulle ihonkiristys leikkauksen, ei se oikeen suostunu :lol:

ViestiLähetetty: 2011-06-07 21:45:43 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

monski kirjoitti:
karppimumma kirjoitti:
Vähäsen mua jännittää, kun tästä laihdun, että miten tuon ihon käy... Aika kovalla venytyksellä on ollut, neljän raskauden + ylipainon vuoksi :roll: no, nahka sitten rullataan ja sullotaan housujen sisään, jollei 'pienene' 8) parempi kai sekin kuin reilu 20kg ylipainoa...

Mä oon kans kauhul miettiny et helkutti mites sit ku toi iho jää lyllyttelee tohon :lol: mut mä päätin et alan nyt jo vaik paino ei paljoo ookkaa lähteny ni jo rasvailee ihoo joka päivä ja venyttelee/jumppaa jonkuverran. josko se sit auttas et se iho ees vähän palautus :) mut ajan kanssa senkin taas sit vaa näkee, mä jo tolle mun miehelle heitin et jos laihin 30 kiloo ni maksatko mulle ihonkiristys leikkauksen, ei se oikeen suostunu :lol:

Mä olen ollut koko pienen ikäni ylipainoinen, että ei nahkakaan ole kovin kuosissa ollut koskaan, varmasti on vaikea homma edessä :( esikoista, kun aloin odottamaan painoin n. 80 kg, siitä raskaudesta tuli 20 kg ja ne on ja pysyy vaan... Paitti NYT mä annan niille kyytiä :lol: =D>

Lisäsin tuonne edelliseen viestiin päivän syömiset vielä...

ViestiLähetetty: 2011-06-08 14:22:01 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Höh, mä arvasin tän, kun ostan vaa'an ramppaan siinä jatkuvasti. Ja tänä aamuna se näytti 100g enemmän kuin eilen aamulla, eiks ole kamalaa :wink: :lol: mutta nyt äsken käytynä 300 g enemmän kuin aamulla, vaikka mulla oli vaatteet päällä :roll: paree olis tunkee se jonnekin kaapin perukoille ja kerran viikossa käydä siinä. Mitenköhän sen pystyis viikoksi aina hävittämään, olishan se iloinen ylläri nähdä vaikka kilo viikossa lähteneen kuin muutamia satoja grammoja tulleen/menneen per päivä. En tiiä, kahtotaan nyt... Meillä junnu ei sitten taas meinannut illalla nukahtaa, puolilta öin simahti vasta, vaikka otti vain tunnin päiväunet. Tänään on sitten taas menty ilman unia, jotta ei ihan niin pitkään menis... Lasten harrastusten parissa menee ilta taas, junnu lähtee kummitätsylle hoitoon, lienee heille tulevan mukava ehtoo :roll:

Ja päivän syömiset tulee tässä:

klo 10 2 munan munakas kermalorauksella voissa paistettuna, 4 siivua pekonia, 3 tomaattia, 2dl kerma-partis-vadelma-mansikka-sötkötystä.

päivitän syömiset illalla kohdalleen, kun tiedän mitä olen syönyt :lol:

ViestiLähetetty: 2011-06-10 07:25:10 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Huomenet! Mä en tiedä mistä johtuu, kesästä vai ruokavaliosta, mutta mua ei oikein nukuta. Eikä kyllä väsytäkään. Eilen illalla menin puolilta öin maate ja täällä sitä on kukuttu jo kuudesta asti :roll: ei normia mulle, ei tod :lol: päivän rauhaisin hetki kyllä juoda kahvit takapihalla ihan kaikessa rauhassa, kukaan ei ole kiskomassa paidanhelmasta :lol:

Meillä on pari viime päivää vierähtänyt rantsulla, eihän nuo muksut muuta tekiskään, kun järvessä pulikoisivat. Ainut on tuo junnu, kun alkaa heti palelemaan. Ei senkään päätä paljon palella, kun alkuviikosta meni ensimmäistä kertaa järveen -> sinne vaan suoraan kainaloihin asti! Ja äiti joutui menemään perässä polviin asti, hui kun se oli KYLMÄÄÄÄ! :roll: oottekos jo muut rohjenneet heittää talviturkit? Mieli tekis munkin kovasti, mutta rohkeutta ei kuitenkaan piisaa :lol:

Eilisen syömisiä en juuri muista, aamulla vissiin meni muna+pekonia, päivällä tein pizzaa ja sitä myös iltapalaksi. Nyt aamiaiseksi ajattelin koittaa minuuttisämpylää :)

Jepulis, mä parkkeeraan itseni vielä takaterdelle kahvimukin ääreen odottamaan ryhmärämän heräämistä :lol:

ViestiLähetetty: 2011-06-10 07:48:04 
Poissa
napakettu
napakettu

karppimumma kirjoitti:
oottekos jo muut rohjenneet heittää talviturkit? Mieli tekis munkin kovasti, mutta rohkeutta ei kuitenkaan piisaa :lol:
Ei ole tullut talviturkkia moneen vuoten, kun käyn järvessä ympäri vuoden :mrgreen:

18518 Nirrilä

ViestiLähetetty: 2011-06-11 07:59:50 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Hiki laiskan syödessä. Entäs jollei tee mitään ja hiki on silti??? Jopa nukkuessa. Niin on painostava ilma, tulispa kunnon jytinä! Aamupaino oli tänään 95.4kg, -400g eilisestä. Alaspäin mennään, jipii! En edes muista, koska olen viimeksi näin 'vähän' painanut, kaikkein mukavinta on se, että pudotuksen huomaa vaatteista ja onhan tuo maha silmin nähden hieman pienentynyt, samoin kasvot kaventuneet! Mun tavoite on se, että pystyy pitämään hametta ilman, että läskireisistä hinkkaantuu iho rikki ;) Nireina: jätin minäkin talviturkkini eilen järveen, ei kestänyt katsoa lasten pulikoimista rannalta hiki päässä valuen :D ja lämmintähän se oli: 22 astetta! Melko minimi vedenlämpö kyllä mulle ;)

ViestiLähetetty: 2011-06-11 10:41:32 
Poissa
Herkkusuukarppi
Herkkusuukarppi

karppimumma kirjoitti:
Mun tavoite on se, että pystyy pitämään hametta ilman, että läskireisistä hinkkaantuu iho rikki ;)

Joo, mulla on sama tavoite :D . Oli kyllä kamala olla, ku pari vuotta sitten erehdyin lähtemään kaupunkireissulle hameessa. Minä ajattelin, että autollahan me liikutaan, eli ei tule ongelmia. Mutta kyllä ne reidet hankautu ja se polte ja kirvely oli jotain aivan hirveää :evil: .

ViestiLähetetty: 2011-06-12 23:02:50 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Lörppö kirjoitti:
Mutta kyllä ne reidet hankautu ja se polte ja kirvely oli jotain aivan hirveää :evil: .

Se todella on :twisted: :twisted:

Huh hellettä! Tääkin päivä on ollut vielä 30-astetta lämmintä, nyt jo ulkona ihanan viileää, mutta sisällä edelleen tuskaisen kuuma :( mä inhoon niin paljon kaikkia lentäviä öttiäisiä, että meillä pysyy ikkunat visusti öisin kiinni! Siis hyönteisverkkoja niissä ei ole, täytyy laittaa hankintalistalle... Ollaan lasten ja ukon kanssa tänään oltu järvessä melkein koko päivä :lol: on se vaan niin muksaa, kun itekin pääsi viimein makuun taas :) eilen oltiin yhden lapsen futispeliä katsomassa, raukka sai vastustajan nappiksista suoraan kasvoille :( kasvot mustelmilla ja kuhmuilla, kuin olisi suuremmassakin tappelussa ollut :roll:

11.6 lauantaina söin jokseenkin näin:
klo 10.00 2 munan munakas+kermaa+kinkkua ja ed. päivän salaatinjämät+valkosipulimajoa

iltapäivällä popsin muutaman kourallisen pähkinöitä

klo 19.30 2 possunulkofileepihviä, kasvisnyytti+voita, salaattia+valkosipulimajoa, vadelmarahkaa

ruoan jälkeen lähdettiin vuokraamaan muksuille leffaa ja ai, että mun olsis tehnyt mieli ostaa itelleni karkkia niistä lootista #-o sain sitten kumminkin hillittyä itseni ja ostin vain cashew-pähkinöitä ja kaksi wasabi maustettua. Onkohan niissä hiilareita?

12.6 sunnuntai:

klo 10.00 aamiainen sama kuin ed. päivänä, salaatin tilalla kaksi tomaattia

klo 15.00 2 broilerinfileepihviä, kasvisnyytti, grillattu tomaatti, aurajuustoa, 2 dl vadelmarahkaa

klo 20.00 2 kabanossia, 2 tomaattia, aurajuustoa, 3 oopsia+vadelmarahkaa

musta tuntuu, että tänään olen syönyt ihan hirveesti!!! silti vähän kuin hiukois taas [-X eli lasi vettä naamariin ja maate :smt006

ViestiLähetetty: 2011-06-13 14:58:28 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Ai kamala, kun mul on NÄLKÄ!!! Tänään ei ole oikein aikataulut mennyt yksiin, kaaliherkkuvuoan pitäis olla vielä 45 min uunissa! Ihanat tuoksut tulee, nälkä senkun kasvaa. Toivottavasti ei mene koko loota yhdellä istumalla [-X Olis tietty voinu tänään laittaa jotain nopsempaa, mutta päkki mikä päkki, kun jotain päätän se pidetään 8) huomenna tulee vieraita ja olen heitä varten kokkaillut kaikkea uutta ja hyvää. Nam ja slurps, toivottavasti vieraillekin maistuu, ettei tarvi ite syödä niin kauheesti :wink:

Aamiainen klo 9.00

minuuttisämpylä(suurensin vähän ohjetta), päällä voita, yrttijuustoviipaleita 2 kpl, metukkaa 4 viipaletta, 2 dl partista+mansikoita

Päivällinen klo 17.00

1/2 laatikkoa kaaliherkkuvuokaa(ei sentään ohjeen mukainen annos, mulla oli yksi pieni, puolikas kaali, josta tein :lol: )

Iltapala klo 22.00 (vaikkei edes ollut nälkä... :oops: )
1 pala jauhelihapiirakkaa (tehty aamiaismöttösten ohjeella, kinkku korvattu j-lihalla)

ViestiLähetetty: 2011-06-13 15:15:53 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

MÄ täällä vakoilen sun päikkyä :)
Sulla piisaa vipinää noiden lasten kanssa :)
Mulla on jo rauhallisempaa, 17- ja 18 vuotiaat, mulla on menossa ajo-opetus tuolle vanhemmalle tytölle :)

ViestiLähetetty: 2011-06-14 07:41:12 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

TeijaS kirjoitti:
MÄ täällä vakoilen sun päikkyä :)
Sulla piisaa vipinää noiden lasten kanssa :)
Mulla on jo rauhallisempaa, 17- ja 18 vuotiaat, mulla on menossa ajo-opetus tuolle vanhemmalle tytölle :)

:smt006 moi TeijaS ja teretulemast! Kaikki neuvot ja kommentit on tervetulleita :D

Sulla onkin jo isoja lapsia, pahin teini-ikä lienee jo takanapäin :) meidän 13v luulee välillä olevansa jo NIIIN iso, että vois tehdä mitä haluaa. Jännityksellä odotamme kuinka parin vuoden päästä on asiat.

Juu, vauhtia ja vaarallisia tilanteita... Eilen toiseksi nuorin juoksi pitkin pihoja, välillä kävi sisällä lukkojen takana ja sit taas lähti. Vihdoin suostui mulle kertomaan mitä on tapahtunut ja nosti paidanhelmaa: vyötärön ympärillä oli polkupyörän vaijerilukko(ja ihan siis ite oli laittanut :lol: ) kysyin mikset ota pois, vastasi, ettei saa pois, kun avain tippui KAIVOON! Huh, en oikein tiennyt itkeäkö vai nauraako :roll: näytti mulle kaivon missä avain on ja se näkyikin ritilän läpi, ei ollut syvä kaivo, mutta milläs sen sieltä onkii??? Soitin sitten miehelle töihin, joka valaisi, että sadevesikaivon kannen saa ihan nostamalla ylös :lol: saatiin lapsi pinteestä, mutta kaikkea sitä voikin sattua :smt026 :smt026 nyt jo lastakin tapahtunut naurattaa :lol:

ViestiLähetetty: 2011-06-15 12:57:44 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

virallinen punnituspäivä tänään ;) pudotusta viikossa 1.2kg!!! Ja kolmen viikon karppauksen ansiosta yht. n. 6kg :) jipii, tämä todella toimii! Paino oli tänä aamuna 95.4 kg. Housut on käymässä isoiksi, vyö on pakko olla kaikissa, että pysyy ylhäällä. Muutenkin housut näyttää löysiltä päällä :) mutta näillä mennään toistaiseksi ;)

ViestiLähetetty: 2011-06-15 13:02:43 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

:lol: Ihana lapsi!
Siis laita äkkiä tarkka selostus mitä sä syöt, mäki haluan laihtua, kele.......
Pian vuosi karppaamista ja plussalla ollaan stana.

ViestiLähetetty: 2011-06-15 13:45:58 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

[quote="TeijaS] Siis laita äkkiä tarkka selostus mitä sä syöt, mäki haluan laihtua, kele.......[/quote]

Ruokaa, PALJON ruokaa :lol: :lol:

Mä teen aika paljon tuolta resepti osiosta löytyvien ohjeiden mukaan sapuskaa, enemmän tai vähemmän soveltaen :D ja vatsa täyteen joka kerta, 3 kerta päivässä. Hiilareita menee melko vähän, varmaan ihan alle 30g/pvä. En niitä tarkkaan ole laskenut, mutta mitä tuoteselosteissa lukee, ei voi enempää tulla. Ketoosissa ollaan, pahasta mausta suussa päätellen 8)

Mulla on melko kova tavoite tuossa kuuma kinkku kampanjassa, -10 kg siihen vielä matkaa... Saa katsoa päästäänkö siihen :) liikuntaa tarvis lisätä, nyt en liiku oikeestaan yhtään :?

Tsemppiä! Kyllä se mullekin jumi varmaan vielä iskee ja lisää motivaatiotakin ehkä tarvitaan siinä kohtaa! Kaikki-heti-mulle-tänne-nyt :wink:

ViestiLähetetty: 2011-06-15 15:21:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tervehdys :smt006
Sulta onkin hienosti lähtenyt kiloja!! =D> Hienoa!
Kyllä mä uskon et tommosen 2vuotiaan perässä kun juoksee niin tulee mukavasti liikuntaa huomaamatta ja varsinkin kun kalastelet noita avaimia ties mistä :lol:

Toi on tosi hieno fiilis kun huomaa et housut ei tahdo pysyä ylhäällä!
Nyt tosiaan voit näyttää miehelles että kyllä karppauksella vaan kiloja tippuu :lol:

ViestiLähetetty: 2011-06-16 20:17:23 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

yes_to_pacon kirjoitti:
Tervehdys :smt006
Sulta onkin hienosti lähtenyt kiloja!! =D> Hienoa!
Kyllä mä uskon et tommosen 2vuotiaan perässä kun juoksee niin tulee mukavasti liikuntaa huomaamatta ja varsinkin kun kalastelet noita avaimia ties mistä :lol:

Toi on tosi hieno fiilis kun huomaa et housut ei tahdo pysyä ylhäällä!
Nyt tosiaan voit näyttää miehelles että kyllä karppauksella vaan kiloja tippuu :lol:

:smt006 tere, tere, kiva, kun pistäydyit :)

On kyllä ihan mahtava fiilis, kun kilot senkun tippuu, toistaiseksi ainakin(pessimisti ei pety :wink: ), ehkä sitä sitten pitää alkaa laskemaan ja punnitsemaan ruokansa, jos jää jumimaan. Mä en ole kertaakaan repsahtanut hiilareihin tässä reilun kolmen viikon aikana, mutta nyt olis hirmuinen mässäyshimo päällä... NIIN kovin tekis mieli lasten karkkipusseista ottaa maistiainen.... Mutta EN anna peräksi!!!

Mä en muista mitä olen viime päivinä syönyt, mutta tässä tän päivän ruokailut:

Aamiainen klo 9.00

2 juustoleipästä+voita+4siivua metukkaa, vadelma-kerma-partis sötkötystä 2 dl

Klo 11.00 tarjosin vieraille suklaajuustokakkua, otin sitä 1,5 palasta ja kourallisen suolapähkinöitä

Päivällinen klo 17.00

kukkis-parsakaali-porkkana sekoitusta, voita päällä + broilerkastiketta(fileesuikaleista, mä en voi sietää paistisuikaleita...)+ samaa sötkötystä kuin aamulla 2 dl

Iltapalaksi ajattelin taas tuota sötkötystä 2 dl ja varmaan muutaman pähkinän...

Meillä on nyt kolmena päivänä putkeen ollut vieraita ja tuo kakku on piisannut tänne asti. Muutama pala sitä vielä jäljellä. On melkoisen tuhtia tavaraa :lol: makeutusta olis vieraiden mielestä voinut olla vähän enemmän, mutta mun mielestä oikein hyvä noin...

ViestiLähetetty: 2011-06-16 20:49:13 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Joo, tosiaan AJATTELIN iltapalaksi tuota em. sötkötystä, mutta pistinkin sitten menemään 2 palaa sitä suklaajuustokakkua #-o #-o pistetään menkkojen piikkiin, eiks jeh? [-o< :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2011-06-18 20:37:23 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Huh, johan ollut loppuviikko :? iloa :D ja surua :(

Pikaisesti syömingit:

17.6:

Aamiainen:

2 juustoleipästä+voita+metukkaa, vadelmia+partista

Päivällinen:

kaaliherkkuvuokaa, iiiiso annos

Iltapala:

1 paistettu muna, 1 kabanossi, voissa paistettuja vihanneksia

Tänään 18.6:

Aamiainen:

2 munan munakas, 4 siivua pekonia, 2 tomaattia, vadelma-partis-kerma

Päivällinen:

kaaliherkkuvuokaa

Iltapala:

2 possun rimpsuluuta, keitettyjä kasviksia+voita, vadelma-partis-kerma

Aamulla nenä kohti Tallinnaa, pitänee syödä tukeva aamiainen, kunnei tiedä löytyykö laivalta mitä mulle. Ainakin niitä ihania kuivapaahdettuja cashewpähkinöitä ja pikkujuustoja mutustelen hyvällä omalla tunnolla :wink:

ViestiLähetetty: 2011-06-20 12:15:35 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Huh, huh mikä reissu ;) ihmettelen vaan ettei aikuinen ihminen osaa läträtä alkoholilla kohtuudella, tuli otettua vähän liikaa :( vai hyppäskö se nuppiin kuin metrinen halko tän uuden ruokavalion vuoksi??? Mulle tuli hirmu paha olo kotimatkalla laivassa, mut sit mä muistin etten ollut syönyt kuin aamiaisen kotona... Liekö sekin vaikuttanut kumpaankin em. asiaan. Noh, hengissä kuitenkin ja olokin olosuhteisiin nähden vallan loistava ;) paino oli tänä aamuna sama kuin eilen eli 96.2, nyt se jumi taitaa tulla, kun viime keskiviikkona oli jo reilusti alle 96kg :( syönköhän mä liikaa...

ViestiLähetetty: 2011-06-23 12:57:41 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

mässyjen ja läträämisen seurauksena(???) painoa oli tänä aamuna 95.6 kg eli +200g viikossa... Mutta jospa ensi viikolla taas laskusuunnassa. Eilen söin vain kaksi kertaa, iltapäivällä 2 munan munakkaan, jossa joukossa sipulia, paprikaa, kinkkua ja kermaa + 2 viipaletta Karppinen leipää, jonka bongasin Prismasta. Leivän päällä juustoa ja voita. Iltapalaksi kermaa, partista ja vadelmakeittoa. Tänään en ole ehtinyt/muistanut syödä vielä mitään :O muutama mukillinen kahvia meni aamulla... Hyvää juhannusta kaikille :) säät ei oikein taida vaan suosia :(

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 65 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00