Lörppö kirjoitti:
Mutta kyllä ne reidet hankautu ja se polte ja kirvely oli jotain aivan hirveää

.
Se todella on
Huh hellettä! Tääkin päivä on ollut vielä 30-astetta lämmintä, nyt jo ulkona ihanan viileää, mutta sisällä edelleen tuskaisen kuuma

mä inhoon niin paljon kaikkia lentäviä öttiäisiä, että meillä pysyy ikkunat visusti öisin kiinni! Siis hyönteisverkkoja niissä ei ole, täytyy laittaa hankintalistalle... Ollaan lasten ja ukon kanssa tänään oltu järvessä melkein koko päivä

on se vaan niin muksaa, kun itekin pääsi viimein makuun taas

eilen oltiin yhden lapsen futispeliä katsomassa, raukka sai vastustajan nappiksista suoraan kasvoille

kasvot mustelmilla ja kuhmuilla, kuin olisi suuremmassakin tappelussa ollut
11.6 lauantaina söin jokseenkin näin:klo 10.00 2 munan munakas+kermaa+kinkkua ja ed. päivän salaatinjämät+valkosipulimajoa
iltapäivällä popsin muutaman kourallisen pähkinöitä
klo 19.30 2 possunulkofileepihviä, kasvisnyytti+voita, salaattia+valkosipulimajoa, vadelmarahkaa
ruoan jälkeen lähdettiin vuokraamaan muksuille leffaa ja ai, että mun olsis tehnyt mieli ostaa itelleni karkkia niistä lootista

sain sitten kumminkin hillittyä itseni ja ostin vain cashew-pähkinöitä ja kaksi wasabi maustettua. Onkohan niissä hiilareita?
12.6 sunnuntai:klo 10.00 aamiainen sama kuin ed. päivänä, salaatin tilalla kaksi tomaattia
klo 15.00 2 broilerinfileepihviä, kasvisnyytti, grillattu tomaatti, aurajuustoa, 2 dl vadelmarahkaa
klo 20.00 2 kabanossia, 2 tomaattia, aurajuustoa, 3 oopsia+vadelmarahkaa
musta tuntuu, että tänään olen syönyt
ihan hirveesti!!! silti vähän kuin hiukois taas

eli lasi vettä naamariin ja maate