Kyllä sä oot hauska
Jaa-a, laitetaanpas ny loputkin ruuat tänne ku on kerran tämä paljastelu aloitettu!
Kaksi paahtoleipää voilla, valkosipulilla, tammenlehtisalaatilla, keittokinkulla ja goudalla.
Juustopekonimakkara, paistettua tomaattia ja vähän mexican mixiä.
Illallinen, joka on ehkä teille sen verran eksoottinen että menis yli hilseen kuitenki
Tummia viinirypäleitä.
Luomukaakaota, kermaa ja ananasesanssia.
Vähän jappia joka löyty laukusta, alko tosin ällöttää niin et heitin loput roskiin.
Kermakahvi ja vähän Maraboun minttua.
Nyt vielä yöpala; itse maustettua broileria (oliiviöly, chili, curry, merisuola) kenties wasabin kera. (Yksin sohvan valtiaana.)
Että tuli sit syötyä, ja vaaka näytti enpäs kerrokaan mitä! Peilistä silti tsiigailin että tämänkin viikon jälkeen olemus on jo sutjakampi!
En tiedä josko ottais huomenna vähän kevyemmän päivän, ois sitte maanantaina helpompi jatkaa. Mietiskelen et lupaisko itselleen yhden päivän milloin saa syödä sokeria, sit vois antaa periksi jos tulee ihme kiusaus, tai sit parhaassa tapauksessa siirtää niin et jäiskin väliin

Sit ei ois mitään semmosta kielletyn hedelmän kiusausta.
Muuten olen ihan tyytyväinen tähän viikkoon. Leivän yritän kyllä jättää pois kokonaan, ei mun systeemi tunnu siitä oikein tykkäävän.
Makkarakiintiö alkaa olla täynnä, katsotaan mitä hinkuja ens viikolle saadaan kehitettyä

Vitamiinikaupoille vois mennä huomen, jaksaa sit taas töissä sujahdella! Kyl ne tuntus auttavan jaksamaan. Jotenki tuntuu et välillä unohtaa juoda kahviakin, tai yllättävän vähän menee. Ennen join kyl enemmän.
Voi, huomenna teen kyllä chiliomenoita! Ai niin, toinen päätös ens viikolle: tajusin etten oo nyt syöny juurikaan hedelmiä, otan ne nyt mukaan niin jospa se makean himo asettuis niillä. Alan ehkä harrastaan taas smoothieita