karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-22 10:13:01

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 184 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 510 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Mama puhdistautuu
ViestiLähetetty: 2011-09-04 00:49:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kyllä sä oot hauska :smt081

Jaa-a, laitetaanpas ny loputkin ruuat tänne ku on kerran tämä paljastelu aloitettu! :mrgreen:

Kaksi paahtoleipää voilla, valkosipulilla, tammenlehtisalaatilla, keittokinkulla ja goudalla.
Juustopekonimakkara, paistettua tomaattia ja vähän mexican mixiä.
Illallinen, joka on ehkä teille sen verran eksoottinen että menis yli hilseen kuitenki :smt040
Tummia viinirypäleitä.
Luomukaakaota, kermaa ja ananasesanssia.
Vähän jappia joka löyty laukusta, alko tosin ällöttää niin et heitin loput roskiin.
Kermakahvi ja vähän Maraboun minttua.
Nyt vielä yöpala; itse maustettua broileria (oliiviöly, chili, curry, merisuola) kenties wasabin kera. (Yksin sohvan valtiaana.)
Että tuli sit syötyä, ja vaaka näytti enpäs kerrokaan mitä! Peilistä silti tsiigailin että tämänkin viikon jälkeen olemus on jo sutjakampi! [-o<

En tiedä josko ottais huomenna vähän kevyemmän päivän, ois sitte maanantaina helpompi jatkaa. Mietiskelen et lupaisko itselleen yhden päivän milloin saa syödä sokeria, sit vois antaa periksi jos tulee ihme kiusaus, tai sit parhaassa tapauksessa siirtää niin et jäiskin väliin :D Sit ei ois mitään semmosta kielletyn hedelmän kiusausta.

Muuten olen ihan tyytyväinen tähän viikkoon. Leivän yritän kyllä jättää pois kokonaan, ei mun systeemi tunnu siitä oikein tykkäävän.

Makkarakiintiö alkaa olla täynnä, katsotaan mitä hinkuja ens viikolle saadaan kehitettyä :D

Vitamiinikaupoille vois mennä huomen, jaksaa sit taas töissä sujahdella! Kyl ne tuntus auttavan jaksamaan. Jotenki tuntuu et välillä unohtaa juoda kahviakin, tai yllättävän vähän menee. Ennen join kyl enemmän.

Voi, huomenna teen kyllä chiliomenoita! Ai niin, toinen päätös ens viikolle: tajusin etten oo nyt syöny juurikaan hedelmiä, otan ne nyt mukaan niin jospa se makean himo asettuis niillä. Alan ehkä harrastaan taas smoothieita :)

ViestiLähetetty: 2011-09-04 00:56:19 
Poissa
rakastajakarppi
rakastajakarppi

Mamachi kirjoitti:
Kyllä sä oot hauska :smt081
Jaa-a, laitetaanpas ny loputkin ruuat tänne ku on kerran tämä paljastelu aloitettu! :mrgreen:

Jep. Laitan loput (where's the paljastelu...) tänne. En oo mamatsi yhtään hauska nyt. Viimeisen, ennestäänkin oranssintulisen annokseni ylle roiskaisin ketterästi lisää äsdeetä (Blair's Sudden Death). Mammarikamaa (ei mamachia [super]), väittäisin (nyt, kun polte alkoi laskea), mutta jotenkin ovelaa. Nousee - laskee, jne. Tunnette asian. Äsken olin helisemässä, suorastaan lääkäri-kirungin tarpeessa:

http://www.youtube.com/watch?v=qPVV-p1X ... re=related

ViestiLähetetty: 2011-09-04 01:25:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mikset oo, sienifarmarit on taatusti hauskoja (lähtisitsä mun kans sieneen, katoitko mun videon? :D ). Hämärä mielikuva et velipojalla oli samaa maustetta, oonpa tainnu testailla. Kuulostaa ainaski tutulta.
Joko sait pakattua? Viime talvena tuli tutustuttua Vihannin busseihin..

Paljastelut taitaa jäädä henkiselle tasolle nyt :mrgreen:

Kohta valmis kätilö.... :lol:

ViestiLähetetty: 2011-09-04 21:01:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Skippaan tän päivän. Ketuttaa.

ViestiLähetetty: 2011-09-05 00:09:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Eiku, kaikki ylös vaan!

Yksinkertaistettuna: neljä paahtoleipää päällisineen, juustopekonimakkara, kanankoipi wasabin kans, kaksi kermakahvia, suklaavanukas, magnum white, muutama karkki, muutama lehmäjuusto, passionmehua. Oliko siinä kaikki? Ruuan osuus aika pieni. (Missä vihannekset???) Sitä muuta kökköä sit tarpeeksi. Ja joo, muistan taas... Sokeri aiheuttaa mulle vitutusta. Siis mieliala heittää, kiukuttelen, tiuskin, masistelen... My dear God. Tässäpä syy siihen miksi kokeilen olla ensi viikon ilman sokeria, kuin myös ilman valkoista leipää. Piste. Sitä paitsi vaaka näyttää 65,9. EEEIIIIIIII! #-o

Nyt kokeillaan ottaa kunnolla uusi viikko. [-o< :smt091 :smt083

ViestiLähetetty: 2011-09-05 00:19:06 
Poissa
rakastajakarppi
rakastajakarppi

Mamachi kirjoitti:
Mikset oo, sienifarmarit on taatusti hauskoja (lähtisitsä mun kans sieneen, katoitko mun videon? :D ). Hämärä mielikuva et velipojalla oli samaa maustetta, oonpa tainnu testailla. Kuulostaa ainaski tutulta.
Joko sait pakattua? Viime talvena tuli tutustuttua Vihannin busseihin..

Paljastelut taitaa jäädä henkiselle tasolle nyt :mrgreen:

Kohta valmis kätilö.... :lol:

Kotiuduin just' pikareissulta. Väsy (kumma juttu, vaikka paikallaan vaan istuu [ilman aivoja]). Läpikäyn ^ pikaisesti:
- Siksen ollut hauska, kun oli se poltejutska.
- Lähtisin sieneen, mutta mitä sanois' toscakakun leipoja?
- Katoin videon, nauroin.
- En sitten tarttenutkaan matkatavaroita. 5 h junassa, 5 h perillä, 5 h junassa. All-in-tänään.
- Henkisyys on hieno asia (hengellisyys ei niinkään).

ViestiLähetetty: 2011-09-05 00:25:46 
Poissa
rakastajakarppi
rakastajakarppi

Mamachi kirjoitti:
Eiku, kaikki ylös vaan!
Sitä paitsi vaaka näyttää 65,9. EEEIIIIIIII! #-o Nyt kokeillaan ottaa kunnolla uusi viikko. [-o< :smt091 :smt083

Elähän masennu, mamatsi. Tsemppiä vaan. Ei tossa ^^^mitään yletöntä ollut, hyvähän s'oli vissiin, nestetasapainot vaan heittelee. Ei pikku vkl-herkuttelu mitään tuhoa. Itte söin tänän junakeikoilla ruisleipäsysteemin, synteettisen pullan, jonkinlaisen kolmiohötysysteemin, perillä hiukkasen asiallisempaa (namia) chevrè-lammasta lisukkeineen (crisby potatoes), punkkua älysti ja olutta enemmän kuin vähän. En oo moksiskaan (olevinani ainaskaan).

ViestiLähetetty: 2011-09-05 00:36:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Joo junassa on tuskaa koittaa karppailla jos ei oo eväitä (kerran onnistuin lähteen reissuun pojan kans ilman käteistä tai junassa toimivaa korttia #-o ). Onneksi ovat poistaneet sen mun lempparikolmioleivän valikoimista ;)

Tätä just meinasin et viikonloppuisin paino tahtoo nousta jos vaan öllöttelee ja syö vapaammin.. Tod.näk. huomen töiden jälkeen on taas takas suunnilleen samas...?

Sitä mä en käsitä miksi tota sokeria nyt vedin, siksikö vaan et yritin sen kieltää? Vai mitä? Pitää koittaa huolehtia et syö tarpeeksi ja hyvin, ettei tulis tommosia tyhmyyksiä syötyä
......

Nyt menee järki, koneen kursori hyppii miten sattuu :evil:

Hyvät yöt!! (Ei väsytä yhtään..... [-X :cry: )

ViestiLähetetty: 2011-09-05 00:36:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

http://www.vogue.it/en/people-are-talki ... el-granger

Shocckkkiiiing..... Joku raja! :shock:

ViestiLähetetty: 2011-09-05 18:59:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Taidan löytää yhden, tai ehkä kaksi hyvää asiaa tälle päivälle! Paino oli taas 64,2 kg aiiikas pitkän työpäivän jälkeen... [-o< Ja muistin ostaa vitamiinit! =D> Siinäpä ne sit olikin. Töissä ei oikein sujahdellut, pikemminkin laahusti. Nukuin huonosti, selkeästi vitamiinien puutekin vaikutti, ja söinpä tänään aamiaistakin vasta 19.00 eli n. tunti sit...

Eli (haa, makkaralinja jatkuu?):
Töissä kaksi kahvia kermalla

Ns. aamiainen Rainbowin a-luokan makkara ja talon vihanneksia paistettuna voissa ja suolaa päälle. Pala brietä, pala goudaa ja yks lehmis. Ai miten niin tykkään juustosta?

Aamiaisen jälkeen sujuvasti iltakahviin:
Kahvi kermalla, lusikallinen maapähkinävoita ja tattadaa pala Maraboun minttua! Sen verran ahistava päivä et ehkä en tohon pieneen sokeriin kuole.

Mulle tuntuu ainaski sopivan vaihtelu hyvin, eli arvuuttaa vähän kroppaa et mitä syödään ja millon. Noin niinku laihtumisen kannalta ainakin. Viime viikon saldo oli siis -800 g mikä ei oo yhtään paha! Katotaan miten tää viikko menee. *keräilee positiivisia viboja jostain, pliiiis come and help me*!

Vitamiinikaupoilta lähti siis mukaan Strathin Elixiriä, 750 mg c-vitamiineja (otan aamuisin x2) ja testiin magnesiumsitraattia (jos auttais jumeihin jne ja auttas nukkuun).

ViestiLähetetty: 2011-09-06 21:06:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tsiiih..sus... Magnesiun oli hyvä juttu!! Heräilin yöllä siihen ku tuntu niinku ois sähkövirtaa pistelty lihaksiin :shock: Eli nukuin vähän levottomasti... SILTI heräsin aamulla virkeänä ja rentoutuneena, ja päivä meni töissä ihan heittämällä! Epäilen et oli vähän puutetta siis tuosta, hyvä et otin testiin 8) :P
Eilen illalla nappailin ekat uudet vitamiinit ja sen päälle tiskailin, pyykkäilin, viikkailin pyykkejä, siivosin, laitoin ruokaa... :shock: Ja tänään oli taas ihan elävä olo! Et kyl mul noi vaikuttaa piristävästi! :smt041 :smt040 :smt050

Paino tänään 64,2 kg eli sama. Voi johtuu siitäkin et tein eilen illalliseksi makaronilaatikkoa! Eräänlaista tunnesyömistä, joskus se vain on niin kotoista ja turvallista ja hyvää, lapsuuden lempiruoka.. Ja ainoa riisi/pastaruoka mitä on joskus vaan pakko saada.

Aamiainen töissä:
pekonia, munakokkelia, kylmäsavulohta, brietä, salaattia, tomaattia, paprikaa, omenavichy ja cappuccino kermalla. Otin pienen lautasen ja totesin et oli parempi niin ;) Tuli mukavasti täyteen ja jakso edelleen sujahdella syönnin jälkeenkin.

Lounas töiden jälkeen:
Vähän kinkku-juusto-munakasta (mites toi kirjotetaan??)

Illalla:
possun ulkofilepihvejä paistettuna italian mixin ja kerman kans, voita, suolaa, chiliä ja valkosipulia. Ai niin, eilen illalla tein myös salaattia jota syötiin ja söin sitä tänkin kans (salaattia, tomaattia, kurkkua, viinirypäleitä, sitruunamehua, valkosipulia, oliiviöljyä, suolaa, parmesania)
Jälkiruuaksi hedelmärahkaa
Passionmehua vichyn kans

Olen tyytyväinen tän päivän menuun [-o< :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2011-09-07 14:56:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No ei sit taas nukuttanu ajoissa ja väsyneenä töihin. Onneksi oli lyhyt päivä! Mun vaaka näyttää 65,4 kg. Mä en todellakaan usko sitä. *harkitsee vaakaupoille lähtöä* Tai sit ei, katsoo taas peiliin ja se vaikuttaa luotettavammalta ku vaaka.

Aamiainen taitaa olla aika täsmälleen sama ku eilen, en jaksa kirjottaa. Plus parit kermakahvit jotka tahtoo jäädä pöydän reunalle jähtymään eli sanotaan et yks pieni kuppi.

ViestiLähetetty: 2011-09-07 18:14:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No nyt kyllä meinaa karkailla tämä homma taas. En ole saanut puhdistettua ruokavaliota niinkuin olin ajatellut enkä jättänyt sokeriakaan pois.

Tänään tein löydön citymarketista: Intense Choc Tanzania-vanukas, sisältää 75%-suklaata.. Enhän mä voinut jättää testaamatta. Pakkauksessa ei ollut painoa purkille, mut mun mittauksen mukaan 74g per purkki. HH 15,5/100g eli 11,47 hh per purkki :D Ei paha. Ja olihan se ihan syntisen hyvää :smt007 :smt100 Eli 2 prk 1,59 €.

Päivälliseksi samaa ku eilen illalla, eli sitä pihvisoosia ja samaa salaattia ja oli myöskin todella hyvää mutta ei niin syntistä :P Kermakahvi ja pala minttua.. Meninki ostaannnnn.........

Ehkä mun pitäis siirrättää tää ruokapäikkyihin kun ei tohon vaakaankaan oo luottamista.

ViestiLähetetty: 2011-09-07 18:41:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Sitä paitsi on todella tylsää kun kukaan ei edes kommentoi mitään.

ViestiLähetetty: 2011-09-07 18:58:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No sori...!

Siirrä vaan ruokapäiväkirjoihin, siellä tulis enemmän kommenttia ja kun ruokia kerran listaat. Mä seuraan, mutta oon hirvittävän osaamaton kommentoimaan mitään, varsinkaan kun en (vielä) ole tullut ns. tutuiksi sun kanssa. Mut nyt tuun :D

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2011-09-07 19:05:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:D

Joo oon harrastanu enempi taustailua ja muiden kommentoimista.. Vähän niinko töissä, moni ei vieläkään tiedä ees mun nimee ja jotku kutsuu väärälläkin nimellä :twisted: Toisaalta en halua liikaa kertoa henk.kohtaisuuksia, koskaan tiiä kuka lukee.. Vaik ei kai tääl mitään valtiosalaisuuksia paljastetakaan :lol:

Ite en vissiin pysty siirtään, kellekähän mä nyt laittaisin viestiä asiasta??

ViestiLähetetty: 2011-09-07 19:15:35 
Poissa
rakastajakarppi
rakastajakarppi

Mamachi kirjoitti:
Sitä paitsi on todella tylsää kun kukaan ei edes kommentoi mitään.

Tylsäähän se on, tiedetään. Itte hoitelen tommoisen fiiliksen poppiksen kastikkeilla, tms. Esim. tää äsdee on namia (Blair's Sudden Death), semmoinen ruumisarkun muotoinen pakkaus. Pikkuinenkin roiskaisu, ei oo Mamatsi elo enää tylsää, väittäisin.

ViestiLähetetty: 2011-09-07 19:22:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ennoo ihan varma, vois joltain modelta kysyä. Dzinniltä tai hooverilta esim. Tai sit alat vaan uuden päiväkirjan :D

Mut ei kai kommentoidessa kauheesti tarvii omia kokemuksia kertoa, kunhan tsempittelee ja toivottelee viikonloppuja, onnea, kehuu ja moittii jne :lol:

"Remembering you are going to die is the best way I know to avoid the trap of thinking you have
something to lose. You are already naked. There is no reason not to follow your heart."

ViestiLähetetty: 2011-09-07 19:40:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Nii mietin vain et ois varmaan mielenkiintosempi päikky jos kertos muutaki ku vaan ruuat, sit ois enempi kommentoitavaa.. :D Mut ei kai tästä mitään blogia tarvi tehä. Tsempitykset tai mitkä vaan kommentit on toki tervetulleita aina :D Hmm, pitää koittaa laittaa eka viestiä jolleki...

BSD-kastiketta täytys varmaan ostaa :lol: Jos ei mun vitamiinit riitä ;)

ViestiLähetetty: 2011-09-07 22:32:02 
Poissa
rakastajakarppi
rakastajakarppi

anniem kirjoitti:
Ennoo ihan varma, vois joltain modelta kysyä. Dzinniltä tai hooverilta esim. Tai sit alat vaan uuden päiväkirjan :D
Mut ei kai kommentoidessa kauheesti tarvii omia kokemuksia kertoa, kunhan tsempittelee ja toivottelee viikonloppuja, onnea, kehuu ja moittii jne :lol:

Poitsut on liian ujoja tai eivät älyä mitään, äijät touhuaa autotalleissaan, fiksut miehet omaa liian korkean moraalin. Mut' sä, anniem, oot maailman kolmanneksi ihanin tyttö.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 184 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 510 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00