Sinzuliini 
kiva kun kävit, kiitos tsemppauksesta!
anjuna 
kiitos!!! Juustopannarin perusohje on tällanen:
10 kananmunaa
500g juustoraastetta
400g raejuustoa
Uuniin 200 astetta ja about puoli tuntia.Mä tein siis sellaseen "lasagnevuokaan" puolikkaan annoksen ja laitoin "täytteeksi" paprikaa ja pekonikuutioita, tuli kyllä hyvää & täyttävää. Täytyykin tehdä pian uudestaan

Taas pitkä tauko takana. Mulla on tällasia vaiheita, ettei kirjottaminen huvita... Tässä välissä sattui myös surullinen asia - mun mummo kuoli - ja ajatukset on ollut välillä kovin haikeita. Hautajaiset olis ensi viikon lauantaina - jännittää - ekat hautajaiset, joissa haudataan mulle todella läheinen ihminen
Ensimmäiseen viestiin ja tickeriin päivitin painoni ja vyötärönympäryksen. Viimeset kaks viikkoa meni näin:
ke 2.5.2012 .... 116cm ... 97,5kg (-1,2kg)
ke 16.5.2012 ... 112cm ... 97,8kg (+0,3kg)
Eli 97 kilon pinnassa ollaan pysytty vaikka viime lauantaina pidin luvalla herkkupäivän (pari suklaapatukkaa, ranskalaisia ja vähän tavallista kokista). Mutta se tosiaan saattoi aiheuttaa tuon 300g painon nousun. Se mikä ihmetyttää suuresti, on tuo vyötärönympärys! Yhtäkkiä putos neljä senttiä?! Mihin ne meni ja miksi? Mittasin moneen kertaan uudestaan äsken ja sain aina saman tuloksen, uskottava se on - kokonaisuudessaan 7cm lähtenyt vyötäröltä
Syömiset on herkkupäivää lukuunottamatta pysyneet lapasessa. Äitienpäiväksi leivoin kahta erilaista muffinsia, että ei tarvi olla ilman kahvipöydässä

Pähkinä-muffinseja, ohjeen pohjana
tämä. Ohjeessa luki mantelijauho, mutta jauhetta kyllä käytin. Soijajauhojen tilalle laitoin mantelijauhetta, makeutuksena käytin Hermesetasta, kardemumman ja suklaan jätin pois koska halusin ihan vaan pähkinäisiä muffinseja. Tuloksena oli rasvaisia, herkullisen makuisia, hyvin vuoasta irtoavia muffinseja! Koostumus oli varmasti niin hyvä kun voi jauheella tulla, pysy kasassa jos otti vuoasta pois ja söi käsin, mutta mun mielestä oli helpompi syödä lusikalla. Rasvaisuuden huomasi, kahta enempää ei millään pystynyt syömään.
Mustikkamuffinseja
tällä ohjeella. Todella helppo ohje niinkun näkyy. Ohjeessa mainitaan että laita paljon taikinaa ennen mustikoita, ettei mustikat valu pohjalle. No mustikat valui silti pohjalle ja syöminen oli hieman hankalaa. Maku taas oli erittäin herkullinen!
Seuraavaksi ajattelin kokeilla pähkinä-muffinsien ohjeella, mutta jättää pähkinärouheen pois ja laittaa mustikoita tilalle - jos vaikka sais helposti syötäviä mustikkamuffinseja
Eilinen ruoka meni näin:
Aamupalaksi
loput nakkisopasta (porkkana, nauris, kukkakaali, sipuli, Vatajan nakki) ja
kaksi juustoleipästä voilla.
Lounaaksi yksi
kanankoipi kiireessä - olin lähdössä kaverille auttamaan kirpparikamojen hinnoittelussa.
Päivälliseksi haettiin kaverin kanssa
kebab-salaatit. Ostin nyt eri paikasta kuin ennen ja yllätti mut positiivisesti! Oli hyvää ja halvempaa kuin toisessa paikassa. Uusi vakkaripaikka siis kun haluaa herkutella. Kebabin kanssa join yhden
Zero Colan - en ole ennen maistanut, kun olen luullut sen olevan yhtä pahaa kuin Light Cola - mutta se olikin tosi hyvää! Uusi herkkujuoma siis kun haluaa herkutella
Nyt pitäis mennä tekemään aamupalaksi
nakkimunakas lopuista Vatajan nakeista.