karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-03 23:30:55

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 45 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-04-16 09:43:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hellou Haney :smt039 En ole ite hetkeen tehnyt tuota pizzapohjaa (kiitos muistutuksesta,
voiski taas kokeilla), harmi jos pohja jäi löysäksi ehkä kukkurammat rkl:set psylliumia ja/tai pidempi turvotus. Psyllium
jää kyllä herkästi paakuiksi, joskus oon vetänyt haarukalla kulhon reunaa vasten mahd. tasasen taikinan. Tomaattipyre on
aikas tummanpuhuvaa tavaraa, mä usein notkistan/laimennan sitä vähän vedellä. Mutta yritysten ja erehdysten kautta tässä
opitaan koko ajan :D Mukavaa päivänjatkoa :smt023

ViestiLähetetty: 2012-04-16 22:55:49 
Poissa
sintti
sintti

Moi taas anjuna, ihanaa kun kävit! :hug:
Mä en itseasiassa kauheesti rakasta pizzoja (toisin kuin sä ;)), joten mua ei niin kauheesti harmita etten ole löytänyt mieleistä pohjaa. Luulisin että mulle sopis sellanen parhaiten, missä pohja esipaistetaan = on rapsakampaa ja kiinteämpää. Mutta kun en kauheesti tykkää juustosta lämpimässä ruoassa, niin pohjassa ja jopa pizzan päällä se välillä tökkii. Ehkä mä taas joskus - kuukauden, parin päästä kokeilen toisella tai samalla reseptillä... :)

Oli tosi kivaa olla kaverilla kylässä, mulla oli siellä oma vichypullo mukana, pitämässä vähän nälkää poissa. Tiesin että pääsen kotiin syömään vasta kahden jälkeen, kun olen hakenut tytön päiväkodista. Tuo vichy onkin ollut mun uusi rakas kohta parisen kuukautta - mulle kelpaa vain Lidlin sininen vichy tai hätätapauksessa Hartwallin lasipullo-vichy. Ostan pikkupulloja tuolta Lidlistä, koska muuten hiilihapot laimenee liian pian. Ja musta on mukavampi juoda pullosta kuin lasista. Tavallinen hanavesi taas pitää juoda isosta lasituopista - ihme pinttyneitä tapoja mulla :D

Lounaaksi söin yhden palasen eilistä pizzaa ja enempää ei kyllä maistunut, yäh.

Päivälliseksi söin kolme pientä pizzapalaa, osan olinkin laittanut jo pakkaseen. Ihan väkisin meni viimenen suupala. Mutta pakko oli saada jotain mahaan kun muuten on niin pahalla tuulella ja sattuu mahaan ja on helpompi repsahtaa suklaaseen tms. Olis tehnyt mieli turkkilaista jogurttia - jotain raikasta rasvasen pizzan jälkeen, mutta ei ollut ei. Onneksi kaivoin pidemmälle jääkaappia ja löysin 10% kermarahkaa sekä vispikermaa. Tein rahkan niistä + mustikoista + (tosi tyhmänä!) makeutusaineesta. Ensinnäkin se makeutus maistui läpi ikävästi - tulikohan laitettua liikaa jopa? ja sitten kadutti, kun munhan piti olla ilman sitä makeutusta kokonaan... en ymmärrä, kun en mä koskaan turkkilaiseen jogurttiinkaan laita makeutusta :?

No, nyt on ihan hyvä fiilis huonosta päivällisestä huolimatta. Olen parannellut mieltäni karppilandiassa surffaillen ja musaa koneelle ladaten. Tarvis tehdä autoon musa-cd sekä lapsia ajatellen, että pelkästään omaan makuun :)

Ajatella, ylihuomenna on jo punnitus- & mittauspäivä! iiik, mua jännittää :lol:

ViestiLähetetty: 2012-04-17 17:32:57 
Poissa
sintti
sintti

Oi taivas, kun oli ihanaa ruokaa!!! :-P :smt060
Paistelin päivälliseksi wokkia. Isossa pannussa noin 250g kanasuikaleita ja 100g säilykeherkkusieniä mustapippurin ja suolan kera. Pilkoin suikaleiksi ison nauriin, pienen porkkanan, sipulin, valkosipulin kynnen ja puolikkaan punajuuren, heitin ensin nauriit, sitten porkkanat ja punajuuret, lopuksi sipulit pannuun. Annoin muhia kannen alla (aikaa en osaa sanoa) ja maustoin reippaasti currylla. Mä oon niin kylläinen ja hyvällä tuulella :D

Aamupalaksi / lounaaksi söin 4 siivua pekonia sekä 2 munaa paistettuna.

Heräsin tänään vasta 12 aikaan, joten saattaa uni tulla vasta puolenyön jälkeen - ehkä joudun siis vielä tekeen jotain syötävää illemmalla / yöllä.

ViestiLähetetty: 2012-04-18 14:34:19 
Poissa
sintti
sintti

:? Oi hitto, oikeesti melkein itku tuli, kun astuin vaa'alle aamulla - sama paino kuin viime viikon keskiviikkona. Oonko mä tehnyt jotain väärin, kun ei ole tippunut ollenkaan? Samaten vyötärönympärys oli pysynyt samassa. Kuitenkin hiilarit on vuorokaudessa 20-30g välissä. Tarkkoja makroja en ole laskenut, yhtenä päivänä yritin, mutta se oli niiiiin työlästä että luovutin. Noh. Kai se paino tästä alkaa taas laskemaan, kun odottaa. Mutta ei tuo nyt mieltä ylentänyt hirveesti, kun en tosiaan ole repsahtanut mihinkään, vaan omasta mielestäni tosissaan karpannut :-k

ViestiLähetetty: 2012-04-19 09:04:13 
Poissa
sintti
sintti

Eilen söin aamupala/lounaaksi pekonimunakasta ja aikaseks päivälliseks samaa wokkia kuin tiistaina, nam :P
Iltapalaksi tein vielä napostelulautasen telkkarin ääreen, eli 200g kebablastuja, kurkkua ja puolikas tomaatti. Ei ollut jogua, joten ei dippiäkään, mutta oikein hyvää se oli ilmankin :)

Tänään on suunnitelmissa tehdä jauhelihapihvejä feta- / aura-täytteellä. Vai pitäskö tehdä mureke? Sen lisäks ihan tavis-salaattia..?

Vaikka mä en ajattele tätä mun uutta elämäntapaa laihdutuskuurina, niin mulle olis tärkeetä saada paino putoamaan. Alku-motivaatio (miksi sain aikaseksi aloittaa karppauksen), oli se että kävin lääkärissä verikokeissa ja mun verensokeri oli koholla. Seuraavana sokerirasitustesti ja siinä tuloksena alentunut sokerinsietokyky - ja varoitus että jos paino ei putoa, seurauksena on II-tyypin diabetes... Olen vaan vähän peloissani, että mitä jos tämäkään ei auta, niin joudunko mä kohta piikittään itselleni insuliinia :cry: Tiedän että suurentelen vähän asiaa, mutta en voi estää ajatuksien kulkua. Nyt yritetään sitten olla ajattelematta tuota paino- / vyötärönympärys-asiaa ja keskittyä hyvään oloon :)

ViestiLähetetty: 2012-04-19 10:14:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Heippa ja isot tsempitykset täältä sulle!
Mulle tuli vaan mieleen noista sun merkatuista syömisistä että ootko laskenu koomakulutuksesi, ja seuraatko yhtään kaloreita ja makroja niistä mitä syöt? Mu mielestä näyttää siltä että syöt liian vähän...silloinkaan paino ei putoa! Mutta älä lannistu, etsi itsellesi sopivat ruokamäärät.

ViestiLähetetty: 2012-04-19 11:42:59 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Ei ny syytä hätäilyyn, niinku aiemmin sanottu, eka tippuu reippaammin (paitsi mulla) ja sit tasaantuu..
Jatkat vaan, sulla on selkeesti parempi olo jo:)

ViestiLähetetty: 2012-04-19 15:33:12 
Poissa
sintti
sintti

Tosi ihanaa, kun kävitte ja kirjoititte! :hug:

miahkristiina: Mun koomakulutus 1774kcal, mutta en ole saanut aikaiseksi laskea paljonko ruoistani saan kaloreita. Pitäisköhän mun vielä yrittää? Eli kannattaako laskea ne kaikki makrot (ääk, mikä homma!) vai esim. vaan hiilarit ja kalorit? Minkä verran kaloreita mun pitäs sit syödä ja miksi?

TeijaS: kyllä mäkin uskon, että tää tästä paremmaks muuttuu, nytkin on hyvä mieli kun söin herkullista ruokaa ja olo on pirtee :)

Söin tänään taas aamupalan lähempänä klo 11: 3 siivua pekonia ja 3 munaa paistettuna. Hyvää on edelleen, koskahan tulee tuohon stoppi? :D

Ruoaksi väkersin kaksi jauhelihamureketta, toiseen sisälle fetaa, toiseen aurajuustoa. Taikinaan laitoin sipulin, kaks munaa, mausteita ja 600g jauhelihaa. Tuli kyllä hyvän makusta! Salaatin tilalle pilkoin vaan lautaselle kurkkua, kukkakaalia ja puolikkaan tomaatin. Nyt jälkikäteen arvioituna söin mureketta noin 200g ja kyllä ihan täyteen tulin.

Muistin juuri, että eilen illalla söin yhden palan 70% suklaata - se siitä suklaasta kieltäytymisestä #-o
Onneksi nyt loppui jääkaapista hyvä appelsiinisuklaa, jäljellä on enää tavista, joka ei oo niin paljon mun makuuni...

ViestiLähetetty: 2012-04-19 15:58:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Juu, elä Haney masennu vaikkei painossa olis hetimiten muutoksia :hug: Ite oon huomannu että joskus junnaa
pidempään, silti voi olla että vaatteista huomaa kiinteytymisen ja kyl se puntarikin sit näyttää armollisempia lukemia.
Malttia vaan. Mulla on välillä elimistö tosi hitaalla, sillon on turha edes käydä puntarissa. Noi terveyspointit on kyllä
hyviä motivaatioita laihduttamiseen ja tähän ruokavalioon (täytyis itekki pitää useammin mielessä :-k ).

ViestiLähetetty: 2012-04-20 17:14:11 
Poissa
sintti
sintti

Kiitos anjuna, kun lohdutit :hug:

Aamulla torkutin yli puoli tuntia, vaikka oli sovittu meno kymmeneltä. Paistoin pikaisesti (yllätys yllätys! :D) 3 munaa ja 3 siivua pekonia.

Lounaalla kävin Rossossa ja yritin syödä mahdollisimman karpisti. Possun pihvin seurana oli marsalakastiketta, kauden vihanneksia (kukkakaali, porkkana), kasvispaistosta (pinaatti, kesäkurpitsa, vihreä papu) ja alkupalapöydästä kaaliraastetta. En kehdannut pyytää ylimäärästä voita :oops:

Hain pojan koulusta yhdeltä ja sain mukaani myös pojan kaverin, sen äidin + pikkusiskon :)
Meillä oli tämän pojan kaverin äidin kanssa mukava keskustelu mm. karppauksesta. Hän sanoi juuri ostaneensa viikonlopuksi sipsi-karkki-mässyt, mutta haluavansa aloittaa maanantaina karppauksen. Mä kerroin kaikista hyvistä ruoista mitä oon tehnyt ja se ihasteli niiden helppoutta ja sitä kuinka herkullisilta ne kuulosti :D Jee yksi IRL-kaveri lisää, jonka kanssa intoilla ihanasta uudesta ruokavaliosta! Pikkusiskohan on tosiaan karpannut n. 1,5 vuotta ja sen kanssa ei yhtään puhelinkeskustelua ole, ettei puhuttais ruoasta :lol:

Päivälliseksi syötiin eilistä mureketta, kurkkua, kukkakaalia ja kermaviilikastiketta.

En ole saanut aikaseksi laskea tarkempia makroja, jopa hiilareiden laskeminen on jäänyt... #-o

ViestiLähetetty: 2012-04-21 08:54:29 
Poissa
sintti
sintti

Eilen täytyi syödä vielä iltapalakin liian kevyiden ruokien takia... Söin pakasteesta viimesen juustoleipäsen runsaalla Vatajan ylikypsällä riihikinkulla + tomaatilla. Teetäkin keitin pitkästä aikaa, makeutuksen kanssa #-o

Aamupalaksi halusin tänään kokeilla aamiaismöttösiä. Odotin niiltä paljon, kun ovat kommenttien mukaan tosi hyviä. Eivät ainakaan lämpimänä olleet mitenkään erityisesti mun makuuni, ihan syötäviä kyllä. Paprikan sijaan laitoin sipulia, soijajauhon tilalle pari rkl mantelijauhetta ja kinkkuna mulla oli pakasteesta otettua joulukinkkua pilkottuna pieneksi :D Söin 5 möttöstä ja vieläkin olis vähän nälkä :roll:

ViestiLähetetty: 2012-04-21 12:42:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Joo, niinku sanoit ja itekki huomannu, jos appeet on liian kevyitä se vaikeuttaa syömisen hallintaa joten
rasvaa sopivasti kehiin. Mä en ole oikeestaan koskaa jaksanut laskea mikroja ja makroja, hatunnosto niille
ketkä jaksaa mut ei ole mun juttu. Joskus oon miettinyt että jos karppimuonista huolimatta paino jämähtäis
todellakin pidemmäksi aikaa niin sit vois olla aihetta. Lupsakkaa weekendiä Haneylle Kuva

ViestiLähetetty: 2012-04-25 10:06:42 
Poissa
sintti
sintti

:hug: anjuna, kiitos käynnistä ja hyvän viikonlopun toivotuksista! Viikonloppu oli ihana, en nyt tarkoita että syömisien suhteen, mutta lasten kanssa oli niin mukavaa ja kivaa ja ne on niin rakkaita! :smt049

Oon ollut laiskalla ja saamattomalla tuulella, varsinkin kirjottamisen suhteen. Kaikkia syömisiä en nyt muista, mutta maanantaina ainakin tein kaverin vinkistä kukkakaali-parsakaali-"lasagnea". Eli jauhelihakastike tomaattimurskasta, juustokastike koskenlaskijajuustosta & juustoraasteesta, kiehautetaan kukkakaalin & parsakaalin nuppuja hetki, ladotaan ainekset vuorotellen vuokaan ja laitetaan uuniin vajaaks puoleksi tunniksi. Siitä tuli ihan hyvää. Syötävää ainakin :D Mutta ei kyllä pidä kauaa nälkää.

Ainiin, ne aamiaismöttöset oli kylmänä ihan järkyttävän pahoja mun mielestä, en todellakaan pystynyt syömään! Ja uudelleen lämmitettynäkään ei mennyt alas. Lapsetkaan ei tykänneet, joten roskiin menivät.

Eilinen päivä oli syömisien suhteen surkea. Aamupalaksi tein kolmen munan munakkaan sipulilla & leikkelekinkulla, mutta poika söi siitä suurimman osan, joten mulle jäi noin 1 munan munakas. Kun olin vienyt lapset hoitoon & kouluun, menin "pienille" päiväunille - heräsin puoli kolmen aikaan! :shock: :roll: Söin pienen annoksen tuota "lasagnea", mutta ei oikein maistunut mikään ruoka. Paitsi suklaa :oops: Söin loput 70% suklaat, eli neljä palaa (18,8g hh #-o ) Illemmalla menin kaverille saunomaan ja siellä alkoi tulla ihan järkyttävä nälkä :? Käytiin saunan jälkeen kaupassa hakemassa makkaraa ja suolapähkinöitä. Vedin alkupalaksi noin 100g pähkinöitä (13,2g hh #-o ) makkaroiden grillaantumista odotellessa... Sitten vetäsin vielä kevyesti kolme makkaraa sinapilla sekä light-energiajuoman (3,5g hh). Ja kotona 10 aikaan vielä kukkakaalia dipillä. Huoh.

Jos tänään vaikka olis parempi päivä :)
Äsken söin aamupalan: loput "lasagnesta", kesäkurpitsaa mikrossa voin kanssa ja tuorekurkkua. Kurkut dippailin lautaselle jääneessä rasvassa, nam! :lol:
Päivälliseksi olis tarkoitus tehdä puolikas annos juustopannaria Eroperhe.net foorumin erään keskustelun innostamana. Lapsille lisäksi loput pinaattikeitot, mitä jääkaapista löytyy (Saarioisten äitien valmistamaa). Itselleni tein pannarin lisäksi salaatin. En vielä ole päättänyt mitä laittaisin pannariin juustojen & munien kaveriksi. Paprika vähän kiinnostais. Ja ehkä chili pienessä määrin. Ja ehkä tomaatti. Pekonikin vois olla tosi hyvä. Vinkkejä?

Hyviä uutisia olis kans: kävin heti ekana herättyäni puntarissa ja jippii! Paino on 98,7kg =D> Mä oon alle 100-kilonen, jee!
Vyötärönympäryksen unohdin mitata ennen aamupalaa, sen voisin ottaa huomenna :)

ViestiLähetetty: 2012-04-25 21:28:56 
Poissa
sintti
sintti

merkkaus, moikkaus ja tsemppaus! :wink:
Täällä kanssa ihka uusi karppilainen (hieman yli viikon karpannut), joka yrittää kanssa luovia tietään suuressa "karppiviidakossa". Hienoa lukea muidenkin karppitaipaleen alusta, saa itsekin kummasti piristystä, ettei ole ainoa, jolla takkuaa, tms.. Isot tseppaukset! :D

Kuva

ViestiLähetetty: 2012-04-26 04:49:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Wauh, Onnittelut Haney kaksnumeroiseen pääsystä, mahtavaa Kuva
Toi varmasti tsemppaa sinuakin ja kertoo siitä että oot tehny juttuja oikein! Juustopannari kuuletti tosi hyvältä, mikä sen
perusohje on, kiinnostais?

ViestiLähetetty: 2012-05-16 09:15:24 
Poissa
sintti
sintti

Sinzuliini :hug: kiva kun kävit, kiitos tsemppauksesta!
anjuna :hug: kiitos!!! Juustopannarin perusohje on tällanen:
10 kananmunaa
500g juustoraastetta
400g raejuustoa
Uuniin 200 astetta ja about puoli tuntia.

Mä tein siis sellaseen "lasagnevuokaan" puolikkaan annoksen ja laitoin "täytteeksi" paprikaa ja pekonikuutioita, tuli kyllä hyvää & täyttävää. Täytyykin tehdä pian uudestaan :)

Taas pitkä tauko takana. Mulla on tällasia vaiheita, ettei kirjottaminen huvita... Tässä välissä sattui myös surullinen asia - mun mummo kuoli - ja ajatukset on ollut välillä kovin haikeita. Hautajaiset olis ensi viikon lauantaina - jännittää - ekat hautajaiset, joissa haudataan mulle todella läheinen ihminen :smt049

Ensimmäiseen viestiin ja tickeriin päivitin painoni ja vyötärönympäryksen. Viimeset kaks viikkoa meni näin:
ke 2.5.2012 .... 116cm ... 97,5kg (-1,2kg)
ke 16.5.2012 ... 112cm ... 97,8kg (+0,3kg)

Eli 97 kilon pinnassa ollaan pysytty vaikka viime lauantaina pidin luvalla herkkupäivän (pari suklaapatukkaa, ranskalaisia ja vähän tavallista kokista). Mutta se tosiaan saattoi aiheuttaa tuon 300g painon nousun. Se mikä ihmetyttää suuresti, on tuo vyötärönympärys! Yhtäkkiä putos neljä senttiä?! Mihin ne meni ja miksi? Mittasin moneen kertaan uudestaan äsken ja sain aina saman tuloksen, uskottava se on - kokonaisuudessaan 7cm lähtenyt vyötäröltä =D>

Syömiset on herkkupäivää lukuunottamatta pysyneet lapasessa. Äitienpäiväksi leivoin kahta erilaista muffinsia, että ei tarvi olla ilman kahvipöydässä :)
Pähkinä-muffinseja, ohjeen pohjana tämä. Ohjeessa luki mantelijauho, mutta jauhetta kyllä käytin. Soijajauhojen tilalle laitoin mantelijauhetta, makeutuksena käytin Hermesetasta, kardemumman ja suklaan jätin pois koska halusin ihan vaan pähkinäisiä muffinseja. Tuloksena oli rasvaisia, herkullisen makuisia, hyvin vuoasta irtoavia muffinseja! Koostumus oli varmasti niin hyvä kun voi jauheella tulla, pysy kasassa jos otti vuoasta pois ja söi käsin, mutta mun mielestä oli helpompi syödä lusikalla. Rasvaisuuden huomasi, kahta enempää ei millään pystynyt syömään.

Mustikkamuffinseja tällä ohjeella. Todella helppo ohje niinkun näkyy. Ohjeessa mainitaan että laita paljon taikinaa ennen mustikoita, ettei mustikat valu pohjalle. No mustikat valui silti pohjalle ja syöminen oli hieman hankalaa. Maku taas oli erittäin herkullinen!

Seuraavaksi ajattelin kokeilla pähkinä-muffinsien ohjeella, mutta jättää pähkinärouheen pois ja laittaa mustikoita tilalle - jos vaikka sais helposti syötäviä mustikkamuffinseja :P

Eilinen ruoka meni näin:
Aamupalaksi loput nakkisopasta (porkkana, nauris, kukkakaali, sipuli, Vatajan nakki) ja kaksi juustoleipästä voilla.

Lounaaksi yksi kanankoipi kiireessä - olin lähdössä kaverille auttamaan kirpparikamojen hinnoittelussa.

Päivälliseksi haettiin kaverin kanssa kebab-salaatit. Ostin nyt eri paikasta kuin ennen ja yllätti mut positiivisesti! Oli hyvää ja halvempaa kuin toisessa paikassa. Uusi vakkaripaikka siis kun haluaa herkutella. Kebabin kanssa join yhden Zero Colan - en ole ennen maistanut, kun olen luullut sen olevan yhtä pahaa kuin Light Cola - mutta se olikin tosi hyvää! Uusi herkkujuoma siis kun haluaa herkutella =P~

Nyt pitäis mennä tekemään aamupalaksi nakkimunakas lopuista Vatajan nakeista.

ViestiLähetetty: 2012-05-16 16:56:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Täälläkin satanen rikottu!
Hyvä hyvä.
Mutta millä se korjataan...
(Jeesusteippiä ja nippusiteitä ?)

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2012-05-20 13:13:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos Haney juustopannarin ohjeesta, ehottomasti täytyy koklata :smt045

ViestiLähetetty: 2012-06-07 02:56:10 
Poissa
sintti
sintti

Heissan taas!
iso isä kiitos käynnistä ja kehuista :hug:
anjuna: ole hyvä :hug:

Kyllä tää mun päiväkirjailu typistyy typistymistään. En oikein jaksa kirjailla ylös syömisiä enkä hiilareita, kun ruoat on vakiintuneet. Aamulla syön usein munakasta (nakki / pekoni / herkkusieni / pinaatti / sipuli / paprika) tai munia & pekonia. Sen lisäksi sitten kaksi muuta ateriaa päivässä. Olen nyt keskimäärin kerran viikossa syönyt jotain epäterveellistä kuten pehmiksen, yhden metrilakun, kakkua muistotilaisuudessa, pari suklaapatukkaa, tms. Siitä huolimatta paino laskee ja sentit vähenee. Olokin on oikein hyvä. Välillä ärsyttää, kun ei ole mitään terveellisiä valmisruokia (muuta kun kebab-salaatti pizzeriasta), aina ei huvittais tehdä ruokaa. Mutta onneksi juustoleipäset on tosi nopeita, jos ei tee mieli ruokaa / munakasta.

Tässä olis parin viime viikon mitat ja painot, kokonaispudotushan näkyy mun allekirjoituksessa. Vyötäröltä on kadonnut nyt 11 viikossa yhteensä 11cm :shock:

ke 23.5.2012 .... 113cm ... 97,6kg (-0,2kg)
ke 30.5.2012 ... 110cm ... 95,6kg (-2,0kg)
ke 6.6.2012 ..... 108cm ... 94,5kg (-1,1kg)

ViestiLähetetty: 2012-06-07 05:09:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Haney, hienosti menee sulla =D> =D> =D> On jotenkin rentouttavaa kun kaikki syömiset menee omalla painollaan eikä tarvii laskeskella mitään. Mähän oon niin superlaiska etten koskaan jaksais pitää mitään ruokapäikkyä. Rennolla ja itsestään ylpeällä mielellä eteenpäin :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 45 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00