karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-24 09:42:39

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 55 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2015-02-18 13:12:45 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-09-20 17:51:37
Viestit: 320
Moikka Madwoman :D kiva kun kävit. En ole mittanauhaa tutkinut, vaikka se varmaan olis järkevämpi kaveri tähän seurantaan. Noh, 200g oli eilisestä nytkähtänyt vaa'an lukema alas, ehkä tämä taas tästä. :)

Aamulla kävi kaveri kylässä, päivän syömiset vasta kuppi kahvia täysmaidolla. :oops:

Eka ruoka vasta iltapäivästä, olisko brunssi?: loput uunijuustot omppuhillolla

päivällinen: pulled pork uunissa, kohta ruokaa :D

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-02-19 13:08:34 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-09-20 17:51:37
Viestit: 320
Eilinen päivällinen oli siis: pulled porkia, majoneesia, kukkakaali+parsakaalia voilla. Jälkiruoaksi vielä loput mutakakusta ja ehkä 5 mansikkaa pakastimesta.

19.2.

Jei, päivä alkoi hyvillä mielin, vaaka näytti jälleen mukavia lukemia. Pieni pakollinen aamukävely, kun lähdin hakemaan autoa korjaamolta. Aamupäivä meni reissussa, joten nappasin Lidlistä aamupalaksi 60g mantelipatukan. Nyt taas kotona ja jotain ruokaa voisi kohta laittaa. Onneksi pulled pork odottelee jääkaapissa - nam!

lounas: pulled porkia, voissa paistettua kaalia, sipulia ja valkosipulia, smetanaa

välipala: kermajuusto isohko pala...

Just otin uunista mantelileivät, varmaan sellanen tai kaks menee vielä iltapalana.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-02-22 10:00:21 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-09-20 17:51:37
Viestit: 320
Dodiin, viikonloppu vietetty lapsuudenkodissa ja selvitty kunnialla ruokahaasteista. Ostin itselleni kahvileiväksi leipäjuustoa ja tein päivällislisukkeeksi juustoista vihannespaistosta. Omat mantelileivät oli mukana myös. =D>
Paino sama kuin lähtiessä, mikä on saavutus sinällään.

Tänään 22.2. laiska kotipäivä ja vähän orientoitumista alkavaan työviikkoon lomailun jälkeen. Nyt saisi kuitenkin aloittaa aamupalasta :D karmea nälkä..

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-02-24 21:26:04 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-09-20 17:51:37
Viestit: 320
Sunnuntaina söin pulled porkia ja vihannespaistosta. Täytetyn patongin täytteet: majoa, kananmunaa ja savukalaa.

ma 23.2.

arki ja haastavat lounaat: nakkikastike, peruna, uunijuurekset. Söin mahdollisimman pienen perunan, enemmän nakkeja kuin kastiketta ja ison kasan uunijuureksia.

Kotona pulled porkia ja loput vihannespaistoksesta. Juustoa ja salamia välipalana.

ti 24.2.

lounas: kasvispullia, pieni määrä perunamuusia, iso kasa kaalipohjaista salaattia, salaatinkastiketta. En sortunut kahvihuoneessa ns. kuivakakkuun.

Jumitin töissä, kävin kaupoilla ja tulin vasta myöhään kotiin karmean nälkäisenä.
Äkkiä uuniin karppipiirakka:
3 munaa
2 suippopaprikaa
1 sipuli
pari valkosipulinkynttä
loput pari viipaletta salamia
250g jauhelihaa paistettuna
noin 150g smetanaa
juustoraastetta
1 mozzarellapallo palasteltuna
loput pulled porkit
mausteita

Nam, olipa hyvää. Syön tuosta yhteensä 3 kertaa päivällisen.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-02-28 13:25:54 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-09-20 17:51:37
Viestit: 320
Viikko mennyt suht mukavasti. Paino teki jonkun ihme pompsauksen ylöspäin, mutta nyt on taas laskussa. Duunissa haastavia hetkiä mm. kalakeiton ja ruisleivän sekä makaronilaatikon kanssa. Herkkuhimoja taltutettu mm. pähkinöillä.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-01 14:43:59 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-09-20 17:51:37
Viestit: 320
1.3. uusi kuukausi ja ensimmäinen kevätkuukausi!

Ihanaa odotettavaa kesäkuulle, reissu tiedossa kamujen kanssa ja sepä antaa lisää puhtia laihtumiseen =D>

Tänään aamupalaksi partista heraprotskulla, mustikka-pellavalla ja omenahillolla. Teetä ja kuohukermaa lämmikkeeksi.
Päiväruoka onkin sitten ihanaa grillikylkeä, jota tein eilen uunissa - nam, miten suussasulavaa olikin! Grillikyljen kaveriksi tein kukkakaali-parsakaalipaistoksen: smetanaa, kermaa, juustoraastetta ja mustaa Koskenlaskijaa. Mausteena mustapippuria ja valkosipulia.

Innostuin leipomaan, tein juustoleipäsiä, mihin tuuppasin extrana vielä tuorejuustoa. Tein myös mutakakkua kerta-annosvuokiin

Vaikka kiloissa ei vielä suurta muutosta ole, olen päässyt painoindeksissä pienemmälle kymmenluvulle! Hyvä mä =D>

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-04 20:13:52 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-09-20 17:51:37
Viestit: 320
Työntäyteinen, mutta hitaasti etenevä viikko. Tänään täydellisen ihanaa lohikastiketta töissä, pieni peruna ja iso kasa raastetta sen kanssa.

Parina yönä tullut valvottua duunien kanssa turhan pitkään, tänään pitää mennä aikaisin nukkumaan.
Pari vauhdikasta päivää ja sitten vkl <3

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-05 19:41:07 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-09-20 17:51:37
Viestit: 320
Loput grillikyljet popsittu eilen, tänään voissa paistettua kaalia, sipulia ja jauhelihaa, päälle kasa smetanaa. Töissä ääreishankala päivä: puuroa, marjakiisseliä ja maksamakkaraa. *Huoh*

Paino sahaa tai sitten tuo vaaka on ihan susi :D. Hormonit sekaisin (tai sitten vaihdevuodet ovat alkaneet) ja iho kukkii ja toisaalta kuivuu. Vatsakaan ei oikein toimi. Vali-vali-vali #-o

No, kohta onneksi viikonloppu <3

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-06 20:07:18 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-09-20 17:51:37
Viestit: 320
Eipä ole muutamaan päivään vaa'alle kerennyt, mutta vkl sitten. Tänään töissä perunamuusia, uunimakkaraa ja punajuurisalaattia. Söin herkkupöydästä viinirypäleitä, yhden omar-keksin ja muutamia perunalastuja.

Nyt vihdoin olen kotona ja täytyisi äkkiä väsätä jotain ruokaa. Eiköhän taas tolla karppipiirakalla mennä... Taidan korkata oluenkin perjantain kunniaksi.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-07 12:44:22 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-09-20 17:51:37
Viestit: 320
Lauantai: aamupalaksi sulattelin oopseja pakkasesta, pitäisikin taas tehdä lisää. Päälle voita, juustoja, chorizoa ja jääsalaatinlehti. Teetä täysmaidolla.

Eilen väsisin karppipiirakkaa, pari päivää ainakin siis tulee syötyä sitä päivälliseksi.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-08 20:20:51 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-09-20 17:51:37
Viestit: 320
Vaaka ei oo mun kaveri :cry:

Noh, en stressaa, pitänee ottaa makrojen laskeminen taas jossain vaiheessa mukaan, mutta nyt ei jaksa. Vatsa toimii miten sattuu, vettä juon liian vähän ja varmaan rasvaakin saisi lisätä.

Ei suurempia sortumisia, tosin pullo olutta pe ja pullo sidua la ja lasi kuoharia su... Seuraavan kerran enemmän alkoholia luvassa parin viikon päästä, kun on bileet, siihen asti olen varmaankin ilman.

Tänään aamupalaksi voileipä-oopseja, teetä kuohukermalla.
Päivällä se lasi kuoharia, kuppi kahvia ja pari karppia cocktailpalaa.
Illalla karppipiirakkaa, juustotäytteisiä pikkupaprikoita ja mutakakkua omenahillolla.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-10 23:49:13 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-09-20 17:51:37
Viestit: 320
Katastrofipäivä - syömisten suhteen: hiilaria kaikissa mahdollisissa muodoissa, lounaalla, kokoustarjoilu... Noh, huomenna on parempi päivä :D

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-16 18:14:48 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-09-20 17:51:37
Viestit: 320
Sinikkäästi sinnitelty karpilla polulla ja nyt ensimmäisiä riemun hetkiä! Farkut tuntuu väljemmiltä ja kevättakki, joka ei kunnolla mennyt kiinni, on nyt just sopiva. Wuhuu! :smt041

Tänään töissä parsakaalia, bolognesekastiketta ja pieni määrä spagettia. Tauoilla kahvia täysmaidolla ja siivu juustoa. Kotona karppipiirakkaa ja kermajuustoa.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-17 22:42:06 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-09-20 17:51:37
Viestit: 320
Töissä lohipyöryköitä, peruna ja kaaliraastesalaattia tjsp. Iltapäivällä omena ja kahvia pitkin päivää. Kotona iso kasa pulled porkia, porkkana-parsakaali-kukkakaali -sekoitusta voilla ja päälle vielä turaus majoneesia.

Illalla teetä, kermajuustoa ja kaksi pähkinäpatukkaa.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-22 13:09:17 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-09-20 17:51:37
Viestit: 320
Biletysvkl - aikas rankkaa ja humalatilakin vähintään keskivaikea :roll:
Syömisen semisti karppia, mutta tietoisesti myös hiilaripitoista. Nyt pitäis jotenkin taas jatkaa ruodussa.

Aamulla 3 munaa majoneesilla. Kyllä tää tästä...

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-26 03:47:57 
Poissa
Rantakarppi
Rantakarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-27 21:05:11
Viestit: 19673
* Nolona hipsii paikalle.....*

Miten tää on menny multa ohi vaikka huomasin et oot palannut? :shock:

No pääasia et löyty. :mrgreen:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-03-26 21:31:03 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-09-20 17:51:37
Viestit: 320
:lol: piinastiina :smt049

Kiva kun löysit :D

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-04-04 23:23:07 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-09-20 17:51:37
Viestit: 320
Tää on ollut taas yhtä taistelua :? hiilaria ja karppia vuoroin. Jostain syystä paino on vaihteeksi taas kääntynyt laskuun, aivan mahtavaa! Kotona ja vapailla saa syötyä karpisti, töissä vaikeaa. Eli ei uutta auringon alla. Mutta jatketaan :D

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-04-05 06:47:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-02-08 17:09:12
Viestit: 2225
Kyllä se siitä! Ajattele, jos olisit jatkanut syömisiäsi entiseen hiilarimalliin, vaaka voisi näyttää jotain ihan muuta. :)

Oluttakin saa tietääkseni vähähh:na (Koffin Lite?), samoin siideriä. Viinien kohdalla hyllyn reunassa on merkintä, jos se sisältää enemmän kuin 4 g sokeria/dl.

Olutta ja siideriä en ole koskaan osannut juoda, joten noiden mausta en tiedä mitään, kunhan olen täältä lukenut. :)

Hyvin olet kuitenkin tuon työpaikkaruokailun pystynyt vetämään, vaikka se tosiaan on haaste. Valmis, toisen laittama ruokapöytä, nälkä, kiire... ei helppo yhtälö. :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-04-10 20:02:28 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-09-20 17:51:37
Viestit: 320
Kivaa, että kävit tuutu :smt039

Joo...mä en jotenkin noihin lite-oluihin taivu - ostan sitten sellasta mieleistä, jos ostan. :mrgreen: Aika vähän on kuitenkin tullut nyt olutta juotua eikä muutakaan alkoholia tuon biletysviikonlopun jälkeen.

Jännä juttu: paino on alkanut kivasti laskea enkä keksi kuin yhden syyn. Olen alkanut juoda enemmän vettä ja vähentänyt kahvin juomista töissä. Olen siis aina ollut tosi huono juomaan ja tämä vaatii vähän tsemppiä.

Nyt kuitenkin -5kg aloituksesta! :smt041 :smt041

_________________
Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 55 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)