Mlv, VeeraX, Miakrissu, Bandita ja lillis

Kyllä joo, väliaikaisista ääliömäisyyksistään huolimatta Mr M on todella kehityskelpoinen

Mua on omat fiilikset mietityttänyt,
ei siis ole kyse , ettenkö rakastaisi, vaan se et kun on jotain takkua, oon heti miettimässä ettei tästä mitään tuuu.....
Miks?
Pelottaako mua?
Onko mustakin tullu sellanen lyhytpinnainen, mullekaikkihetinyt-tyyppi...
Emmä tiedä.
Jotenkin tuntuis että enempi menee tohon pelottaa osastoon tää... että jospa mä jätän ennenku... niin.
Ennekun Mr M heivaa mut.
Vaikkei se taida olla mua jättämässä juuri nyt ainakaan

Sen verran oon sitä ärsyttäny ja
kurkku suorana huutanu kovemmalla äänellä keskustellut.
Nukuin hyvin ja herääminen oli nihkeää, pilkin varmaan tunnin sängyssä, kunnes oli pakko nousta vessaan.
Aika ihanaa sekin, kun saa herätä ja tajuta, ettei oo kiire minnekään, ja nukahtaa uudelleen

Illalla päivystyksessä oli touhukasta ja lisäongelmia toi se, että joka ainoa ohjelma jota käytän siellä, kaatu kokonaan koko talossa

PIkkasen oli hommaa ku koko päivystys oli täynnä, ja kun se logistiikka kaatuu, ei kukaan tiedä missä uudet potilaat on, ja ketä ne on

No se luukkuhoitaja rassu, se juoksi sitten aina viemässä ne potilaat, ja paperilapulla tieto missä se on ja mikä sen vaiva on

Vanhoja potilastietoja ei tietenkään saanut mistään, eikä uusia kirjattua koneelle, sekin toimi paperilappusilla

Mut hyvin meni vaikka oli normaalia työläämpää...
Ylitöiks tosin meni ja hetken kesti rauhoittua että pääsin sänkyyn saakka.
Tänään yövuoroon

Illalla ennen töihinlähtöä mä meen yhden ystiksen luo, otetaan meidän yks yksinäinen nuori lääkärityttö mukaan, tehdään ruokaa ja höpötellään

Pyykkiä voisin koittaa ehtii pestä....