Kiitos Mä olen itse varmaan sen verran visuaalinen, että tykkää täydentää kerrontaa kuvilla.
TeijaS kirjoitti:
Kukkuuuuu
miahkristiina kirjoitti:
jazzhole kirjoitti:
No ny ei o sit ex-kälylläkään enää mitään kauhisteltavaa
Mää oon aina tykänny sun letistä. Tätä menetystä pitää hetki sulatella.
Joo se on semmonen pakollinen riippakivi mun elämässä kun on miehensä kanssa Mariellan kummeja.
Mitä menetystä?
Kuching kirjoitti:
Bandita kirjoitti:
Ei ehtiny ku läksin leffaan Tanjan kaa ja siitä sitten Outille ja baariin Ja oli vesi-linja. 2 alkotonta paukkua join, 3.5e kipale. Sopi mun kukkarolle.
lillamaria kirjoitti:
Voi, piinis on tullut takaisin.............mutta ihana, suloinen Prinsessa hän on.
Kiitos Lillis Ja kyllä hän ymmärtää tyttöjen juttuja
Niin tosiaan olin eilen kattoos kaverin kanssa "The Boy". Trailerin katsonut varmaan parikyt'kertaa ja silti pomppasin pari kertaa ja kädet heilu Juonen käänne oli todella yllättävä.
Siitä sitten hyvälle ystävälle istumaan pariksi tunniksi Tanjan kanssa ja siitä Toripöllöön "parille". Hienoa olla autolla liikkeellä ja ei oo krapulaa.
Tänään sapuskat samat ku tähänkin asti. Nyt oli paino samassa ku eilen, johtunee siitä sokeripommista mitä juomissa oli. Mut tästä uuteen laskuun. Nyt aloitettiin thyroksiinin alasajo eli 25mikroa pudotetaan joka viikko. 8 viikkoa menee kun thyroksiini on loppu. Siitä jatketaan sitten vaan pelkällä T3-lääkkeellä hitain nostoin ja toivotaan, että tulee clearing, joka "putsaa" rT3:sen kropasta pois.
Kunto huononee takuuvarmasti ja ihmettelen jollei paino nouse. Viimeksi kun T4-määrä putosi 152:sta 100:aan lääkkeen vaihdon yhteydessä, niin painoa tuli yli kilon viikossa kunnes pysähtyi reilun 8kg:n plussaan kun nostin takaisin 150:een.
Meiltä eilen lähti jengi kohti Vaasaa. Nyt kahdestaan kökötystä... Ja lämmöstä nauttimista. Torrevieja alkaa vaikuttaa ihanalta
_________________ Aloituskokeilu 1992. Uudelleen vuodesta 2000, Atkinsia, Heikkilää, ketokarppia ja sitten lähinnä Kwasniewskia vuodesta 2008. Huhtikuusta 2019 asteittain karnivoriksi Kotona!
Eilen hajos auto, korjataan vasta tiistaina, tänään oli sit vähän ohkanen olo ja krapula Olisin ollut kuskina mut ei sitte ni otettiin vähän kuppia kaverin kanssa.
Lapset tuli kotiin viikoksi ja syömiset on ollu ookoo. Lärppyjä, smetanaa hunajalla ja mascarponevaahtoa suolapähkinöillä.
Puntarilla en aamulla huomannut käydä.
Liitteet:
mariella ja äiti.jpg [ 36.26 KiB | Katsottu 3934 kertaa ]
Eilinen oli vielä vähän kohmelo, liian vanha jo tollaseen riekkumiseen Milja käväs aamupäivällä kahvilla ja toi prkl paketillisen jäätelöä mukanaan eli sitä sit tuli syötyä. Muuten syömiset meni ookoo.
Yö meni vähän nopsaan, herätys oli taas aikaisin.
Tää päivä on ollut sellasta huutamista ja kirkumista, että harkitsen itselleni korvatulppia ja lapselle pakkopaitaa et saa kädet sidottua....
Tänään syömiset ookoo. Iltapuuro jäi syömättä kun söin niin myöhään ettei ole vaan nälkä enkä enää viitti alkaa vääntämään.
Vaaka on jäänyt huomioitta ja saa jäädäkin pariksi päiväksi. Viikonlopusta on kuitenkin turvotusta niin en viitti pahoittaa mieltäni. Totesin et mä taidan käydä baareissa tästä lähtien selvinpäin ja autolla. Kivaa se on niinkin kunhan seura on ookoo.
Auto edelleen korjaamatta kun sen bensapumpun saa vasta huomenna. Kräp. Eli huominenkin päivä tätä hullujen huonetta. Huomaa Mariellasta, että on ollut nyt liian monta päivää putkee pois päikystä. Mä kun en saa vietyä millään kun matka on kävellen liian pitkä.
Pestiin tänään tukka. Tuossa on ennen ja jälkeen-kuva. On se aina pikkunen projekti.
Liitteet:
Näyttökuva 2016-03-08 kello 21.44.11.png [ 207.9 KiB | Katsottu 3824 kertaa ]
Liitteet:
Näyttökuva 2016-03-08 kello 21.44.43.png [ 246.61 KiB | Katsottu 3825 kertaa ]
Vähän on kikkuroissa eroa. Millees olis pikkupimulle taas kesäsiili?
Juu onhan niissä mut emmä raski enää leikata Reilu vuosi sitten siis edellisjouluna oli aika lyhyt, jotain 5cm.
Niin auto ei vieläkään ole korjattu kun bensapumppu oli kyllä transpointin keräyslistassa varaosahalliin mutta siellä se nökötti tukkurin hyllyssä edelleen....
Noh huomenna tulee ja Lauri laittaa paikoilleen. Aamulla Lauri hakee meidät ja lainaa mulle autoaan päiväksi et pääsen Turkuun nakutukseen. Ja vien Mariellan päikkyyn samalla. Haetaan sit vaan viideltä Lauri töistä.
Syömiset oli tänään ookoo, samoja ku tähänkin asti. Huomenna vielä sama annos thyroksiinia ja sitten taas lasketaan 25mikrolla.
Nyt pyykille et olis huomiseksi jotakin puhdasta päälle pantavaa. Vihaan kun mun koneet on kellarissa kun ei voi ees pyykätä kun Mariella on kotona.
Kais munkin tarttee laittaa merkki tänne, jotta löydän sun seuraavallakin kerralla - kun en niin usein kerkee/jaksa täällä pyöriä
No hyvä et löysit tännekin
Polly kirjoitti:
Mielenkiintoset päikyt herättää aina mun huomion ja tätä on kiva seurata, facen kautta vielä hauskempaa kun tajuan nyt ärsytyksen tietyssä asiassa
No hyvä et herättää mut nyt mulla heräs ajatus, laitan yyveetä.
Mä en odota muuta ku et tulis huominen ja klo13..... Ex hakee silloin lapset ja mun korvat saa lepoa. Tää viikko ei ota rauhoituakseen vaan Mariella kirkuu ja huutaa vaan.....
Syömiset ookoo, nytkin mako täynnä peksumunakasta. Eilen oltiin esikon eli Mariannan kanssa paikallisessa kebabbilassa syömässä kun hän pyysi. Oli sitten elämäni eka kerta kun vein tytön syömään kebua. Otin marmaran salaatilla ja pelkkää majoa. Mä en tykkää siitä soosista.
Lääkityksen alasajon eka viikko takana ja nyt tänään aloitin 150mikrolla thyroksiinia. Odottavan aika on pitkä....
Paino näyttää vielä plussalla mitä oli ennen viikonloppua. Dääm..... Seuraavan kerran aioinkin juoda vasta kevätmiitissä Pieksämäellä huhtikuun puolessa välissä. Sannia mennään kyl katsomaan pääsiäisenä sunnuntaina ja sillon varmaan ihan alkottomasti liikenteessä. Riippuu vähän miten kaveri on. jos hänkin on niin määkin sitten.
Mulla on tommonen 300l akva keittiössä ja onhan se hieno kun on puhdas ja vesi kirkas. Kaloina tällä hetkellä sinileukapariskunta ja heidän 10kpl poikasiaan. Kuvassa jossakin piilossa sopivasti.
Eilen lapset lähti isälleen muutamaksi päiväksi. Lauantaina haen takaisin kotiin taas. Saa korvat välillä lepoa ja nyt tällä viikolla olis tarkoitus järjestellä koti aika tavalla uuteen uskoon, jotta kieltämisen määrä vähenis minimiin. Eristän yhden huoneen lapsilta kokonaan ja sinne laitan omat kamani eli mä saan itelleni yksiön. Lapsi-viikolla sitten nukun heidän kanssaan toisessa päässä taloa. Noh aika hyvin jo eilen sais sirreettyä huonekalua ja tänään jatkuu.
Ruokailut taas ihan ookoo, eilen oli kaverin grillikauden avajaiset joten meni 2 kpl kabanossia ja iso kasa salaattia fetalla. Aaamulla luonnollisesti peksu munakas. Päivällä en ehtinyt mitään ja klo19 grillattiin. Hyvää oli maggara pitkästä aikaa.
Tänään vien laina-auton pois kun se on myyty ja tullaan hakemaan. Oman auton pitäis olla huomenna kunnossa.
Hyvä on kun saat lapsivapaan tilan, se on yllättävän tärkeää arjen jaksamisessa. Ymmärrän hyvin, et välillä tarttee korvien antaa levätä. Mua aina ennen ärsytti ihmiset jotka halus esim lomalla "aikuisten" hotelliin... niin ihania ku lapset onkin, mullekin kelpais lapseton hotelli nykyään, varsinkin jos Misterin kanssa olisin..
Juu Teikku tosiaan tekee välillä hyvää et korvat saa levätä.
Tursaska, Sagu, Tuutu ja Matami-mimmi
Bandita: joo joo Juu tuus vaan poikkeen ja onhan tämä kunhan saan ton portti-systeemi tuohon eteiseen niin ei pääse tänttärällä tälle puolen.
Joo-o....
Auto hajos sit lopullisesti. Moottorista mennyt mäntä eli uuden ostoon. Mulla ei ole varaa vanhaan moottoria alkaa vaihtamaan.
Eli yksi hyvä Saab meni sivu suun eilen ja harmitti ihan vietävästi. Noh Laurilta kysyin et jos ei Saabia löydy niin mikäs on seuraava merkki. Sanoi et sit se on Volvo ja V70 kun V40 on niin pieni ja tarvii pyörätuolia kuljettaa mukana. vm. 2006 tai vanhempi. Uudemmissa on kuulemma joku juttu ettei enää ole kunnon volvoja. En muista enää mikä se juttu oli.
Minä sitten illan kaivelin nettiautoa ja löytyihän mulle hyvä biili. 10te on mulle kipuraja ja sen alle jäi.
Tuossa on lähes kaikki mitä autolta voi vaan haluta tai ainakin minä. Lähden sitä yksin hakemaan. Ensin bussilla Turkuun, sieltä Junalla Jyväskylään. Myyjä tuo sen auton juna-asemalle.
Syömiset on ollut ihan ookoo ja paino pikkusen alempi kuin alkuviikosta. Reilu kilo enää kampiksen tavoitteesta. Thyroksiini on nyt 150mikroa ja lauantaina taas tippuu 25:llä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia viestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja