HYvää huomenta

Ihana aurinkoinen aamu näyttäs olevan ♥
Eilinen oli aika haipakka päivä, vähillä unilla, meni hyvin ja montamonta ystävää näin

Oli kivaa

Tähän kaveriporukkaan kuuluu siis kaks meidän lääkäriäkin, ja mua vähä järkytti ja nauratti se että tää yks oli saanut esimieheltään kuulla, että ei kannattaisi kaveerata hoitajien kanssa...
MITÄ VITTUA?
Mitä sen on väliä mitä työtä toinen tekee, kunhan kemiat muuten toimii ja pystyy olla ystävä..
Pelkääks hän että nää menettää auktoriteettisen asemansa????
Kyllä mä ainakin työssäni kunnioitan näiden ystävieni ammattitaitoa, kyseenalaistan vain jos on aihetta.
Mutta niin teen aina. Jokaikiselle lääkärille.
Meitä on moneen junaan....
Meikkikutsuilta tilasin itselleni silmänympärysgeelin, oli ku samettia aroille silmänalusille♥
Tänään mun tarttee käydä kaupassa, on monta asiaa hoidettavana, sitte aion käydä ulkoilemassa, aivan ihana päivä tulossa!!
Sali saa odottaa tänään

Mulla on ollu pikkusen maha kipee eilen ja arka vielä tänäänkin...
en tiiä mistä johtuu.
Papanakone lakkoilee myös varmaankin uudistuksen takia.
Tänään jonkinasteista käynnistymistä havaittavissa

Exraksu taitaa olla tulossa käymään tänään, saa nähdä onko kummallakaan virtaa lemmenpuuhiin, vai jääkö kainaloitumiseksi...
Ei sekään huono vaihtoehto olis

Esikko tulee iltajunalla, mä annoin junarahat kun joutuu hautajaisten takia kulkemaan vähän ahkerammin.
Huomenna siis ne..
aikainen herätys tulossa, tarttee tänään vähän valmistella rasioihin huomisen eväät niin saan kodin kautta tulla ja napata eväät mukaan ja töihin..
Raskasta settiä.
Mutta nyt laskuja maksamaan ja sitte liikkeelle