Sano susille että tulevat tänne Kainuun korpeen, täällä on paljon ajo- ja hirvikoiria mitä voi syödä, ei tartte naapurin lampaita jahistella.. Just oli lehdessä kuva pari päivää sitten koiran niskasta jota sudet olivat repinett kesken haukkukokeiden. Se on tosi ikävää, että susille ei ole enää sen vertaa tonttia että saisivat pyytää omaa riistaansa sieltä. Kaikki siinä kärsii.
Alkon setäkö se

pilasi sen yllätyksen meiltä vai radalla ollut tarjoilija joka myi liikaa menovettä, ettei hali osannut enää kirjoittaa
edes enklantia..
Mietin vaihteeksi täällä hailin päikyssä että mitähän alkaisi...pitäisikö alkaa taas tiukemmin karpille vai eikö? Migreeni näköjään vähät välittää tuleeko hiilaria vai...jos tiukkaa hyväkarppia kokeilisi?

Miten sitä sitten laihtuu..hmm. Taidan mennä muualle miettimään..kun ei ole sitä omaa päikkyä..
Koetahan olla sinä siellä enempiä hillumatta

vaikka hyvää kai se
joskus tekee..mulle on kerran lääkäri käskenyt lähteä kapakkaan. Olin silloin urheiluopistossa koulussa ja kieltämättä liikuin aika paljon ja opiskelin myös..vatsahapot ja muu terveys temppuili, tohtori sanoi että "liikunta vähemmälle ja tekisit jotain rentouttavaa, käy vaikka yökerhossa joskus!"

Kaukana takana on ne ajat..nyt voisi määrätä sitä urheilua

ja minun
-diesel-iHerb alekoodi DOZ228 tällä saat ensimmäisestä tilauksestasi 5$ alennusta