Hyvää ja aurinkoista huomenta

Isukki, ihan oli työpaikan kaffit vaa, tänään tulee sitte sitä herraseuraa
Jaana ja Kirris, olisssssvoinu ollla Nordström
Metsäkarpitar, tervetuloa vaan ja ihan ääneenkin sanomaan

Ja kiitos, kerrankin yritän olla normaalia pitkäjänteisempi

Mut tohon salilla käymiseen jää koukkuun, eikä sitte kannata juurikaan pidellä taukoja,
muuten se aloittaminen on taas nii raskasta..
Mulla kesti kyllä taas päästä vauhtiin, mutta se on nyt ihan jo tullu tarpeeksi, mä
haluan sinne
Mutta tällä kertaa muutenkin on motivaatio koko tähän mun uuteen elämään tosi korkeella.
On kai tää jokin Projekti, niinku Gredalla omansa

Mutta koitan nyrjäyttää mun aivot ajattelemaan että tää on uusi elämä, joka ei lopu silloin ku PT-aika loppuu.
Koska tää on normaalia elämää, ei oo kyseessä mikään dieetti sinänsä.
Eilen juteltii ystävän kanssa koko tästä touhusta,
ja miehistä.
Mä sanoinki sille, että ekaa kertaa mun elämässä, mä en tartte ketään miestä tähän mun rinnalle,
mä oon vahva ja voimakas yksinkin

Tietty asioita helpottaa toi kotiapu, exraksu, se huolehtii mun hmm.. hmm.. joo tarpeista

Ja jos oon oikein rehellinen, niin mä en sietäisi tässä vaiheessa yhtäkään miestä joka koittais määräillä mua.
Mullei olis aikaa nyt asettaa toisen ihmisen tarpeita tärkeiksi mulle.
Mä keskityn nyt itseeni, se Teijan Vuosi
Täydellinen keskittyminen siihen mitä Teija haluaa...

Noh tänään on siis jalkatreenit, sitte pitäs käydä hakemassa vähän painavampi kuula, mulla on vaan 4kg, ja se ei riitä.
Tartten jonku 10kg ehkä

Sillä saa hoidettua raskaammatki jutut, ja kuitenkaan ei oo liian painava pikkujuttuihin.
Tai katsoo nyt, kummiski tuun jonku painavamman kans kotii
Tai sitte ostan kympin kuulan ja painoja pikkasen kaveriks, ehkä 20kg puntin

Eilen oli illalla maha niin täynnä, etten syöny mun normaalia iltapalaa, vaan valitsin listasta muuta,
raejuustoa ja ananasta, pähkinöitä.
Ja aamulla oli aivan tajuton nälkä ku heräsin,

Nyt helpotti jo, sai ruokaa

Tää nälkä on mulle uus asia, toivon että mun aineenvaihdunta heräilee talviunistaan,
kovin usein sitä ei tapahdu vielä, että kaipaan ruokaa, mut aamut on sellasia nykyään useinkin

Lisää Sven Nordströmiä koneeseen ja lueskelua teidän muiden päikyissä
