Kiitos kaikille täällä kävijöille ja voimaenergioita antaneille

!!!
Tultiin eilen illalla. Nukutus meni hyvin, mutta Teemu ei olisi halunnut luopua cvk:sta! Hoitaja sanoi, ettei ole ollenkaan outoa, sillä tätä on kuulemma tapahtunut aikaisemminkin kun lapsi on saanut sen cvk:n pienenä. Silloin kasvaa siihen kiinni ja se tuntuu lapsesta, että se on osa häntä. Eli Teemu koki, että hänestä otetaan pois jotain häntä itseä. Mutta nyt ei enää tarvii huuhdella joka kolmas päivä sitä, ei enää hepariineja, keittosuolaa, hukkaverta, desifiointeja ja teippauksia. Nyt vain odotetaan, että reikä umpeutuu ja sitten saunaan ja uimaan ja vaikka mitä!!
Vein Teemun Mäkkäriin syömään, oli siellä ensimmäistä kertaa yli kahteen vuoteen. Poika oli ihmeissään kaikesta, mitä siellä oli. Kyseli, miksi en syö mitään ja kovaan ääneen

. Selitin, etten syö jauhoja enkä perunaa. Teemulle kyllä kelpasi kaikki ja hyvällä ruokahalulla

. Sitten tein jotain epäkarppia! Kävin ostamassa Stokkalta B&J jädepurkin ja söimme sen Teemun kanssa kahdestaan! Vaan oli se äitelää, mutta kuitenkin hyvää!
Olen tehnyt nyt sellaisen päätöksen, että lopetan laihduttamisen ja alan muokkaamaan salilla kroppaani. Eli tänään menen ostamaan salikortin ja harjoitukset alkaa. Jos paino laskee, niin se on plussaa, jos ei laske, niin ei haittaa, kunhan kroppa kiinteytyy. Lopetan myös pätkistelyn, sillä se ei nyt sovi tähän treenaamiseen. Nyt pitää olla tarkkana, että saan riittävästi makroja, kun aloitan treenauksen. Itseasiassa tuo sali on mun stressinpurkupaikka ja pääsy pois hetkeksi kotoa.
Menkat alkoi myöhässä, taitaa olla kova stressi päällä. Vieläkään ei ole kunnolla alkanut, sellaista tiputtelua vain. No, tiedän että salitreenit laukaisee sen. Aivot käy ylikierroksilla, huomaan sen, kun menen nukkumaan ja päässä jutut kiertää kehää. Päivällä voisin nukkua vaikka seisoalteen. Paino ei ole laskenut siitä noususta ollenkaan, kiitos kaiken stressin sun muun. Mutta kuten sanoin, en enää yritä laihduttaa. Muistaakseni Heikkilä sanoi, että tehokkain tapa polttaa rasvaa on kasvattaa lihaksia. No siihen rasvanpolttoon minä nyt sitten ryhdyn, eikä se näy vaa'alla.
Yritän jaksaa käydä teidän muitten päikkäreissä, tosin en jaksa mitään järkevää kommentoida ja olen varmaan ihan pihalla teidän jutuistannekin.
Ihanaa päivää kaikille!!!!!!!