karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-23 15:46:54

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1542 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 110 11 12 13 1478 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-08-20 12:44:25 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Ei ole ole Dumpoa näkynyt, ei :smt011 . Eilen tuntui, että lähden kävelemään jonnekin toooosi kauaksi, ja otan koko lapsikatraan mukaan, enkä palaa takaisin.... kun joku voi olla ilkeä, niin se on sitten sitä :evil: !
Minä lähden kohta ajelemaan Ouluun Teemun kaa. Poitsu nukutetaan huomenaamulla ja otetaan se cvk pois. Oli tänään ekaa kertaa leikkikerhossa. Oli sujunut hyvin, innokas kuulemma oli ollut.

Dumpo on ollu karppina, mutta %suklaata on mennyt pari palaa enemmän kuin normaalisti :smt011 . Menkat ei ala, kipeä vain olen. Päätäkin jomottaa ja ihme lihasheikkous iski päälle tänään. Paino noussut, kokonaisnousu on 1,5kg vuorokaudessa!! Eli menkkapöhnää iskee päälle :roll: .

Yritän torkahtaa hetkeksi, jotta jaksan ajaa sinne Ouluun, joten pärjäilkää kaikki ystäväiset täällä. Halaan vielä kaikki kävijät :hug: !!!

ViestiLähetetty: 2008-08-20 13:08:54 
Poissa
sisukarppi
sisukarppi

Hei Dumpo, täällähän on vaikka mitä hienoja uutisia!

Onnea Teemulle! Mahtaa pojalle olla todellakin avautumassa aivan uusi maailma uimisineen, kissoineen ja uusine kavereineen :D

Olen todella iloinen puolestasi Dumpo ja ymmärrän oikein hyvin missä hirveässä on/off tilassa olet ollut nämä vuodet. Ole kiltti Dumpo ja anna itsellesi aikaa palautua siitä rääkistä, olet varmasti ollut voimiesi äärirajoilla ja nyt kun hieman helpottaa niin myös iskee se ylimääräinen väsymys ja kiukku ja harmi siitä mitä on ollut. Sinun on ollut pakko venyä ja nyt on aika myös sinun hieman helpottaa! Ota päikkärit, nuku kun nukuttaa, itke kun itkettää, naura kun sille tuntuu ja ennenkaikkea ole armollinen itsellesi!

Menkää Lilliksen kanssa sinne Runnille ja kun saatte sen lottovoiton niin ei kun matkaan! =D>

Mä tuun kanssa, tarviis kaveria etelän matkalle kun tuo ukko reissaa yksin koko työajan niin ei sitä huvita mihinkään mennä, mutta mä olisin valmis ihan kohta. Joko mä meen pakkaamaan matkalaukkua, vaikka mun lomavaatteet on vielä tuolla vaunussa kun just eilen tultiin sieltä ns. lomamatkalta? :P

Onnea matkaan Dumpoliini!

ViestiLähetetty: 2008-08-20 13:24:27 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi

Grasu!
Sitäpaitti ette tulleet Tipulandiaan...

ViestiLähetetty: 2008-08-20 13:54:44 
Poissa
puutarhakarppi
puutarhakarppi

Helou Dumposeni!
Mun tarantellan nimi on Osakari (vaikka se on tyttö, se vaan näyttää ihan Oskarilta). Se on kaunis mustan- ja vaaleanpunaisen kirjava. Kokoa ei nyt ihan kauheasti ole kertynyt, jalkoineen päivineen kämmenen kokoinen (naisen). Ikää sille on kertynyt noin 12 vuotta, ihan tarkasti en sen synttäreitä tiedä. Syötän sille jauhomatoja, kun eihän se nirsoilija suostu muuta syömään (sirkkoja syötetään myös yleisesti, mutta ei noin pienelle hiiriä). Ja ravintohan pitää olla ehdottomasti elävää, jotta sen saa itse metsästää. Ruumiisiin se ei koske :mrgreen: Että semmoinen otus :wink:
Päivän jatkoa täältä tropiikista!

ViestiLähetetty: 2008-08-20 19:48:30 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Jaksamista sulle ja terkkuja Teemulle! Viskaan vaikka marsuenergiaakin, ota koppi!!

ViestiLähetetty: 2008-08-20 21:14:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jaksamisia Dumpolle! :hug:

ViestiLähetetty: 2008-08-21 06:10:57 
Poissa
tiukistelukarppi
tiukistelukarppi

Halit täältäkin :hug:

[/url]

neilikan kampanjasivu

ViestiLähetetty: 2008-08-21 20:45:37 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi

Dumpo ystäväni!
Ajatukseni, voimani ja empatiani sinulle! :smt049

ViestiLähetetty: 2008-08-21 21:25:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

ja minäkin, taustailija, toivottelen jaksuja

ViestiLähetetty: 2008-08-22 06:35:43 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Kiitos kaikille täällä kävijöille ja voimaenergioita antaneille :hug: :hug: !!!

Tultiin eilen illalla. Nukutus meni hyvin, mutta Teemu ei olisi halunnut luopua cvk:sta! Hoitaja sanoi, ettei ole ollenkaan outoa, sillä tätä on kuulemma tapahtunut aikaisemminkin kun lapsi on saanut sen cvk:n pienenä. Silloin kasvaa siihen kiinni ja se tuntuu lapsesta, että se on osa häntä. Eli Teemu koki, että hänestä otetaan pois jotain häntä itseä. Mutta nyt ei enää tarvii huuhdella joka kolmas päivä sitä, ei enää hepariineja, keittosuolaa, hukkaverta, desifiointeja ja teippauksia. Nyt vain odotetaan, että reikä umpeutuu ja sitten saunaan ja uimaan ja vaikka mitä!!

Vein Teemun Mäkkäriin syömään, oli siellä ensimmäistä kertaa yli kahteen vuoteen. Poika oli ihmeissään kaikesta, mitä siellä oli. Kyseli, miksi en syö mitään ja kovaan ääneen :mrgreen: . Selitin, etten syö jauhoja enkä perunaa. Teemulle kyllä kelpasi kaikki ja hyvällä ruokahalulla :D . Sitten tein jotain epäkarppia! Kävin ostamassa Stokkalta B&J jädepurkin ja söimme sen Teemun kanssa kahdestaan! Vaan oli se äitelää, mutta kuitenkin hyvää!

Olen tehnyt nyt sellaisen päätöksen, että lopetan laihduttamisen ja alan muokkaamaan salilla kroppaani. Eli tänään menen ostamaan salikortin ja harjoitukset alkaa. Jos paino laskee, niin se on plussaa, jos ei laske, niin ei haittaa, kunhan kroppa kiinteytyy. Lopetan myös pätkistelyn, sillä se ei nyt sovi tähän treenaamiseen. Nyt pitää olla tarkkana, että saan riittävästi makroja, kun aloitan treenauksen. Itseasiassa tuo sali on mun stressinpurkupaikka ja pääsy pois hetkeksi kotoa.

Menkat alkoi myöhässä, taitaa olla kova stressi päällä. Vieläkään ei ole kunnolla alkanut, sellaista tiputtelua vain. No, tiedän että salitreenit laukaisee sen. Aivot käy ylikierroksilla, huomaan sen, kun menen nukkumaan ja päässä jutut kiertää kehää. Päivällä voisin nukkua vaikka seisoalteen. Paino ei ole laskenut siitä noususta ollenkaan, kiitos kaiken stressin sun muun. Mutta kuten sanoin, en enää yritä laihduttaa. Muistaakseni Heikkilä sanoi, että tehokkain tapa polttaa rasvaa on kasvattaa lihaksia. No siihen rasvanpolttoon minä nyt sitten ryhdyn, eikä se näy vaa'alla.

Yritän jaksaa käydä teidän muitten päikkäreissä, tosin en jaksa mitään järkevää kommentoida ja olen varmaan ihan pihalla teidän jutuistannekin.

Ihanaa päivää kaikille!!!!!!!

ViestiLähetetty: 2008-08-22 07:11:44 
Poissa
puutarhakarppi
puutarhakarppi

Huomenta vihersiskoseni!
Hyvä päätös tuo laihistelun lopettaminen. Turhaa stressiä tulee siitäkin ja kun taas stressi ehkäisee laihtumista, on jälleen yksi noidankehä valmis. Nautit nyt vaan elämästäsi sen minkä voit, onhan kuitenkin Teemulla kaikki hyvin :P Tällaista hurjaa aallokkoahan tämä ihmiselo on; välillä aallon harjalla välillä taas ihan pohjamudissa. Joskus on mullakin sellaisia pitempiä kausia, että masentaa, töissä ei mikään kiinnosta ja kotona Miäs tuntuu uppo-oudolta sohvaturjakkeelta. Sitten tulee jokin ihan pieni ja mitätön asia, kosketus tai sana ja ollaankin kovaa vauhtia menossa kohti sitä aallon harjaa :wink: Niin kuin sitä sanotaan, niin jokaiselle annetaan sen verran kuin jaksaa kantaa. -Voi tätä mun keittiöpsykologiaa... Tarkoitus on kai siis sanoa, että elähän murehi turhia, sys, kyllä asiat aina järjestyvät tavalla tai toisella! Ja muista, että me olemme täällä sitä(kin) varten, että voit aina avautua meille, kun siltä tuntuu ja tukea kaipaat :smt056
Mukavaa, aurinkoista ja lämmintä viikonloppua!

T: Hippis :D

ViestiLähetetty: 2008-08-22 07:22:35 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Systeriseni :hug: Se keittiöpsykologia kuule on sitä parasta psykologiaa. Se on sitä elämän läheistä. Harmi vaan, kun täällä ei ole sitä kosketusta tai muuta, jotta sinne harjalle edes pääsis - siis sellaista kosketusta, joka sinne nostaisi. Pohjalla oltu jo vuosia, joten ei mitään uutta. Nyt yritän vain sulatella tätä uutta elämäntilannetta ja yritän saada stressiä purkaantumaan.

ViestiLähetetty: 2008-08-22 10:07:27 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Pitäisköhän taas rustailla niitä syömisiä tänne päikkypuoleen :roll: .

Ensimmäinen ateria lähti käyntiin ja tässä vetelen nassuun kookoskermassa haudutettua Kivikylää, porkkanaa, kaalta ja herkkistä. Sekä lisukkeena höyrystettyä parsakaalta, raejuustoa, muutama siivu paprikaa, pätkä kurkkua ja ruokis sienisalaattia. Jälkkäriksi pari hasselia ja muutama macadamia.

Otin kokeiluun noita macadamioita, ja täytyy sanoa, ettei ole minun makuuni. Maistuu ihan raa'alta munalta. Tosi rasvaisia ne kyllä ovat. Joten en kyllä jatkossa niitä enää tilaa. Täytyy nämä nykyiset saada jotenkin alas.
Noitten valurautapaistinpannujen kanssa, jotka ostin jokin viikko sitten, on saanut podata ihan kunnolla. Ei sovi heikkoranteiselle ja -näppiselle. Hauistakin saa olla ihan kiitettävästi, jotta saan nostettua tuon isoimman lasteineen :roll: . Eli täyttä tavaraa nämä!

Saa nähdä kannattaako mun tänään lähteä salille. Alkoi sellainen menkkavuoto, että holisee ihan. Taidan tyytyä kotipunttiksiin ja ottaa iisisti tämän päivän.

ViestiLähetetty: 2008-08-22 10:14:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Dumpo kirjoitti:
Otin kokeiluun noita macadamioita, ja täytyy sanoa, ettei ole minun makuuni.

Mä en kans tykkää.
Kuten en myöskään valurautatuotteista just mainitsemastasi syystä. Siksi ei mulla niitä olekaan. Hyvällä syyllä olen hankkinut Tupperin vuoan, jonka saa laittaa uuniin.

ViestiLähetetty: 2008-08-22 10:15:59 
Poissa
Elinkautinen
Elinkautinen

Kokeile Dumpo paahtaa macadamioita pannussa, vaikka vähä voita tai kookosöljyy, tsilii ja suolaa...
Saa silleen tosi herkullisii

Kotona!

ViestiLähetetty: 2008-08-22 10:18:07 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Mumma, kiitti vinkistä, pitää kokeilla lopuilla, muuten jää syömättä. Nytkin vielä haisee nenässä ne macadamiat ja oli pakko ottaa pistaasisuklaata pari palaa päälle :roll:

ViestiLähetetty: 2008-08-22 11:20:45 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Voi, niin hyvältä kuulostaa tuo sinunn suunnitelma laihduttamisen lopettamisesta ja kropan treenaamisesta. Stressin karkoittamista ja paineiden purkamista, sitä sinä tarviit etkä lisää ressiä.
Minoon kanssa noita macadamioita ihmetellyt, luulin niiden olevan mitä upeinta herkkua, muuteivät maistu mun suussa miltään?? Tietenkin tuo alituinen tupakointi turruttaa makuhermojakin. Pitänee varmaan kokeilla mumman tyyliin paahtaen.

Aurinkoista viikonloppua!!

ViestiLähetetty: 2008-08-22 18:21:48 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Marsu, onneksi en ole niin outo yksinäni etten macadamioista tykkää, tuo Milkkiskin tuntuu olevan samaa mieltä. Mutta jos ne paahdettuna. Juu, mun piti tänään lähteä salille, mutta purin paineita niin tehokkaasti tuossa olohuoneen matolla, että nukahdin sinne ja sen jälkeen ei ollut minusta salille lähtijäksi :roll:

Illan viimeinen ateria oli pintamaustettua possun sisäfilettä, kurkkua, paprikaa, tomaattia, cuisineaa ja jälkkäriksi voissa paistettuja muikkuja.

Ruokahalu ei ole järin hyvä. Lähinnä on huono olo ja kroppa kutiaa aivan hirveenä. Naaman ihokin syyhyää ja rapsuttelen sitä jatkuvasti. Ei tuo maksa nyt jostain syystä tykkää tilanteesta. Tosi rasvaiset ruuatkin aiheuttaa närästystä. Jospa se on vain nyt tätä stressin aiheuttamaa oireilua.

Kissapedot on niin kotiutuneet taloon, että ihan kauhistuttaa. Pöydillä hyppivät ja saan olla niitä niskavilloista jatkuvasti kanniskelemassa pois. Tuo meidän "vanhus" tietää, ettei pöydille ole asiaa. Rotilla on nyt kiipeilyhäkki, siellä ne roikkuvat kuin tarzanit ikään.

ViestiLähetetty: 2008-08-22 19:01:16 
Poissa
tiukistelukarppi
tiukistelukarppi

Taitaa ne macadamiat olla niin erikoisen makuisia, että niistä joko tykkää tai sitten ei. Mun mielestä ne on tosi hyviä! Mä olenkin vähän outo :smt036
Mukavaa viikonloppua!

[/url]

neilikan kampanjasivu

ViestiLähetetty: 2008-08-22 19:36:18 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Minä jo luulin Nielikkiseni, että minä olen se outo :mrgreen: Mutta onneksi vapautit minut siitä luulosta :lol: . Ihanaa viikonloppua sullekin!

Tässä istun, enkä muuta voi.... olen täysin tylsistynyt.... korvillani on kuulokkeet ja kuuntelen musiikkia pitkästä aikaa. Isäntä sen kun istuu telkun ääressä ja tuijottaa ruutua - kuten aina kun tulee kotiin. No, minä sitten olen tässä ja tuijotan tätä. Tosi viihdyttävää :roll: Ei edes ulos voi mennä kun siellä sataa :evil: Mitähän fiksua tässä keksis. Ottaisko leffan ja katsois sen tällä läppärillä. Ostin sellaisen dvd-boxin, joka on tv-sarjasta Vastatuuleen. Muistan sen kerran nähneeni ja tykkäsin siitä aivan mielettömästi.... voiko ihmiselo olla tylsempää.... poitsukin lähtee ihan kohta nukkumaan, on piirrellyt tuossa mun vieressäni ja välillä kuunnellut tätä musiikkia mun kuulokkeista. Pitäisköhän munkin vain mennä nukkumaan laput korvilla ja nukahtaa musiikkiin. Muut lapset lähti kavereille yökylään, ei voi edes pelata niitten kanssa mitään korttia tai lautapeliä.... höh!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1542 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 110 11 12 13 1478 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00