karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-04 13:23:38

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 47 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2009-01-19 22:09:58 
Poissa
sintti
sintti

haukionkala kirjoitti:
hennaemmanuelle kirjoitti:
Sit väsäilin tuossa pikasuklaata ekaa kertaa kookosöljystä, kermasta ja kaakaosta & sekaan hasselpähkinöitä. Ei ollut makeutusainetta, joten pistin sekaan pikkuisen sokeria. Selkeesti en kuitenkaan tarpeeks: suklaasta tuli TOSI kitkerää. Äh, mä niin jo toivoin siltä niin paljoja!

Mutta ootkos kokeillut Mikan Pikasuklaata? Maailman herkuinta ja helpointa!
Lukaseppas täältä:http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=2&t=21652&start=0&hilit=mikan+pikasuklaa

ÄLYTTÖMÄN hyvää! Aiheuttaa kyllä riippuvuutta :mrgreen: !

Joo voishan tuota kokeilla... Paljonkohan vaatii makeutusta?

ViestiLähetetty: 2009-01-20 21:08:01 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

hennaemmanuelle kirjoitti:
Joo voishan tuota kokeilla... Paljonkohan vaatii makeutusta?

Se on kyllä ihan omasta makuhermosta kiinni miten paljon pitää makeuttaa. Mä en hirveesti laita makeutusainetta, mutta kun muutenkin tykkään tummimmasta mahdollisesta suklaasta.... mulle riittää ihan ripaus makeutusjauhetta ja muutama tippa vanilja-aromia. Joskus laitan marjoja ja silloin en pistä makeutusta ollenkaan.

Ei muuta kun kokeilemaan vaan!

Toinen rypistys: http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=11&t=38008
Ekan rypistyksen ruokapäikky: http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=11&t=35286

ViestiLähetetty: 2009-01-24 23:05:32 
Poissa
sintti
sintti

Nyt män hermot!

On tuntunut että ois lähtenyt painoa reippaastikin, mutta nyt kun viimein pääsin kaverin luo punterille ni eikumitä: sama paino kuin jouluna! (64 kg) Kaveri sanoi et puntari kyl tuntuu näyttävän vähä mitä sattuu, et ehkä vielä voi pitää toivoa yllä että se paino ei olisikaan oikea... Pitää varmaan oikeesti hankkia se hiton puntari himaan, ettei tartte vertailla eri puntareiden lukemia kun voivat näyttää ihan eri määriä.

Toki oon syöny tänään ihan liikaa, että voi olla että siinä oli paljon senkin takia, ja vaatteet oli päällä toisin kuin viime kerralla. Mutta silti: voe paska.

:(

ViestiLähetetty: 2009-01-26 00:01:33 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Ihan kuin mun näppikseltä! Mullakaan ei ole puntaria, ja käyn naapurissa tsekkailemassa lukuja harvakseen. Tänään kävin illalla salaa jotain tuloksia näkien, mutta ARGH! - ei mitään! Mulla siis ihan sama puntari kuin viikko sitten ja riipaisin vaatteitakin pois mutta ei auttanut.
Myötätuntoa ja -elämistä täältä sinnepäin!

Nykyinen ruokapäikky: viewtopic.php?f=11&t=44322
Ensimmäisen vuoden ruokapäikky: viewtopic.php?f=11&t=38433

ViestiLähetetty: 2009-01-26 14:17:48 
Poissa
sintti
sintti

Samm-akko kirjoitti:
Ihan kuin mun näppikseltä! Mullakaan ei ole puntaria, ja käyn naapurissa tsekkailemassa lukuja harvakseen. Tänään kävin illalla salaa jotain tuloksia näkien, mutta ARGH! - ei mitään! Mulla siis ihan sama puntari kuin viikko sitten ja riipaisin vaatteitakin pois mutta ei auttanut.
Myötätuntoa ja -elämistä täältä sinnepäin!

Argh nimenomaan! Mutta sulla toi viikon väli on kyllä aikaasen lyhyt, ei kai siinä nyt hirveesti ehdi tapahtua...

Mun on ihan tosi vaikea uskoa että painoa ei ole tippunut, kun on tosi vahvasti ollut semmoinen olo että laihtumista olisi tapahtunut. Mutta kun mittanauha tai puntari ei nyt ole samaa mieltä, niin pakko kai se on hyväksyä!

En tällä hetkellä oikein tiedä mitä kannattaisi tehdä. Atkinsin "induktiojakso", liikuntaa, vai karppauksen lopetus, äh!

ViestiLähetetty: 2009-01-26 14:32:21 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Voi älä nyt ainakaan karppausta lopeta! Mä ajattelin ottaa kirjan kauniiseen käteeni ja kokeilla vetää kunnon tiukistelun, niin jospas se sitten lähtis homma pelittämään. Tuu mukaan!

Nykyinen ruokapäikky: viewtopic.php?f=11&t=44322
Ensimmäisen vuoden ruokapäikky: viewtopic.php?f=11&t=38433

ViestiLähetetty: 2009-01-26 14:40:45 
Poissa
sintti
sintti

Tiukistelu ei kyllä varmaan ole mikään kovin huono idea. Mä en ehkä enää jaksa lueskella aiheesta hirmuisesti, vaan voisin kokeilla noiden makromäärien tarkkaa laskeskelua. Kunhan saisin edes sen keittiövaa'an hankittua! :lol:

Jos vähän aikaa vetäis ihan hiilarit n. 20 grammassa ja proteiinia se gramma/puoltoista per elopainokilo. Jos niillä lähtis...

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 47 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3

Kaikki ajat ovat UTC+02:00