karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-22 15:50:37

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 256 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 513 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Maritzan eväspakki
ViestiLähetetty: 2009-03-31 09:20:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-07-20 11:02:50
Viestit: 623
34 pvä> Vain yksi yö, ja kreivitär omenan syö.... :mrgreen:

No niin, ensimmäinen etappi on jo ovella, pitääpi olla ovela ja keksiä seuraava. Juhannus olisi hyvä maali, jospa tähtäisin silloin 99kg. - olisi 11 viikkoa ja -10kg Mahtaisiko onnistua? :smt103 Olisi aika rajua kilo- per viikko. Toisaalta tästä isosta painosta voisi lähteä nopeammin, voishan sitä yrittää :wink: - Mutta ei ottaa paineita, jos ei tipu, niin ei valu.
Pistän tavoitteen korkealle ja katson mihin päädyn? :shock:

Tänään on luvattu lämmintä ja aurinkoista. Hauskaa, hauskaa sanoivat lapset ja taputtivat karvaisiä käsiään. ( sudenlapset )
Kookosöljyä on alkanut lorahteleen vähän sinne ja tänne, äkkiä siihen makuun tottui.
Vihreäteekin menee näin aamuisin alas, steviaan en tiedä kuinka suhtautuisin, siinä on kuin sellainen raikas polte mukana, kuin xylitolissa? Tosi outo juttu. :(

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

aamulla: 1nakki, pekonia 2siivua, 1muna, salaattia, heinätee.
Lounas: partaa+mustikoita, koskista 20g + 20g leipäjuustoa.
illalla: 2munan-kas, sieniä,kinkkua 30g, 20g koskista, salaattia, pala tummaa suklaata.
vadelmia 50g ja partaa 1dl

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maritzan eväspakki
ViestiLähetetty: 2009-04-01 08:38:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-07-20 11:02:50
Viestit: 623
35 pvä =D> tänään on omenapäivä, paitsi syön sen vasta illalla kaupasta ostamisen jälkeen.

Onko nyt sokeririippuvuus selätetty :?: sen tulevaisuus näyttää, toivon mukaan on.
Huomisesta lähtien alan laskea karppiviikkoja, eli alkaa 6. viikko karppausta.
Tästä en luovu, niin hyvältä olo kaikenkaikkiaan tuntuu, kun osaisin tästä eteenpäin viisaasti mennä, enkä lankeaisi vanhaan hiilarikulttuuriini . Minusta tuntuu ,ettei siltä tieltä enää olisi paluuta. Nyt tai ei koskaan.:D


○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○
Aamupala: paist.kaalia+ 1nakki,1 s.pekonia+1muna, salaattia. heinäteetä.
Lounas: 30g leipäjuustoa, partaa+vadelmia.
Illalla: kukkismuussia+jauhelihapihvi, 30g parsaa, klöntti voita+persilijaa, salaattia, vettä, ja OMENA hitaasti pureskellen ja imeskellen.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maritzan eväspakki
ViestiLähetetty: 2009-04-01 08:48:39 
Poissa
sitruskarppi
sitruskarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-01-23 10:43:50
Viestit: 10980
Onnea onnea!
Toivottavasti omena maistuu odottamisen arvoiselle! :D


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maritzan eväspakki
ViestiLähetetty: 2009-04-01 19:00:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-07-20 11:02:50
Viestit: 623
Kiitos,Kiitos, -hyvää kannattaa odottaa :smt045

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maritzan eväspakki
ViestiLähetetty: 2009-04-02 08:33:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-07-20 11:02:50
Viestit: 623
6.karppiviikko alkaanyt. :D

Tästä Juhannukseen on 11 viikkoa se on seuraava etappi. :smt048
Paino oli aamulla samoissa lukemissa + - 0, Eli 115 = 110 nyt. Kuinkahan tuon kymmenen kiloa tästä yhtäkkiä selättäisin? Katselin tänä aamuna öliiviöljypulloani, siinä on yksi neljännes pohjalla, eli olen 35 päivässä yksin käyttänyt sen? Aiemmin meillä kesti kahdestaan yksi pullo vuoden ja minä käytin sitä joskus öljymaalipensseleiden putsaamiseenkin? :wink:

En ole ehtnyt kauppoihin katselemaan mitään palkkioo tästä ensitavoitteeseen pääsemisestä, mutta lauantaina menen vähän shoppaileen, ehkä sitten keksin.

ps. mieskin on alkanut katsella karppikirjojani :smt119 > taitaa olla kiinnostunut.

¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦

Aamupala: Paistettus kaalia 30g, 30g kinkkusoiroo, 1 pekoniviipale, 20g sieniä, 1muna, saalaattia, vihrteetä.
Lounas: Partaa + mustikoita, leipäjuustopala 25g.
Illalla: 2 broileripihviä n 150g, kukkismuussia 50g, nokare voita, salaattia ja omena

kcal = 960 hh = 30 r = 63 pro = 62 > hiilarit nousi heti omenalla, omenasta en luovu [-( >
< lääkäri päivässä pitää omenan loitolla < - vois vielä ottaa jotain, missä ei olisi hiilareita.
=D> sain onnistuun tuon tickerin #-o miksiköhän se meni tuonne sivuun.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maritzan eväspakki
ViestiLähetetty: 2009-04-03 09:17:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-07-20 11:02:50
Viestit: 623
6. karpviikko

Ihanaaaaa että on perjantai, tämän vikon viimeinen työpäivä. Tuntuu niin hyvältä, olen joutunut "vääntämään" muutaman jäpikän kanssa kerholla tällä viikolla. He kun päättivät, että heillä on alkanut kovis-kausi, --- mokomatkin maitonaamat. :wink: [-X

Berokka loppui, mutta D3-vitamiini jatkuu, aika-ajoin tunnen silti itseni väsyneeksi ja voimattomaksi. Kevät kultainen nyt tullut on. Sisällä istuvaiset hullut on. > Olisi siis viisasta ulkoilla enemmän. :smt045

¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦

Aamulla: paistkaali 30g, kinkkua 30g, 1 pekonisiivu, 1 muna, salaattia, vihrteetä.
Lounas: juustoleipä 50g, koskista 30g + kurkunpala.
> kcal -531 , hh -6,8 , r - 36,7, pro - 41,6

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maritzan eväspakki
ViestiLähetetty: 2009-04-04 08:44:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-07-20 11:02:50
Viestit: 623
Viikko kuusi

Katsoin ulos ja mieleeni juolahti laulu, Cherbourgin sateenvarjot , lähden tapaan ystävätartäni joka tulee bussille landelta, me mennään vähän shoppaileen ja muuten vaan juoruileen. :D
Olisi kenties viisasta ottaa sontikka mukaan. Nyt taas vaihteen vuoksi ollut ummetusta ja haen samalla pellavansiemeniä, - nyt keksin sen kannustus lahjan :idea: - taidan ostaa uuden ompelukoneen, toi vanha ryttyilee alvariinsa. Miul on niin kivoja suunnitelmia ja malleja päässäni, joita voisin toteuttaa. Olen aiemmin paljon ommellut, mutta ammatinvaihdannan jälkeen, on kuvataiteet ja askartelut ( lasten kanssa ) menneet edelle. Nyt töpinää, täytyy karvanaaman vessa siivota ensin (siis kissan).

¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦

Aamulla: Paistkaali 30g, kinkkua 30g, 1 pekonisiivu, salaattia, kermakaffi, vihrtee.
Lounas: iso salaatti, lihapihvi 100g, kukkismuussin loppu n1/2 dl, omena.
Ilalla: 100g sekalaisia marjoja + 1/2 dl kermaa + 1/2 dl rahkaa.
Sitten vielä napostelin kinkkupalan 20g, graavisiivun 20g, koskista 20.

kcal = 971, hh =27,7, r =67, pro 60,1

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maritzan eväspakki
ViestiLähetetty: 2009-04-05 11:49:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-07-20 11:02:50
Viestit: 623
Kuusi

Olen tässä vertaillut ompelukoneiden hintoja ja malleja, valinta kallistuu Paff neulasyötön puolelle, tykkään tehdä tilkkutöitä ja niissä on paljon saumojen ylityksiä. Hintahaarukka on pyörinyt 620-790 €. :shock: Mieskin jätti leivät pois, luettuaan mun karppikirjoja. :shock:
Olin aamukirkossa ja siellä lauloi poikakuoro, sellaisia murkkuikäisiä, melkein kaikilla pitkät hiukset, joko ponnarilla tai yhdellä oli peräti nuttura. Luulin niitä tytöiksi, kun lauloivatkin niin korkealta. Hämmästyin kun kuoro esiteltiin poikakuoroksi. :shock:
No maailmassa monta on ihmeelistä asiaa. . . . :D

¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦
Aamupalana: lanttukuutioita 20g, kaalia 20g, kinkkua 20g, 1 pekoni siivu, 1 muna, salaattia. Vihrteetä.
Lounas: pihvi, kukkakkaalia 50g. salaattia, omena,
Illalla: kermavaahtoa ja mansikoita+rahkaa 2rkl.
lopuksi vähän salaattia.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maritzan eväspakki
ViestiLähetetty: 2009-04-06 08:35:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-07-20 11:02:50
Viestit: 623
6

Soittelin työterveyteen aikaa ja penkoessani kirjoituspöydän laatikkoa löysin sattumalta viimekeväisen labratuloksen.
Siinä oli tälläisiä kolesteroli arvoja,
fp-Kol - 7.0
fp-kol-HDL - 0,99
fp-Kol-LDL - 4,6
fp- Trigly 3,19

Onkohan liian aikaista pyytää nyt ottamaan uusia, tämä ruokavaliomuutos ei välttämättä näy, ennenkuin 1/2 vuoden päästä?

¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦

Aamupala: sama kuin ennenkin.
Lounas: unohtui kotiin, kuppi kahvia
Päivällinen: kukkismuusi, lihapihvi päällä voita + persilijaa. salaattia, omena,
illalla: marjoja + rahkakermaa

kcal -1000 hh- 35 rasv - 62 prot 62.5

ketoosi jatkuu. . . . . .

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maritzan eväspakki
ViestiLähetetty: 2009-04-07 09:07:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-07-20 11:02:50
Viestit: 623
6

Olen iskiasvaivasta tämän viikon saikkarilla. Täytyy yrittää pysyä pienessä liikkeessä, istua tai maata ei saa. Pojan perheeseen tuli uusi asukki Toyterrieri, kuinka maailmassa voi olla jotain niin ihanaa, olen aivan hullaantunut. :smt055 Ompelen pikku Benjamille jotain päällepantavaa, palelee pieni. http://www.cubegroup.fi/sivut/pikkumies ... rierit.htm
-Tosin palelin itsekkin eilen, sormet oli ihan jääkalikat, tälläistä ei minulla ole ollut kuin nuorena ja laihana?

¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦

Aamupala: 2 munaa 1 rkl kermaa, kinkkua 50g, 2 pekonisiivua, salaattia, vihrteetä.
Lounas: marjoja 100g + kermaa 12 dl, rahkaa 3rlk. kahvia.
Päivällinen: possusuikaleita, porkkana ja lanttujutussa, salaattia, omena.
Illalla: mustikoita 1/2 dl , kreikkalaista 1 dl, vähän napostelua vielä , 1muna voin kanssa, kinkkua, tänään on nälittänyt.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maritzan eväspakki
ViestiLähetetty: 2009-04-08 08:53:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-07-20 11:02:50
Viestit: 623
6

Hörmoonit sekaisin, se aika kk menossa, nälittäis, paleluttais, turvottais ym..
Ompelin pikku Benjamille retrofroteesta pienen takin, mies kysyi - mikä patakinnas toi on?
Laitan kuvan myöhemmin, jahka nuoret käyvät takkia hakemassa.
Meinaan tänään pyöräillä vahan isomman lenkin, se ei rasita iskiasta, päinvastoin. Iskias vaivaisen olisi syytä pitää aina villasukkia sisällä, jos on tuuletusikkuna auki. :wink:

Vatsa on taas jumittanut, ihme juttu, olen ottanut joka ilta 1 rkl pellavansiemeniä liotettuna ja jugurttiin tai rahkaan olen laittanut vehnälesettä. Ei millään tottuis tähän, että vatsa toimisi joka kolmas päivä, kun se enne on toiminut miltei kellon tarkkuudella joka aamu? :( Vettä juon jatkuvasti, mielestäni ihan riittävästi, yksi konsti olisi kävelyn lisääminen, mutta kun jalat on vähän eriparia ja aina selässä jotain kränää, niin se ei houkuttele. Jos sais panoa pois, keventyis kävelykin ja olisi mielekkäämpää lähteä. --- Ajattelen normaali painoista ihmistä lenkkeilemässä 40kg punnuksien kanssa? :roll: Yritän opetella kuvablogin käyttöä, tässä minä kiloineni uimarannalla, http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1827775.jpg
¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦

Aamusella: 2munan munakas +1 rkl kermaa, 1 nakki, 1 pekoni siivu, salaattia, vihrteetä. kahvi.
Päivällä: kukkismuussia 1dl, possu/porkkana/lanttujuttua 100g, salaatti, omena, vettä, kahvi.
Illalla: 100g vadelmia+kreikkalaista 1 1/2 dl,
kakao+ vesikermaa 1dl. 1 nakki, 2 siivua juustoa - taas illalla nälätti.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maritzan eväspakki
ViestiLähetetty: 2009-04-09 08:52:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-07-20 11:02:50
Viestit: 623
Haa vk 7

Vaakassa paino ihan samassa, en huolestu, se voi taas mennä rytinällä alaspäin. Taidan olla sen sortin immeinen. Nyt olen kaksipäivää palellut? :shock: Ajattelin laittaa kasviskeiton pyhiksi ja ostaa kalaa. :D - Niin ja tummaa suklaata, sekä pähkinöitä.

HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ MUUTEN SINULLE, JOKA TÄTÄ LUET!

Poikkesin eilen ohikävellessäni kirpparille ja bongasin sellaisen jännän sinisen jakun, aloin mielessäni tuunata sitä, - olihan se sitten ostettava ja nyt se on työn alla.
Pikku Benjamille ostin oman tennispallon, annan sen sitten, kun tulevat käymään. Niillä on kaksi isoa koiraa, Dobermanneja, toivottavasti tämä pieni oppii pitään puoliansa. :D

►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►

Aamupala: munakas vanhaan malliin, salaattia, vihrtee, kahvi.
Lounas: vähän salaattia, 1 nakki, muna, paahdettuja siemeniä, 1 pala tummmaa suklaata.
Lähden kohta Seder-aterialle, koitan syödä karpisti.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maritzan eväspakki
ViestiLähetetty: 2009-04-10 13:47:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-07-20 11:02:50
Viestit: 623
vk 7

Seder- ateria sujui varsin karpisti, 10g otin Maza-leipää, jonka päällä syötiin katkera-ja makeat yrtit. Koiruuden takki on sitten sovitettu ja valmis, tässä muutama kuva. Otokset hieman heiluvia, kun malli ei tohtinut pysyä paikallaan.
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1831341.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1831340.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1831338.jpg

No niin, nyt on Benjamilla retrotakki, selkäpituus takissa ei ole kuin 20cm.

►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►

Aamupala: 1 muna, 1 nakki, 1 pekoni, ( kaali on loppunut, en muistanut ostaa) salaattia, vihrtee, 10 pähkinää.
Lounas: pala piirakkaa ( voi/soijajauho pohja, päällä kermaa 3 munaa,sipuli,kinkkua, 1 tomaatti)
1 pala tummaa suklaata. vettä, vettä.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maritzan eväspakki
ViestiLähetetty: 2009-04-11 11:24:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-07-20 11:02:50
Viestit: 623
vk 7

Eilinen meni syönneissä vähän huonosti. Tein sitä piirakkaa ja söin kaiken kaikkiaan varmaankin 3 palaa. Ainoa tavallinen norm.ruoka oli aamupala. . . . . Karpisti kuitenkin tuli syötyä, mutta eriaikaan ja vähän sekavasti. Järjestys, rytmi, ruoka-ajat olisi hyvä pitää, säilyy järjestys omassakin päässä. :evil: Miun normaali aamupala on tälläinen: http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1832884.jpg

►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►

Aamupala: munakas nakilla, salaattia, kahvi ja vihrtee.
Lounas: kanankoipi pieni, kasviskeittoa, omena, pähkinöitä 30g.
Illalla: 100g marjoja + kerma+jugurttia, suklaapala.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maritzan eväspakki
ViestiLähetetty: 2009-04-12 11:00:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-07-20 11:02:50
Viestit: 623
vk 7

Olin yöllä messussa ja aamulla olisi nukuttanut vaikka kuinka pitkään. Nyt on ompeluksessa pitkäthousut ja pusero. Kävin eilen ompelukoneliikkeessä katsomassa sitä konetta, mutta myyjä innostuikin esittelemään vähän "parempaa" konetta, jonka hinta oli 1700€ ? :oops: Vanhalla koneella kuitenkin ompelen ihan hyvin vaikka se välillä paksuissa kohdissa ryttyilee.
:cry: :shock: :wink: = täytyy harkita kunnolla.

►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►

Aamupala: Paistkaali,nakki,pekoni,muna,salaatti, kahvi, vihrtee, pala suklaata.
Lounas: kasviskeitto, 1rkl raejuustoa, omena, pähkinöitä.
Illalla: olin vähän menossa ja kotiin tultuani iski nälkä, eli klo 21 . 3 juustonsiivua,lohta 30g, 2 pientä broilerin koipea, kurkun pala, loput pähkinät. . . . ÄH > selvää mässäystä. :roll:

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maritzan eväspakki
ViestiLähetetty: 2009-04-13 11:11:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-07-20 11:02:50
Viestit: 623
vk 7

Tässä on kohta 8 viikkoa menty, ilman pikkuleipiä, pikkukarkkeja, jäätelöä, kahvipullaa. Kaalista on tullut mun leipä, samoin kukka- ja parsakaalista perunat ja riisit. Steviaa en ole oppinut käyttämään, mutta laitan makeutusainetta tipan pari rahkaan ja jugurttiin. Ei tarvitse olla nälässä, vaikka olen lisännyt hiilareita n. 30-40 päivässä, pysyn ketoosissa. Mutta jos paino ei ala viikkojenkaan kuluessa putoamaan, on tässä jotain mikä mättää? :| Heikkilän kirjat ovat kovasti lainassa täälläpäin, haluaisin niitä tutkia vielä enemmän. Ilma näyttää hiukan harmaalta, eilen oli tosi lämmintä ja terassit kukki jo asiakkaita keskustassa.

►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►

Aamupala: tavallinen
Lounas: kasviskeitto + raejuustoa, broilerin koipi, omena, pala suklaata.
Illalla: marjoja + kreikkalaista, kinkun siivuja 3 + juustoa 3 siivua, vettä . . vettä . .

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maritzan eväspakki
ViestiLähetetty: 2009-04-13 17:27:14 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-09-13 20:46:27
Viestit: 250
Heips, kävin lukemassa :)

Hienosti on sulla mennyt, tsemppiä myös jatkoon =D> Ja voi mikä ihanuus-söpöstys hauveli :smt055

_________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wzy95Qk/]
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maritzan eväspakki
ViestiLähetetty: 2009-04-13 18:49:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-07-20 11:02:50
Viestit: 623
:P Terve vaan Eeli, kiva kun kävit, , , pikku Benjamiini on niin suloinen lutunen :smt055 :smt060 :smt054 - leikki täällä pienellä pallolla, niikuin koirat ikkään! :D

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maritzan eväspakki
ViestiLähetetty: 2009-04-13 19:51:59 
Poissa
sitruskarppi
sitruskarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-01-23 10:43:50
Viestit: 10980
Tulin nostamaan hattua - hienosti pysyt ruodussa!! Tsemppiä jatkamaan valitsemallasi tiellä.. Paino on joskus ikävä kun se vaan junnaa ja junnaa.. mut kyllä se lähtee siitä kun vaan sitkeestä pysyt karppina!!!!
Ja ihana ihana ihana koiruli kyllä :D


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Maritzan eväspakki
ViestiLähetetty: 2009-04-14 08:41:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-07-20 11:02:50
Viestit: 623
vk 7

Onneksi alkoi taas arki, pääsee normaaliin päivärytmiin kiinni. ( Kummallista onnea, välillä siitä että on perjantai ja alkaa vapaa ja väliin siitä että pääsee työrutiiniin?! :roll: )
Usvaista on ulkona, mutta lupailtiin +10 astetta, se tietää taas vääntöä erinäisistä asioista, - saako olla ilman lakkia, takkia, lapasia????? Sanon lapsille joskus, että tuokaa kotoa lupapari, vanhempien allekirjoituksella, niin voitte olla vaikka shortseissa. :D :smt026

Kuntopyöräily on nyt jäänyt vähemmälle, kun olen jo päivittäin polkenut tota oikeata pyörää. Kenties kohta lähden sillä töihin? :wink:

►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►
Aamupala: http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1832884.jpg -tosin ilman raejuustoa ja hiukan pienempi annos.
Lounas: 30g leipäjuustoa, 100g marjoja + jugua
Päivällinen: kasviskeiton loppu raejuustolla, omena, pala suklaata.
Illalla: tuli nälkä, käristin sienipekonia + vähän salaattia ,2 lasillista sokton Jaffaa.

_________________
Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 256 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 513 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)