6Hörmoonit sekaisin, se aika kk menossa, nälittäis, paleluttais, turvottais ym..
Ompelin pikku Benjamille retrofroteesta pienen takin, mies kysyi - mikä patakinnas toi on?
Laitan kuvan myöhemmin, jahka nuoret käyvät takkia hakemassa.
Meinaan tänään pyöräillä vahan isomman lenkin, se ei rasita iskiasta, päinvastoin. Iskias vaivaisen olisi syytä pitää aina villasukkia sisällä, jos on tuuletusikkuna auki.
Vatsa on taas jumittanut, ihme juttu, olen ottanut joka ilta 1 rkl pellavansiemeniä liotettuna ja jugurttiin tai rahkaan olen laittanut vehnälesettä. Ei millään tottuis tähän, että vatsa toimisi joka kolmas päivä, kun se enne on toiminut miltei kellon tarkkuudella joka aamu?

Vettä juon jatkuvasti, mielestäni ihan riittävästi, yksi konsti olisi kävelyn lisääminen, mutta kun jalat on vähän eriparia ja aina selässä jotain kränää, niin se ei houkuttele. Jos sais panoa pois, keventyis kävelykin ja olisi mielekkäämpää lähteä. --- Ajattelen normaali painoista ihmistä lenkkeilemässä 40kg punnuksien kanssa?

Yritän opetella kuvablogin käyttöä, tässä minä kiloineni uimarannalla,
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1827775.jpg¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦Aamusella: 2munan munakas +1 rkl kermaa, 1 nakki, 1 pekoni siivu, salaattia, vihrteetä. kahvi.
Päivällä: kukkismuussia 1dl, possu/porkkana/lanttujuttua 100g, salaatti, omena, vettä, kahvi.
Illalla: 100g vadelmia+kreikkalaista 1 1/2 dl,
kakao+ vesikermaa 1dl. 1 nakki, 2 siivua juustoa - taas illalla nälätti.