Ihana kuulla, että tämä päikky on inspiroinut ruokarintamalla! Tullee hyvä fiilis

Tosiaan, kun käynnistelin tätä karppihommaa uudelleen reipas kuukausi sitten, etsin paljon reseptejä ja yritin innoittaa itseäni mahdollisimman paljon, koska viimeksi homma vähän niinkuin hiipui kasaan, koska monipuolisuus katosi ja en osannut käyttää mielikuvitusta.

Nyt mielikuvitusta etsiskelen paljolti muiden resepteistä, joita sitten muokkailen omaan suuhun sopivaksi ja lopulta olisi huippua alkaa luomaan itse uusia ruokaelämyksiä! En kuitenkaan omaa mitään kovin erikoisia kokkitaitoja, minkä vuoksi onkin huippua huomata, että maittavaa karppiruokaa saa tällainen tavan pullerokin väkerrettyä
Tiistain eväät:
- aamupala: lohimunakas, avokado ja 100g kurkkua sekä tietty kahvi -> HHt 4g
- "kakkosaamupala": kahvi ja joku ihme kinkkuhyrrä (pieni) -> en kyllä yhtään uskalla arvioida hiilareita, oli itse leivottu yksilö
- lounas: kanasoppaa -> HHt 7g
- päivällinen: tonnikalasalaattia, jossa fetaa ja balsamicoa!!!

-> HHt 7g
- iltapala: avokado ja parapähkinöitä (aböut 50g) -> HHt 2g
--> HHt yhteensä 20g plus nuo epätietoisuudessa olevat kinkkusysteemin hiilarit.
Sydänsimmut balsamicolle, koska se toi juuri sen ihanan raikkaan säväyksen salaattiin, mitä olen kaivannut!! Aika tuhteja on monet karppiruoat, niinpä onkin ihana saada salaattimaailmaan huikea (itselle) uusi maku! En ole siis ollut todellakaan balsamicon ystävä ennen ja nyt reipas viikko sitten balsamico ui sydämeeni
Lenkkeilyrintamalla meni tänään lujaa, repäistiin 9 kilsan lenkki 1,5tunnissa. Ou jee! Kyllä väsyttää. Ja vähän on nälkä ehkä, ei kiljuva mutta hieman vois olla sellainen lisää kaipaava fiilinki. En kuitenkaan taida enää syödä mitään kun aamulla ois kiva, että ruoka maistuisi!
Nukkukaa lujasti

viewtopic.php?f=11&t=68619[/size]