Heipä hei kaikki

Greda ja Lillis, hyvin meni kaikki mut nyt on aika laama olo...
Ketoneilikka, tervetuloa takasi

Virpip, sinulle myös

Joo huh, siis, olipa kunnon rutistus, kaks päivää..
Eiliset hautajaiset, oli kauniit ja älyttömän raskaat.
Mä koin monenlaista tunnevyöryä, ensimmäinen siinä ennen tilaisuuden alkua, mun exmies, siis lasten isä oli vessassa
ja hänen vaimonsahan ei ole halunnut olla mun kanssa juuri missään tekemisissä.
Hän siinä sitten kun sanoin hei, tuumas yhtäkkiä että halataanko?
Mun LEUKA suoraansanottuna loksahti auki.
Mutta halasin.
Hän tarvitsi sitä.
Ja itse tilaisuus... mun silmissä oli vaan se kesä kun olin 18v ja mä tanssin tään vainajan kanssa juhannuksena nurmikolla.
Mä itkin ja oli raskasta. Mutta jotenkin levollinen olo.
En varmaan osaa sanoa tätä selvästi, mutta....
juu.
Sit iltavuoro töissä, onneks ei ollut kovin kiire.
Ja sitte tänään aamuun, olin ihan umpiväsynyt, tulin töistä vähä vaile kolme, äkkii pikapesut,
juhlavaatteet päälle ja kihlajaisiin

Ja eiköhän se exä (=kummisetä ) +vaimo oo sielläki, mut nyt ei tarttenu halata enää
Nää oli ihanat juhlat, olin kovin iloinen

Ja nyt oon antanu kaikkeni, ja aion venyä sohvalla, kunnes meen taas huomenna iltavuoroon

Maanataina sitte treenit ja yövuoroon

Kyllä nyt vähä meinaa olla vauhtia, mutta sitte tulee taas hiljaisempi aika, joten nautitaan tästä
