HUomenta vaan

Vaasassa tihkuttaa vettä..
Tänään 13. päivä ja perjantai.. Ja mulla on kampaaja klo 12
Eilinen oli jotenkin... masentava päivä.
Vaikka keli oli kirkas ja kuulas.
Mun pikkuveli soitteli, oli jutellu mun isonveljen avovaimon kanssa, ei tiedä yhtään mistään mitään.
Mulla on pieni kutina, ettei meille tuu hautajaisia.
Että meille vaan ilmoitetaan, että uurna on maassa.
No, juteltiinkin, ettei se ole tärkein muisto veljestä, isä ja äiti on tänne haudattu, että voidaan muistaa veljeä sielläkin käydessämme.
Mä en ole oikein koskaan sietänyt tätä naista, kestänyt kyllä, mutten sietänyt.
En tykkää sellaisesta selän takana paskan jauhamisesta, ja tää harrastaa juuri sitä.
Naamatusten niin ihanaa ja herttaista ja samantien ku selkäs käännät niit puukkoa tulee ihan satamalla.
En tykkää.
Rahaa hautajaisiin se on kärttänyt multa jo vuoden. Vaikka veli oli elossa.
Ja syyllistänyt kun en oo kuolinvuoteen äärellä istunu, se ei tietenkään oo haitannut, että veli ei edes oo tehnyt kuolemaa.
Asiat ei tokikaan hyvin edes olleet, minäkin ajattelin, että tässä voi käydä miten vaan.
Mut silti.
Myötätuntoa ei juuri ole odotettavissa mun puoleltani.
Hiuksille mun tekis mieli tehdä jtn uutta, mitä se olis, en tiedä.
Muutenkin tää läski ahdistaa mua..
Eikä mua oo Coverset laihduttanu, VeeraX
Aina oon tennarit jalassa, valikoimiin kuuluu mustat ja valkoiset matalat, harmaat ja oliivinvihreät korkeavartiset.
Ja pinksut olisin halunnu, mut meni tosiaan pieleen se ostos...
Mut uutta kehiin
