No vastaus oli että mahdollisimman käsittelemätöntä ruokaa.

Eli periaatteessa ihan sama mitä syöt, onko vihanneksia vai ei, onko sitä vai tätä vai tuota, kunhan se on mahdollisimman vähän käynyt välikäsiä ja sen mukaan käsittelyä. Eli ei lisäaineita, säilöntäaineita, vaan puhdasta, itsetehtyä ruokaa...
Mutta mä nyt juutun silti tähän karppiin kun se on mun inskoille hyväksi.
Eilen ja edellispäivänä söin Tunasalaattia, jossa tänhetkiseen ihanteeseen verrattuna hiukan runsaammin hiilareita, eli koko salaatissa (josta söin 4 kertaa kahtena eri päivänä): Puolikas jäävuorisalaatti, puolikas iso purjo, 1 kotimainen omena, 0,5 dl kurkkusalaattia, 2 prk tonnikalaa oliiviöljyssä (kevyesti valutettuna) ja 200ml majoneesia. Makrot koko salaatille on: Rasva 183 Hh 42 Prot 82 Cal 2133
Sunnuntaina sitten vielä lisäksi elokuviin ottamani pähkinät (120g yhteensä, manteleita,saksanpähkinöitä, cashew ja hasselpähkinöitä )
Nyt aamulla paino 98, eli rankaisee heti jos hiilaria syö, nestettä se hyväkin hiilari kerryttää. En välitä, koska tiedän että oon nyt oikeella tiellä kumminkin.
Tänään opinnäytetyötä ja hiilareiden nollausta koska mulla vaan on parempi olla ilman tai tosi vähillä. Mieliteot jää pois ja ajatukset pysyy paremmin työssä. Ja harjoittelussa viikon päästä täytyy salaattiakin syödä, ettei joudu heti silmätikuksi, niin siellä sit kumminkin paluu normiin.
Aamu klo 11: 2 kupillista voikahvia, n. 15g? voita
lounas klo 14: 3 broiskun sisäfilettä n. 120g?, 30g voita