karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-10 02:54:57

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 996 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 650 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2017-01-20 12:06:19 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Nokkoskeitto ja kananmunat on tosi hyvä yhdistelmä, minulla vain taitaa olla kuivatut nokkoset vähissä, viime kesänä tuli kuivattua turhan vähän kun oli entisiä jäljellä. Meillä Martin välillä raapii sohvaa, vaikka on oma raapimislauta, yleensä yöllä kun olen sammuttanut valot kun niillä on pyjamaparty Leian kanssa. Tosin ilman pyjamaa.

ViestiLähetetty: 2017-01-20 15:18:32 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Hei mlv! Nyt täällä sataa jo kunnolla lunta :-) Kauniin näköistä on. Mulla kans kisut harrasti nuorempana noita pyjamabileitä paljon öisin mutta sit vanhemmiten nukkuivat yöt rauhassa. Mulla on hyvät nokkosvarastot kun innostuin kuivattamaan nokkosta oikein urakalla. Nokkoskeitto on niin helppo ruoka tekaista. Mä oon laittanut kukkista siihen saostamaan.

Borssi on kans yks mun lempi keitoista.

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

ViestiLähetetty: 2017-01-21 07:53:41 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

USA sai sit 45.n presidenttinsä. Pahoin pelkään hänen valtakauttaan mutta jospa kuitenkin kaikki menisi hyvin.Tänään ohjelmassa siivousta ja ulkoilua.

Nennalla oli tuossa vähän ripulia mutta meni onneksi sit ihan itsekseen ohi kun mietoa kanaruokaa syötin. Nennalla on aina tähän asti ollut hyvä vatsa ja Ninni oli herkkävatsaisempi. Pari löysempää tuotosta oli ja nekin ihan omaan laatikkoon teki. Tänä aamuna jo tuotos ok.

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

ViestiLähetetty: 2017-01-21 09:20:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Maailma ei ole tänään sama kuin oli eilen. No, ei se ole yleensäkään, mutta nyt tuo vaan nousi enempi mieleen. Itse en alkuunkaan missään vaiheessa edes kuvitellut että USAn presidentin vaalit menisivät näin.

Mukavaa päivää mirrilään.

ViestiLähetetty: 2017-01-21 11:30:31 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Hei Matami! En minäkään jaksanut uskoa että Trump voi voittaa mutta niin vain kävi.

ViestiLähetetty: 2017-01-22 05:35:52 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Huomenta! Mirrilässä jo valvotaan kun Nenna halus viideltä ruokaa ja nousin antamaan. En sit enää saanut itsekään nukutuksi kun nälkä alkoi herätä niin ei kun rasvakahvin tekoon ja nyt sitä tässä juon. Kohta kierros karppilassa kamujen kuulumiset lukemassa. Tänään ehkä otan tirsat päivällä. Mukavaa sunnuntaita kaikille!

ViestiLähetetty: 2017-01-22 10:38:34 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi

Hyvää sunnuntaipäivää Mirrilään myös!
Trumppin pressavaalin voitto oli kyllä ihan syvältä...kyllä maailmalla on nyt
oikeasti syytä huoleen. Valtava oli se eilinen naisten mielenosoitus, mahtaako
silläkään olla mitään vaikutusta tuon diktaattorin otteita käyttävän herran ajatuksiin.
Tuskinpa vain.
Täällä sataa jotain märkää vaaleeta, ilkkunanpelti vaan ropsahtelee. Ei kiva, vallankin
eilisen jälkeen tuntuu niin harmaalta.

ViestiLähetetty: 2017-01-22 15:09:09 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Hei lillis!

Tänään oli jo kevättä ihan selvästi ilmassa kun ulkoilin. Aurinko paistoi, räystäät tippui ja tintit sirkutti :-) On niin valoisaa!

ViestiLähetetty: 2017-01-22 16:38:06 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi

Voi, teillä oli tänään aurinkoa. Täällä oli koko päivän ihan harmaata, välillä satoi jotain märkää vaaleeta
ja kun lähettiin käymään Tokmannilla, oli maassa lumen pinnalla jäinen liukas kuori. Inho ilma kaikkiaan
ja pimeää, ei valosta tietoakaan.

ViestiLähetetty: 2017-01-22 19:51:20 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Illan suussa veti täälläkin pilveen mutta mitään ei satanut. Tai en oo hirmu varma kun katsoin Nenna sylissä tallenteita pari tuntia. Nennalla on ihan uus tapa. Se nukkuu ruokakupin vieressä :-) Annan ruokaa jos on ruoka-aika mutta muuten ei ylimääräisiä ruokia tipu.

ViestiLähetetty: 2017-01-23 06:47:36 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Maanantai aamu. Katupappilassa pistäydyn ja Lidlistä ostan uuden vedenkeittimen. Eilen tein asumistuen tarkistushakemuksen. Tänään pitää hakea siihen seurakunnasta todistus maksetuista kokouspalkkiosta ja viedä se sit Kelaan.

Väsyaamu. Kaipa tää taas tästä kun suihkuun pääsee. Voikahvi juotu ja yksi riisikakku Goudalla syöty.

ViestiLähetetty: 2017-01-23 19:47:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hei Kirrimirri :)

Vieläkö olet sillä puhdistuskuurilla? Luin tuolta aiemman viestiketjusi missä olit aloittanut sen maksanpuhdistuskuurin ja paljon olit kehon mittoja saanut pienemmäksi. =D>
Aloitin sen kuurin tänään itselle sopivalla tavalla ja toivon myös sitä apua noihin kehon kuumennuksiin.
Käveletkö vielä pitkiä sauvakävelyreittejä? Olen joka päivä sellaisen 5000 askelta saanut rannekkeeseen kävelyillä ja rauhallista liikkumista kun pitää peruskuntoa saada nousemaan.
Tänään oli jääkerros vähien lumien päällä ja ritinä kuului vain kävellessä, minulla on aina icebugit jalassa ulkona liikkuessa.

ViestiLähetetty: 2017-01-24 09:50:03 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Hei Geri! Mun piti aloittaa se puhdistuskuuri alkuvuodesta mutta nyt on ollut taloudellisesti niin tiukkaa että siirsin sitä aloitusta. Olen nyt saanut ilmaisruokaa joka ei ihan sovi siihen kuuriin mutta karppaamiseen kyllä. Aloitan sen kuurin tässä keväällä kun saan taloutta tasapainotettua. Kiva kuulla sun kokemuksia. Mullahan se toimi tosi hyvin: laihdun ja olin tosi virkeä.

Eilen veli soitti että nyt on tarjolla paljon sulle sopivaa syömistä. Pakastin pullistelee nyt lihaa, makkaraa ja vähän kalaakin. Juustoakin sain. Loppukuu menee noilla hyvin. Nennakin sai ison pussin raksuja .Itse tarttee ostaa vain munia ja voita ja vähän rehuja ja Nennalle märkäruokaa ja hiekkaa.

Ystävätär on ihan kohta tulossa kahville. Ei oo nähty pitkään aikaa kun hän on Jäkessä rampannut hoitamassa vanhoja vanhempiaan mutta nyt tuli tähän tällainen mahdollisuus. Kivaa!

ViestiLähetetty: 2017-01-24 10:21:21 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Silloin kun olin yksinhuoltaja lasten kanssa ja päällä iso laina, oli
rahasta aina tiukkaa.
Siis todella tiukkaa, siinä ei harrasteltu yhtään mitään,ei matkusteltu, ei ajeltu ylimääräistä, ostettiin ruokaa ja sitäkään ei heitetty pois,
tuunattiin jämät seuraavaks päiväks.
Ei ollu leikkeleitä ja juustoa, toista vaan.
Eineksiä ei syöty, ne on kalliita. Uusiin ns ruokavallankumouksiin, niihin ei pystyny, kun ruoan piti olla edullista, kaikenmaailman kotkotukset on kalliita.
Kyllä tollanen ruoka-apu on todella tervetullutta silloin kun sitä tarttee. Sinäkin autat muita niin paljon, niin on kiva kun itsekin saat apua joskus :)

ViestiLähetetty: 2017-01-24 11:33:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

tuli myös mieleen että karma/maailmankaikkeus/miksi-sitä-haluaa-nyt-kutsuakaan antaa puoletsaan hyvää Kirrille nyt, hän kun on auttanut niin paljon.

Mä juuri mietin et pitää kaivaa sauvat varastosta, hetkeen ei oo tullut ulkoilutettua. Auttais päätetyöläisen niskajumiin..

ViestiLähetetty: 2017-01-25 04:33:07 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Hei Teikku ja Silli! Jumala on luvannut pitää omistaan huolen ja se on totta mun elämässä.

Keitin kupillisen mustaa kahvia ja otin sen kanssa pari siivua juustoa ja muutaman pähkinän (niitäkin veli toi ilmaiseksi). Takaisin nukkumaan yritän jossain vaiheessa.Tänään on Katupappilan vapaaehtoistenpalaveri iltapäivällä ja illan suussa menen takas toiseen tilaisuuteen.

Illalla olin lenkkisaunassa ja vapaaehtoisten kahveilla kirkon alasalissa ja siitä iltamessuun. Kahvit on kerran kuussa kaikille vapaaehtoistyötä tekeville. Rupatellaan niitä näitä tai sit jos on jotain yleistä joka koskee kaikkia vapaaehtoisia. Eilen naurettiin ihan hillittömästi.

Mikähän nyt valvottaa? Onneksi aamulla ei tartte lähteä minnekään.

ViestiLähetetty: 2017-01-25 10:08:56 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi

Kirris, samanlaista valvokkia täälläkin, liki 2 oli kello ennenkuin nukahdin.
Ja aamulla nukuin melkein ysiin, oli hassua herätä lähes valoisaan.
Mukavaa päivää siulle, puuhaa tuntuu ainakin riittävän. Hieno asia tuo
vapaaehtoistyö siulla, ehkäpä se Luoja aatteli, että Kirristä pitää nyt vähän
aknssa auttaa ja palkita ja järjesti sen takia nämä ilmaisruuat. :D

ViestiLähetetty: 2017-01-25 10:09:58 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi

*poistin tuplaviestin*

ViestiLähetetty: 2017-01-25 11:37:35 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Hei lillis! Mä menin takas nukkumaan puol kuus mutta heräsin jo seiskalta siihen kun Nenna raapi sängyn reunuslakanaa. Yleensä se raapii vain raapimapuitaan mutta mikä lie nyt ollut. En sit kuitenkaan saanut enää nukutuksi.

Laitoin hammashoitolaan tekstarin että tartten ajan suuhygienistille. Sain ajan 8.2:tta. Täytyy sit jossain vaiheessa tilata aika hammaslääkärille tarkastusta varten.

Tänään tuntuu jostain syystä siltä kuin ois torstai mutta ollaan vasta keskiviikossa. Mikä lie sotkenut mun ajantajun.

ViestiLähetetty: 2017-01-25 14:18:39 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Mulle on aika normaalia olla ulkona viikonpäivistä :lol:
Kuuluu kai tähän vuorotyöhön se, kun tuntuu et moni on sekasi niistä meillä töissä....

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 996 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 650 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00