Hyvää huomenta

Filee makaa tänään paaaaaljon paremmin

Se ilta sen hieronnan jälkeen oli ihan hirveä.
Oli pojat kipee.
Mutta sinnittelin töihin, pyörällä menin, mikä ei olut lainkaan paha, mutta se kävely, varsinkin kassit kädessä.
VOi luoja!
Kyyryssä menin, ei kyenny oikaisemaan itseään, ja työkaverit sitte pelleilivät mun kustannuksella ja hakivat mulle Fordin,
sellasen korkeen apuvälineen, ja yllätys yllätys...
se tekikin oikein hyvää kun ei tarvinnut ylävartalon painoa kannatella selän lihaksila.
Menin sillä vehkeellä koko yön, ja aamua kohden alkoikin olla aika kivuton olo
Nyt heräsin ja olo on suht hyvä

Se hieronta tais kyl olla hyvä valinta, peffa on vaan ihan mustelmilla, niinku olisin istunu hajareisin jonku miekkosen sylis,
ja olis kiimoissa puristeltu hanuria oikeen urakalla, sormenjäljet näkyy
Torstaina uus käsittely, tai si perjantaina, mut alustavasti varattu torstai-illalle

Kampaajallekin pitäis jossain vaiheessa ehtiä, mutta zoomaillaan nyt, on niin paljon muutakin puuhaa...
Pitäis alkaa lukee lovetenttiinkin, siis meidän 5v välein suoritettavaan lääkelaskutenttiin. Mulla on se 19.5
On se aina vaan yhtä jännää, en tiedä muita ammatteja missä sun ammatinharjoittamisen kyky testataan tasaisin väliajoin.
Jos ei tätä pääse useemmankaan yrittämisen jälkeen läpi, ei voi toimia sairaanhoitajana.
Opiskelijan arviointia tarttee suorittaa tulevina öinä, hänellä viimeinen viikko 6viikon harjoittelusta menossa,
on tosi pätevä tyyppi, ja tulee saamaan hyvän arvioinnin

Viimeksi kun ärähdin exraksulle, oli hetki hiljaista langoilla.
Vaan niin se sieltä sitten laittoi viestiä tulemaan ja tilanne normalisoitui

Sellasta tänne