karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2025-10-27 14:13:07

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 62 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2024-06-01 21:33:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kyllä tämä tästä kumminkin on kääntynyt iloksi koko viikko, kun tämän fbf:n aloitin. Pitää myöntää että en ole kaikkia aterioita saanut tehtyä mitä ohjeissa oli. Tänään tein oman keksimäni muunnelman California burgerista. Kun en heti ohjetta löytänyt, niin tein kuten muistin sen kastikkeen. No, eihän siihen kuulunut suinkaan soija-kastike, mutta tein sen kuitenkin sinne päin kuin oli. Balsamicoa siihen olisi kuulunut laittaa, mutta en muistanut ja oli juuri päässyt loppumaankin se. Hunajaa n. 1 tl ja valkosipulia puristin mukaan. Paistoin myös yhden Snellmanin chorizo-makkaran pihvin kanssa. Sitä kastiketta rinnalle, tomaattia, punasipulia vähän.

Aamupalahan sitten oli se leipäjuusto paistettuna kera kahden keitetyn kananmunan ja muutaman mansikan.

Mielestäni tämä ruokavalion muutos on kuitenkin edesauttanut paranemista paljon paremmin kuin olisin uskonut. Todellakin! Mutta silti ollut räkäinen olo, hajut ja maut eivät tule aivan normaalisti nyt. Olo on sen mukainen. Paksumpaa limaa yskinyt koko päivän aika ajoin. Muuten ihan kohtalainen olo.

Iltapalaksi kanan jauhelihaan tehty tacojauheliha, mutta aika mauton liha noin muuten kyllä. Sen lopun laittaisin huomenna ehkä chaffleen. Ei jatkoon lihana, ennemmin joku naudanliha. Ja juustotacot paistui kumminkin vähän liikaa, maku ei ollut sekään mikään hyvä sen takia. Olisi vähemmänkin voinut paistaa sitä. Tomaattisilppuun ei löytynyt lähimarketista minttua tietenkään, niin pistin yhden lehden basilikaa väriksi. Ihan ok ja nälkä lähti kyllä. Jos teen jatkossa tällaisia, pitää sit olla naudan lihaan tehty.

Fiilis parempi kumminkin kuin maanantai-keskiviikko välillä. kuumia aaltojakaan ei ole enää ilmaantunut. Jotenka, parempaan tässä mennään.

Mun pitäis kumminkin jatkaa vielä treenejä vahvempi sinä valmennuksessa koska otin sen vuosivalmennuksen, joten jännän äärellä olen, kun pääsen treenien pariin reilun viikon päästä toivon mukaan että jaksaako puntteja nostaa, tarviiko hiilaritankkauksen siihen ja muutenkin tarttis katsoa uusiksi noi treeniliikkeet ihan tenniskyynärpään takia. Siihen on toki tuki olemassa, mutta ei se kaikkea kipua ehkäise. Tänään kun vaihdoin vihdoin "kesärenkaat" fillariin eli nastat pois, kävi se enemmän käsiin kuin tuo siivous tänään.

Maastavedot on tuhoon tuomittu isommilla painoilla ja pienemmillä ei ehkä hyödytä. Kun viimeksi vetelin 40 kg, kävi se kipeää tuohon kyynärpäähän. Vaikka en tehnytkään muuta kuin vedin vain ja kannattelin kädessä. Mietin, että tarvitsis jonkin lisätuen käsi siihen.

Joskus kesähelteillä aikoinaan kun olin ketolla tai tällä samalla ruokavaliolla, kävi kyllä huonosti mun salitreenien heti alkuunsa. Jalat meni kramppiin tuolloin kun koetin askelkyykkyjä. Aika vähiin jäi treeni silloin. Joten ehkä tarttee jotain hiilaria - saa nähdä sitten miten käy sit kun taas salille menen. :-|

Mutta nyt tuota koirakakaraa vielä ulos ja sitten iltatoimille. Ettei naapuri hermostu jos mennään kovin myöhään tänään.

ViestiLähetetty: 2024-06-02 22:25:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Taidanpa lopettaa kirjoittamisen ruokapäikkyyn siitä yksinkertaisesta syystä että täällä ei ole aktiivisuutta. Voin kirjoittaa omaan blogiini samat asiat. :)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 62 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4

Kaikki ajat ovat UTC+02:00