Morjens!
Mä jouduin eilen mennä makoilemaan ensiapuun muutamaksi tunniksi. Olin 2 vrk valvonu selkäkipujen takia. Oli aivan hemmetinmoiset tuskat. En enää kyenny makaamaan, istumaan enkä kävelemään ilman suunnatonta kipua. Mulla oli kuulemma aivan liian riittämätön lääkitys noihin mun selkäkipuihin suhteutettuna. Yhdellä miedolla kipulaastarilla kun ei enää tullut toimeen. Nää tilanteet kun saattaa kääntyä huonompaan....tai parempaan ihan hetkessä. Nyt sain sitten semmoisen kuurin, että sillä kaatuisi norsukin. 3:a eri suun kautta otettavaa ja yhden punasen lapun (huumaavien aineiden) reseptin. Hyvin vahvan kipulaastarin. Ainakin nyt kykenen istua taas koneella....ainakin hetken verran. Hiukan kyllä päässä humisee, mutta eipähän ainakaan koske enää sillai kun eilen. Sain viime yönä jopa nukuttuakin useita tunteja yhteen putkeen. Se on jo paljon se. Olis ne mut osastollekin ottanu, mutta en halunu jäädä. Kotona on omassa sängyssä parempi olla. Samat lääkkeet mä sain sieltä mitä ne olis antanu mulle osastollakin. Menen sitten takaisin jos oikein pahaksi ärtyy, mutta nyt tuntuu jo paljon paremmalta. Kävin mä tänään apteekissa ihan kävellen kun tuntu sen verran hyvälle ja oli kaunis ilmakin. Ei saa jäädä sänkyyn makaamaan. Liikunta on munkin tilanteessa kumminkin tärkeää vaikka hiukan koskisikin. Ainakin sain raitista ilmaa. Oli kyllä ihanaa olla ulkona. Leikkausta odottelen. Ensiavussa ne yritti saada sitä mun hoitavaa lääkäriä kiinni, mutta eivät onnistuneet. Sille on nyt viesti laitettu, että pääsisin nopeasti hoitoon. Että semmoisia uutisia tällä kertaa. Mä käyn välillä päivittämässä tilanteita. Nyt tarvii mennä jo huilaamaan.
Palaillaan, ystävät hyvät