tuulimumma kirjoitti:
itteki oon kasvismehupaastonnu 40 päivää mutta kyllä karppi voittaa

, siis ihanko 40 päivää????? Mulle riitti aikoinaan, kun sitä vielä harrastin, viikosta kahteen ja olin jo ihan kypsä mehuihin. Ne suolihuuhtelut oli inhottavia. Huomenna sukellan, lupaan ja vannon! Ihokin kuivuu.
Lillukka, olin aikoinaan hiivasyndrooman takia hoidossa Airi (tai Aira) Rekilällä, ja hän puhui paljon suomalaisten perimästä. Eli siis peruna on uusi tulokas, samoin riisi sun muut. Suomalainen on tottunut geeniperimässään syömään lanttuja ja nauriita, puolukkaa, läskipossua ja täysruista. Muistaakseni vehnäkin oli yllättävän nuorta. Eli hän kannatti siis tuota läskipossuakin ihan tosissaan ja voi oli listoilla. Oli varmaan aikaansa edellä, siitä kun on vajaa 10 vuotta kun olin siellä. Silloin elin aika karppityyppisellä ruualla, kun hoidin tuota hiivaa pois elimistöstäni puolisen vuotta. Ja järjissänihän minä olen ollut koko ajan

, kunhan pitää kokeilla kaikkea.
Piti ottaa päiväunet ensimmäistä kertaa pitkiin aikoihin. Olin niin urvahtanut etten hereillä pysynyt. Nyt paleltaa ja on semmoinen hölmö olo. Vatsakin on kipeä. Onkohan väärin ottaa sitä lihaa ja rasvaa samana päivänä kun on vetänyt isot annokset hedelmiä? Ketoosi on täysin nolla, tarkistin.
Teemulla on leukkariarvot nousseet

Piti nostaa sytostaattiannosta isommaksi. Ensimmäistä kertaa ovat nousseet tämän klassisen ylläpidon aikana. Toivottavasti on vain väliaikaista.
Lähdetään Ainolanpuistoon poitsun kanssa. Lupasin sille jäätelön ja mansikoita.