|
10.9 PERJANTAI
alkaa olla jo vitsi tuo otsakkeeni, siis painohan on päinvastoin noussut.. aamulla yhä 70.4. en nyt syytä tästä muita kuin itseäni, olen ollut herkkuperseenä jonkin aikaa ja vanhat oireet alkavat palailla, siis sen sijaan, että söisin kolme ateriaa päivässä, syön ne ja monen monta snäkiä välissä, lisäksi ongelmanani on makeutusaineet, joista haluaisin päästä eroon. en nyt ala ruoskimaan itseäni, kirjaan yhä ylös syömäni, mutta huomioikaa, että nykyinen ruokavalioni ei ole se, mikä pitäisi.
sinänsä minulla ei ole mitään satunnaista kahvia, tai vaikka lattea vastaan, kunhan en vetele niitä tottumuksesta ja aina vaan makeutusaineella, muutenkin suhteeni ruokaan on tällä hetkellä hieman ongelmainen, siis syön himoissani, enkä vain nälässäni. toisaalta atkins on auttanut minua paljon, yhdessä vaiheessa olin hyvinkin välinpitämätön ruokaa kohtaan, mutta kaikki on kausittaista, vanhoista ongelmistaan kun on vaikea päästä eroon kertarysäyksellä..
vinkkejä ja muuta otetaan (erillisessä ketjussa) vastaan..
siis..
aamiainen: iso mustikka-vadelma-tofu-soijamaito-smoothie
myöhemmin: kahvia makeutusaineella ja soijamaidolla
napsuja: 4 siivua meetvurstia, 40 g juustoa
lounas: 240 g porsaan kasleria, jäävuorisalaattia ja pala kurkkua majoneesilla, toinen kahvi makeutusaineella ja soijamaidolla
2 rkl pellavansiemeniä veteen liotettuna (kuitua)
illallinen: tulista porsaanliha-kaalipataa + 15 g juustoa
hiihhei, olen syönyt tänään arviolta ainakin 400g lihaa, protskua!!!
|