9.9. aamupalalla 2 siivua pekonia ja paistettu muna, 30g juustoa
päivällä "mössöä": 3 siivua meetwurstia, 3 siivua keittokinkkua, kaaliraasteen loput, paprikan loput, kermapurkin pohja ja smetanapurkin pohja, nakkasin kaikki paistinpannulle ja lämmittelin.
ennen kymmentä illalla söin puolikkaan Wilhelmin 30g juustolla vuorattuna.
Päivällä syöty mössöannos oli mitättömän pieni, mutta piti kuitenkin nälän pois niin, että iltapala meinasi jäädä kokonaan väliin.
Illalla kävin kaupassa hakemassa herkkuja tyhjään jääkaappiin... kermaa, smetanaa, koskenlaskijaa, kesäkurpitsaa, kaalta, paprikaa, kinkkua, pekonia, munia, Wilhelmiä, raejuustoa, rahkaa, ruuanlaittofraichea (tomaatti-yrtti) jne. Noilla pärjää taas monta päivää!
Ja paino ei kun laskee vaan
