karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-22 17:18:39

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2004-09-03 08:47:56 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2004-08-31 12:38:04
Viestit: 132
Minäpäs aloittelen tämän sitten. Ekaa päivää en muista...

2.9. Aamupala: Paistettua wilhelmiä n. puolikas, kaksi paistettua munaa, juomana vesi ja päälle kahvit maitotilkalla.

päivällä: REILU annos pekoni-sipulipiirakkaa, sisältää rahkaa, soijaa, munaa, kermaa, aurajuustoa ja oltermannia. toki myös pekonia ja sipulia :)

iltasella samaa piirakkaa hieman vähemmän, ehkä 10x10cm pala.

Päivän aikana 1,5 litran vissypullo sekä kovasti vettä. MultiTabs-pilleri.

----------------------------------------------------------------------

edit: Heh, tuli vaan mieleen sellainen hassu juttu, että heti kun kirjoitin oman ensimmäisen päiväni, ajattelin että tänään pitää syödä paljon kasviksia kun syömiset "pitää" kirjoittaa tänne ylös.. näyttää paremmalta :lol: Luulen syöväni "oikeaoppisesti", mutta kai sitä katsoo vielä tarkemmin kun syömisistä tulee julkinen asia :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2004-09-03 16:06:57 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-05-24 23:18:29
Viestit: 325
Mehumaija kirjoitti:
edit: Heh, tuli vaan mieleen sellainen hassu juttu, että heti kun kirjoitin oman ensimmäisen päiväni, ajattelin että tänään pitää syödä paljon kasviksia kun syömiset "pitää" kirjoittaa tänne ylös.. näyttää paremmalta :lol: Luulen syöväni "oikeaoppisesti", mutta kai sitä katsoo vielä tarkemmin kun syömisistä tulee julkinen asia :)


Tämä mullakin oli taka-ajatuksena; ruokalista pysyy siistimpänä, kun joutuu täällä sitten ripittäytymään :lol:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-05 09:37:06 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2004-08-31 12:38:04
Viestit: 132
3.9. Aamupala 3/4 WIlhelmiä, 1 paistettu kananmuna
päivällä paistettua pekonia 3 siivua, 1 paistettu muna (koskahan nää alkaa pursuaan korvista :? ) ja runsaasti vihreää salaattia. Multitabs ja pellavansiemenrouhe 2 rkl.
Illalla... useita pulloja Move-sidukkaa, hiilarit muistaakseni 0,2g/100g :oops: Aamuyöstä nakkarilla kebab-burger ilman sämpylää.

4.9. Aamupala n. klo 14 :) 2 "voileipää" (oltermannisiivu käärittynä keittokinkkuun)
ruoka klo 18: pekoni-sipulipiirakkaa kaksi pienehköä palaa, runsaasti keitettyä kukkakaalta.
Illalla ysin aikaan vielä pieni, ehkä 7x7cm pala piirakkaa.
Päivän aikana 1,5 litraa vissyä, pellavasiemenrouhe 2 rkl.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-05 09:53:14 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2004-08-31 12:38:04
Viestit: 132
Ja tänä aamuna vaaka näytti 1,1 kiloa enemmän kuin toissa-aamuna! Mahtaakohan perjantain juomingit ja yölliset syömingit kerryttää nestettä näin paljon??? Eilen vielä paino oli -100g edellisestä aamusta, tuleekohan se turvotuskin jotenkin jälkijunassa?


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-05 21:09:25 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2004-08-31 12:38:04
Viestit: 132
5.9. Aamupala: 10x10cm pala pekoni-sipulipiirakkaa, kahvi
päivällä: tonnikala-raejuusto-munamössöä (½prk´-½prk-1 kpl
iltapala: n. 2 dl mansikkarahkaa, oikein kunnon kermaan tehtynä

Joka päivä juon useita kuppeja kahvia, enimmäkseen makeutusaineella, mutta siitäkin yritän tässä päästä eroon. En niitä ala erikseen näihin listoihin kirjoittelemaan. Samoin se pellavansiemenrouhe on jokapäiväinen "lääke".


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-06 19:43:44 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2004-08-31 12:38:04
Viestit: 132
6.9. aamulla: pekoni-sipulipiirakkaa pieni pala (huoh, koska se loppuu??)
päivällä: kaaliraastetta pari desiä, tonnikalaa 1/3 prk, 1 muna
iltapala: 1 grillimakkara, hh 0,5g
1 suolakeksi :oops:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-07 15:53:29 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2004-08-31 12:38:04
Viestit: 132
7.9. aamupala: VIIMEINEN pala pekonipiirakkaa, ehkä 7x7cm (luojan kiitos se loppui viimein!!)

päivällä kolmisen desiä kaaliraastetta, 1/3 pakka Lidlin kebablihaa, olisiko 100-150g? ja yksi kananmuna. Mauksi pieni loraus hesen salaattikastiketta. Jäliruuaksi söin 60g:n mansikkajäätelöstä kolmanneksen. hh 17g/100g, eli siitä tuli jo melkiistä 6g. Vatsa on jotenkin sekaisin, juuriko noin vähäinen määrä vaikuttaa???

illalla meinaan syödä yhden grillimakkaran (hh 0,5g) ja pari siivua oltermannia päälle sulatettuna.



edit: Huomaatteko miten hyvä olen laskemaan hiilareita :) Eihän tuosta jäätelöstä tietenkään kuutta grammaa tule vaan ehkä 3,5


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-09 06:53:46 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2004-08-31 12:38:04
Viestit: 132
8.9.
Aamupala: 2 siivua pekonia, yksi muna
päivällä: paistettu kananfilepihvi, tilkassa kermaa ja smetanaa haudutettua kaaliraastetta+paprikaa
koko päivän aikana ehkä 5 palaa Lidlin dieettisuklaata (hh 3,2g/pala :oops: )
30g kinkkusulatejuustosiivuja, hh 1g/100g
iltapala jäi väliin, ei kerrassaan tehnyt mieli mitään

EDIT: juusto olikin 30g/siivu, ja niitä meni päivän aikana neljä. Vaan hiilarimäärä niin vähäinen että eipä noita isosti tarvi laskea. Suosittelen muuten lämpimästi - juusto on Lidlistä, Räucher-merkkistä, 250g:n paketti.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-10 07:31:35 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2004-08-31 12:38:04
Viestit: 132
9.9. aamupalalla 2 siivua pekonia ja paistettu muna, 30g juustoa

päivällä "mössöä": 3 siivua meetwurstia, 3 siivua keittokinkkua, kaaliraasteen loput, paprikan loput, kermapurkin pohja ja smetanapurkin pohja, nakkasin kaikki paistinpannulle ja lämmittelin.

ennen kymmentä illalla söin puolikkaan Wilhelmin 30g juustolla vuorattuna.

Päivällä syöty mössöannos oli mitättömän pieni, mutta piti kuitenkin nälän pois niin, että iltapala meinasi jäädä kokonaan väliin.

Illalla kävin kaupassa hakemassa herkkuja tyhjään jääkaappiin... kermaa, smetanaa, koskenlaskijaa, kesäkurpitsaa, kaalta, paprikaa, kinkkua, pekonia, munia, Wilhelmiä, raejuustoa, rahkaa, ruuanlaittofraichea (tomaatti-yrtti) jne. Noilla pärjää taas monta päivää!

Ja paino ei kun laskee vaan :)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-11 17:19:50 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2004-08-31 12:38:04
Viestit: 132
10.9. aamupala: 2 siivua pekonia, 1 muna, 2 rkl Koskenlaskijaa
päivällä sama
naposteluun juustoa 30g
iltapalaksi Wilhelmiä n. 3/4 palaa + 30g juustoa
58g jäde, hiilarit <7g/100g

11.9. aamupala sama kuin eilen
päivällä keitettyä kukkakaalta kolme isoa kukintoa, kermatilkassa ja Koskenlaskijassa haudutettua broilerin filesuikaletta
3 palaa lidlin dieettisuklaata hh 3,2g/100g
illalla syön loput kanasuikaleet, yhteensä niitä menee siis 250g, sekä pari kukkakaalin kukintoa


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)