karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-18 02:22:01

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: nannan kokeilu
ViestiLähetetty: 2004-09-27 20:40:10 
Poissa
sintti
sintti

Mä olen nyt aloittanut sellaisen vähähiilarisen kokeilun ja ajattelin että pari kolme viikkoa pidän nyt ainakin kirjaa syömisistäni. Mulla on paino noussut ekan lapsen jälkeen 58 ->72 mikä on aika huolestuttavaa kehitystä reilussa kolmessa vuodessa. Väsyttää aina ja maha pömpöttää, mittasin juuri että ainakin näin illalla masunympärys on 93cm mikä sekin on aika huolestuttava luku kun pituutta mulla on vain 152cm. Mun tavoite numero yksi on mahasta eroon pääseminen, parempi jaksaminen tietty hyvänä kakkosena ja sitten vasta varsinainen laihtuminen. Laihdutus ei yleensä onnistu kun verensokeri heilahtelee enkä mitenkään jaksa millään 1200kalorin painonvartijoiden dieetillä.

Suunnittelin tätä kokeilua huolellisesti viime viikon, mutta huomasin tänään että ei olekaan niin helppoa.

-Illalla tein rahkaa johon laitoin kevytvispicremeä ja mustikoita. Siis aamupalaksi. Mun pitää tehdä jotain valmiiksi jotta ehdin syödä aamulla ennen töihin lähtöä.
-Aamupäivällä söin muutaman chilipähkinän kunnes huomasin että niissä on jotain taikinamössöä päällä :( Löysin työpaikan jääkaapista myös pari luumua, en tiedä miten paljon ne sisältää hiilareita.
-Ruokiksella hain hesen kanasalaatin ilman sämpylää, mutta jälleen kompastuin, tällä kertaa salaatinkastikkeeseen ja salaatissa pilkistävään persikanpuolikkaaseen:(
-Kun tulin kotiin 15.30 söin kipollisen sitä rahkaa välipalaksi
-Päivällinen klo 17 oli katkarapukeittoa, kookoskermaa, purjoa ja jotain yrttejä kasvimaalta. Hyvää oli mutta mokasin jälleen kun lorautín mukaan ruokalusikallisen makeaa thaikastiketta :(
-Iltapalaksi söin klo 21 uunissa kuorrutettua kesäkurpitsaa, tomaattia ja vuohenjuustoa, sekä puoli purkillista kermaviiliä

Huh näyttääpä paljolta, ehkä 15.30 välipala oli liikaa, ja ne pähkinät ihan tarpeettomia. Mulla on taipumusta sellaiseen mielihyväsyömiseen plus että inhoan nälän tunnetta yli kaiken kun kärsin muutenkin vatsavaivoista.

Nyt nukkumaan...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-28 19:48:33 
Poissa
sintti
sintti

-aamupalaksi mustikka-kermarahkaa ja vihreää teetä
-muutama chilipähkinä
-lounaaksi silakoita kermakastikkeessa, raastettua kaalia ja lanttua, maitokahvi
-välipala töissä, rahkaa ja 1 prk vauvojen mangososetta, maitokahvi
-päivällinen: paistijauheliha-kesäkurpitsa-tomaatti-sipulikeitto, maitokahvi
-iltapala: keäkurpitsa-tomaatti-vuohenjuustokuorrutus, teetä

Nyt on kyllä vähän huono olo kun tuli juotua liikaa kahvia, vaikka se ei kyllä ollut edes tarpeen, ei väsyttänyt koko päivänä

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-29 20:15:05 
Poissa
sintti
sintti

Aamulla oli kyllä jotensakin huono olo, mikä meni ohi iltapäivään mennessä.
-Aamupalaksi söin kaksi munaa ja puolikkaan kermaviilin+mustikoita
-Lounas oli salaattia, tomaattia, maapähkinöitä ja purkillinen chilitonnikalaa, mikä oli kyllä tosi rasvaista
-Päivällä söin yhden luumun ja hiukan rahkaa mangososeella
-päivällinen oli suppilovahvero-sipuli-pekonikeitto, mieheni bravuuri mikä tehtiin nyt ilman perunoita (me ollaan kerätty TOSI paljon suppilovahveroita tänä vuonna, vinkki sienien ystäville, ei tarvi kuin mennä metsään ja istua mättäälle, niin kyllä löytyy)
-Iltapalaksi kesäkurpitsaa, juustoa ja aurinkokuivattuja tomaatteja, ehkä vielä hiukan rahkaa jos en muuten saa unta palloon.

Tänään oli kyllä aika öljyinen päivä, mitä öljyä lie tonnikalapurkissa olikaan. Jätin kahvin pois, kun epäilin että huono olo johtui siitä, ainakin osittain. Olen juonut kahvia aina selvittääkseni pään hiilareista, ja nyt siihen ei ollut tarvetta.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-30 21:35:15 
Poissa
sintti
sintti

Tän päivän hiilarit meni kyllä ihan yli tavoitteen, kun ystäväni saapui yllätysvierailulle puoliksi sulaneen jätskipaketin kanssa. En ollut ehtinyt informoimaan häntä ruokavaliostani :(
-Aamupalaksi rahkaa ja marjoja
-päivällä tonnikalasalaatti
-välipalaksi rahkaa ja marjoja
-päivälliseksi parsaa, sieniä ja kalkkunasuikaleita
-Jätskiä :(
-iltapalaksi kesäkurpitsaa, juustoa, tomaattia, oliiviöljyä ja 2 pekoninsiivua

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00