Hei kaikki
Meitsi kaipailis nyt apua tän ruokavalion viilaamisen kanssa!!! Eli kun täällä seurailee toisten edistymistä, niin tuntuu et jostain kumman syystä oma edistyminen jumittaa. Eli tässä sekä eilisen että tän päivän syömingit, lisäilen niitä sitämukaa kun aika etenee, mut epätoivoisesti tahtoisin mua viisaampien karppajien ehdotuksia/risuja/ruusuja mun ruokailuun.
La 23.10
ei aamiaista kun ei aamuisin ole koskaan nälkä.
klo 16.00
kaksi broilerin koipi-reisiä ilman nahkoja (en tykkää sen mausta)
klo 21.00
10cm viipale munakasrullaa (täältä bongattu ohje)
eli n. 2 munaa, 0,5 dl tonnikalaa (vedessä) n. 1rkl majoneesia ja n3rkl tuorejuustoa ja sit viel juustoraastetta about 2 rkl
klo 22.00
3 keitettyä kananmunaa
pitkin päivää:
3mukillista kahvia ja niissä yht. n 1,5 dl maitoa
*lisäys proteiinit: 125,8 g (37,8%) rasvat 86,7g (56,8%) hiilarit 17,9 (5,4%) Kokonaiskalorimäärä 1350 kcal*
Su 24.10.
ei aamiaista
klo 14.00
n 5 cm pala eilistä munakasrullaa
klo 18.00
1 broilerin koipireisi
jossain välissä yks nalle karkki
21.00 iltapala
2 kalkkunamakkaraa grillattuna.
Pitkin päivää: 4 mukia kahvia ja n 2 dl maitoa
*lisäys proteiinit: 64,1g (42,5%) rasvat 36,1g (52,2%) ja hiilarit 8,0g (5,3%)

kokonaiskalorimäärä: 612 kcal. Tiedetän,liian vähäinen,mut koko päivä töissä eikä ollu eväitä enempää mukana, parempi vissiin näin kuin et oisin syöny hiilareita?!?!? *
joten missä vika, kun painoa ei tipu? Alussa 3 päivän aikana lähti 2,5 kg ja nyt ei enää mitään??

Mielestäni mulla jää hiilarit alle sen 20g, en niitä tosin laske, mut arvioin, joten pitäiskö alkaa tarkemmin laskemaan? Auttakaa nyt hyvät paremmin perillä olevat karppaajat. Mulla kun ei valitettavasti ole aiheeseen liittyvää kirjallisuutta. Kaikki tietoni perustuu täällä luettuun. Ai niin ja sit viel yks tosi tärkeä kysymys:
mikä määrä kahvia on sallittu? Olen aina ollu ihan hirmuinen kahvihiiri ja ennen meni parikin pannullista kahvia päivässä, nyt vähentänyt, ettei maidon hiilarit pilais päivän koko saldoa!