| karppaus.infon arkistoitu foorumi https://karppi.ninja/forum/ |
|
| tervaksen ruokis https://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=11&t=18225 |
Sivu 1/2 |
| Julkaisija: | tervas [ 2006-07-05 08:35:49 ] |
| Viestin otsikko: | tervaksen ruokis |
Pakko kai aloittaa ruokapäiväkirja, kun en ole pysynyt ruodussa vaikka kuinka olen yrittänyt. Aloitin tutustumisen alakarppaamiseen noin 4 viikkoa sitten, paino on sahannut 2-3 kg:n paikkeilla, vaikka senttejä on lähtenyt ainakin navasta 3 cm. Ongelmana on että viikonloppuisin on sitten tullut juhlittua ja seuraavana päivänä olen ollut heikko ja sortunut kankkuspitsoihin ja vaikka mihin suolainen/makea- syndroomeihin. Tavoite olisi päästä 53-58 kg:n väliin, jotta ei koko vaatekaappia tarvitse uusia. Olen lihonut vuodessa 7 kg:a ja lapsen jälkeen painoa on kertynyt lisää 13 kg:a. Paino kävi jo pari viikkoa sitten 63,5 kg:ssa mutta repsahdin ja se nousi taas 65:een. Laitetaanpa perustietoa tähän, sentit täytynee tsekata myöhemmin. Pituus 167 Lähtöpaino 65 Vyötärö ? Napa 87 4.7.06 Aamulla 2 kuppia kahvia maidolla Lounas 2 munan munakas puoli prk tonnikalaa öljyssä, seassa kevätsipulin vartta silputtuna ja 3 rkl kermaviiliä Päivällinen Paistettua jauhelihaa, pippurikastiketta, paistettua kesäkurpitsaa alle 10cm, emmental juustoa Iltapala ...sortuminen: jauhelihaa, pippurikastike, emmental juustoa, jalopenoja, creme fraichea 2 tl Vettä olen pyrkinyt juomaan runsaasti, ainakin sen 2 l /päivä. Eilen sauvakävelyä n.1 h. Kahvia on tullut juotua pitkin päivää, joten yhteensä ehkä noin 4-6 kuppia päivässä. Saa kommentoida. Olisiko jollain nopeaa neuvoa tikkerin lisäämiseen? [/code] |
|
| Julkaisija: | tervas [ 2006-07-05 08:57:53 ] |
| Viestin otsikko: | testi toimiiko tickeri |
testi |
|
| Julkaisija: | tervas [ 2006-07-05 09:01:02 ] |
| Viestin otsikko: | nyt pitäisi toimia |
Eli tässä tätä tulevaa elämänmuutosta myös kuvan avulla |
|
| Julkaisija: | tervas [ 2006-07-06 07:17:57 ] |
| Viestin otsikko: | |
5.7. Aamulla 2 kuppia kahvia Lounas Jauheliha-sipulimössöä 1/2 tomaattia Emmental -juustoa pieni kourallinen jäävuorisalaattia n.10 rinkulaa jalopenoja 3 teelusikallista creme fraichea Päivällinen 1 matalahiilihydraattinen grillimakkara n.10 cm kurkkua juustoa öljyä, hieman viinietikkaa 2 ruokalusikallista kermaista jauhelihakastiketta Vettä ainakin 3 litraa päivän mittaan. Liikuntaa 1 h hyvin reipasta sauvakävelyä, hirveä hiki tuli kun oli niin jumalattoman kuuma. Kommentoikaa tuota ruokapuolta ja muutenkin Te Kokeneemmat. |
|
| Julkaisija: | tervas [ 2006-07-06 07:25:59 ] |
| Viestin otsikko: | |
Ai niin ja joka päivä vielä 2 EPA -kapselia 1 magnesium-sinkkikapseli |
|
| Julkaisija: | tervas [ 2006-07-07 07:35:12 ] |
| Viestin otsikko: | |
Ihme etten ole sortunut makeisiin mielitekoihin (lue: noin 3 päivään) vaikka eilen hieman ihmettelinkin mitähän mahtaa tarkoittaa prosenttisuklaa ja miltä se maistuisi. Pelkään että tulee taas suklaahimokohtaus, koska silloin tää selkäranka napsahtaa aina. Kun on suklaata pakko saada niin sitä lähdetään sitten väkipakolla hakemaan. Ihme ja kumma ettei vähään aikaan ole suklaahimokohtausta tullut ...No mutta hyvähän se vaan on tietenkin!
Vaaka ei näyttäny tänä aamuna (7.7.06) muutosta eiliseen 6.7. Aamulla 2 kuppia kahvia maidolla Välipala 1/2 tonnikalaa öljyssä Lounas Munakas jossa: 2 paistettua kananmunaa kevätsipulin vartta pilkottuna 1 dl fetajuustoa tomaatti 2 rkl creme fraichea mausteet + tabasco Iltapäivällä Kuppi kahvia maidolla n. 40 minuuttia ripeää sauvakävelyä helvetin pätsissä Päivällinen (meni vähän myöhäseks, jäi aterioiden väliin yli 6 tuntia Hyi mua!) 1 vähähiilarinen luomugrillimakkara, sinappi + ketsuppi 1 kananmuna n. 5 cm grillattuja kesäkurpitsan viipaleita n. 50 emmentaljuustoa n.dl salaattia (jäävuoris.+ kurkku + tomaatti + fetajuusto) Kaikenkaikkiaan varmaan 3-4 litraa vesijohtovettä jatkuvaan janontunteeseen. En laske näiden ruoka-aineiden sisältöä, miettinyt olen vaan että pitäisikö jotta tietäis milloin on mahdollisimman vähän hiilareita. Olen siis vain katsonut että olis mahdollisimman vähän ja kuitenkin syötävää. Tuntuu etten pysty ihan pelkällä hiilarittomalla menemään, vähän jotain virkistävää salaattia pitää olla kyytipoikana. Harkitsin niitä ketostiksejäkin, vois tietenkin olla ihan hyvä, mut ääh! Kokeilen pari viikkoa näin ja sitte syön varmaan lisänä jotain jugurtteja ja vähän enemmän vihanneksia. Yritän enemmän kuunnella mitä kroppa sanoo ja jos ei tuloksia synny niin sitten täytyy tutkia asioita tarkemmin. |
|
| Julkaisija: | tervas [ 2006-07-07 13:37:30 ] |
| Viestin otsikko: | |
7.7.2006 syötyä... Aamulla 2 kuppia kahvia maidolla Lounas 1/2 tonnikalamössöstä, joka sisältää: Tonnikalaprk öljyssä, kevätsipulin vartta n. 1 dl, emmental juustoa n. 75 g, cremefraichea 2 rkl, mustapippuria, valkopippuria, tabascoa 1 paistettu kananmuna Päivälliseksi todnäk. grillausta kokolihalla. |
|
| Julkaisija: | tervas [ 2006-07-10 08:17:16 ] |
| Viestin otsikko: | |
10.7. 7.7. Perjantaina Illalla Usea Frozen pineapple (hiilarit 0,2) illalla, punaviiniä Vähän salaattia Naudan ulkofilepihvi n.150 g 8.7. Aamulla Kahvia paistettu kananmuna tonnikala, cremefraiche, emmentaljuusto, sipulimössön loput Lounas Pari nakkia Päivällinen Paistettu lohi kermakastikkeella Vähän keitettyjä vihanneksia Ilta Kiinalaista Kung Po jättikatkarapuruokaa, sipulia ja paprikaa, cashewpähkinöitä 9.7. Aamulla 2 kuppia kahvia 1 paistettu kananmuna + tonnikalamössöä Lounas Grillimakkara (low carb) Päivällinen Uusi tonnikalamössö: tonnikalapaloja öljyssä, kevätsipulia, emmentaljuustoa, pari rkl cremefraichea, hot salsaa n.3 lusikallista, pippureita Vähän salaattia jossa kurkkua, jäävuorisalaattia ja tomaattia Keitetty kananmuna Urheilu jäi sitten viikonloppuna vähiin, jopa olemattomaksi. |
|
| Julkaisija: | Narf [ 2006-07-10 10:31:12 ] |
| Viestin otsikko: | |
Mitä toi frozen pineapple on? Lonkeroako? Minusta sun syömiset on oikein kondiksessa, että samaa linjaa vaan |
|
| Julkaisija: | nooruska [ 2006-07-10 11:12:44 ] |
| Viestin otsikko: | |
hei, oletkos kokeillut kromitabletteja? ne laittaa aineenvaihdunnan käyntiin ja vähentää makean himoa? |
|
| Julkaisija: | tervas [ 2006-07-10 11:46:03 ] |
| Viestin otsikko: | |
Frozen pineapple on siideri. Ihan ok makuinen, sisältää tietysti makeutusainetta, joten siinä mielessä vähän kyseenalainen. Maku ei kuitenkaan mun mielestä ole mikään ällömakea, pari-kolme siideriä voi kylmänä nauttia. Sen jälkeen kyllä alkaa mulla ainakin tökkiä. |
|
| Julkaisija: | tervas [ 2006-07-10 11:47:31 ] |
| Viestin otsikko: | |
...niin ja siitä kromista, täytyy kokeilla. Olen tänään menossa hakemaan muitakin vitamiineja, joten kiitos vinkistä |
|
| Julkaisija: | tervas [ 2006-07-11 07:24:56 ] |
| Viestin otsikko: | |
10.7. syötyä Aamulla 2 kuppia kahvia kermalla Lounas Tonnikalamössöä 4 nakkia (1ghh/100g) sinanappi ja ketsuppi totakai Päivällinen Kourallinen jäävuori, tomaatti, kurkku -salaattia Kermaista nakkikastiketta noin 40 minuuttia erittäin reipasta sauvakävelyä "saunassa", hiki lensi. Iltapala Emmental juustoa n.50g 2 nakkia, mausteilla edelleen |
|
| Julkaisija: | tervas [ 2006-07-12 07:28:04 ] |
| Viestin otsikko: | |
11.7. Aamulla n. klo 8 1 paistettu kananmuna Välipala n. klo 10:30 1 avokado Lounas noin klo 12:30 Tonnikalamössöä n.5 cm kuutioitua kurkku loraus öljyistä salaatinkastiketta jossa myös viinietikkaa Välipala noin klo 16:30 loput tonnikalamössöstä 40 minuuttia tehokasta sauvakävelyä/hölkkää Illallinen noin klo 19:30 Naudan ulkofilepihvi n.150 g Kermakastiketta Valkosipulivoita Iltapala 2 kourallista hasselpähkinöitä ...meni vähän käteen eilinen syöminen
|
|
| Julkaisija: | tervas [ 2006-07-13 07:24:06 ] |
| Viestin otsikko: | |
En tiedä, on tunne että jotain teen väärin. Vaakariippuvaisuuteni näkyy jokapäiväisenä puntarilla käymisenä eikä tällä viikolla ole lähtenyt yhtään Yritän nyt pienentää annoksia ja syödä hieman enemmän salaattia että saan öljyä menemään alas enemmän. Kermaa koitan vähentää ja ehkä myös juustoa, jos auttais tohon vatsan toimintaa. Pellavansiemeniäkin ajattelin. Voi kunpa täällä joku tietäisi ja kertoisi jostain muusta luonnollisesta keinosta. Ei peräruiskeita kiitos
Siis eilen syötyä 12.7. Aamulla n. 1/2 desiä hasselpähkinöitä 2 kuppia kahvia Lounas 2 munan munakas pieni grillimakkara 1,9 hh 1/2 tomaattia emmentaljuustoa Välipala tuoreita herneitä (useita) Päivällinen / Illallinen Lohta cremefraiche-smetana-kermakastikkeessa Vähän keitettyä kukkakaalia voilla n.5cm kesäkurpitsaa TV-naposteluksi useita tuoreita herneitä Iltapala 2 nakkia (1ghh) sinapilla |
|
| Julkaisija: | tervas [ 2006-07-14 07:56:23 ] |
| Viestin otsikko: | |
Hihhei, tänään punnitus/mittauspäivä ja tuloksia oli tullut! Mä kutsun tätä nyt kakkospäiväks, kun monessa kohtaa pudotus alaspäin oli 2 jotakin ....no mut nyt ruokikseen.
Edelleen joka aamu 2 kapselia e-epaa, nyt lisäks multivita+lactobacillus maitohapot 1 kpl. 13.7. Aamulla 2 kuppia kahvia Tonnikala öljyssä prk melkein kokonaan Lounas 1 paistettu muna Salaattia, tomaattia, öljykastiketta Päivällinen 1,5 juustomakkaraa (Wilhelm, olikohas siinä 1,6 ghh?) 3 kuppia kermakahvia Iltapala Lohta kermakastikkeessa Parmesanjuustosiivuja Nyt on mukava aloittaa loma tänään ja jatkaa hyväksi todettua ruokavaliota. Moi sys!! (Mullon loma loma loma )
|
|
| Julkaisija: | tervas [ 2006-08-15 09:48:14 ] |
| Viestin otsikko: | |
Täällä taas ja nyt jatkuu seuranta, ihanan ja aurinkoisen kesäloman jälkeen. Vain yks kilo saldona plussaa loman jälkeen ja se kyllä kannustaa jatkamaan. 14.8. Aamulla 2 kuppia kahvia maidolla tonnikalaa öljyssä 1 prk Lounas kourallinen jäävuorisalaattia 5 keltaista kirsikkatomaattia apetina feta (valkosipuli-oliivi poistettuna) prk öljyineen 1/2 avokado vettä Välipala tonnikalaa öljyssä 1 prk Päivällinen 2 paistettua kananmunaa emmental -juustoa keltaisia kirsikkatomaatteja Huomasin juuri että tulipa syötyä aika vähän eilen, joutu käyttää miestä tapaturman vuoksi lekurissa ja siinä tuoksinnassa näköjään unehtu syöminen. Täytyypä tänään ottaa vahinko takaisin ja katsoa että tulee syötyä tarpeeksi. |
|
| Julkaisija: | tervas [ 2006-08-16 08:37:21 ] |
| Viestin otsikko: | |
Ahh, mikä turvotus olo tänäaamuna
Eli eilisen ruokia kirjoitan ylös Aamulla 2 kuppia kahveeta maidolla 1 prk öljytonnikalaa (ei ihan kokonaan) Lounas Vähän jäävuorisalaattia Fetajuustoa Keltaisia kirsikkatomaattia öljyllä n.1dl partajugua Valion mustaherukkakeitolla, jota oli ehkä saman verran (Ei maistunut ruoka juuri ollenkaan lounaalla...) Päivällinen...ja sitten se ruoka maistuikin >>>> 2 "karppifajitasta" sisältäen seuraavaa Salaatinlehteen käärittynä: fajitas mausteista kananrintaa n.1kpl jossa vähän punaista paprikaa ja sipulia paistettuna creme fraichea (aika runsaasti) emmental punaleimaa (paljon) tulista salsaa avokadoa murskattuna Hoi hoi että tuli ahmittua kun oli niin USKOMATTOMAN hyvän makuista. 1 fajitas olis hyvin riittänyt, mutta kun - mutta kun....
Illalla sitten ei tullut enää mässättyä mutta join lasillisen tuoremehua, eli ei kyllä ollu mikään kunnon karppipäivä...tänään oletan palaavani ruotuun taas mutta ei viittis ottaa turhia paineita. |
|
| Julkaisija: | tervas [ 2006-08-17 14:49:25 ] |
| Viestin otsikko: | |
Hoih 16.8. Aamulla Kahvia kermalla 1 avokado puristetulla sitruunamehulla Lounas Karppifajitas: kanaa, sipulia, paprikaa, hotsalsaa, cremefraichea ja emmentaljuustoraastetta (nammmmmmmmm )
Päivällinen 2 paistettua kananmunaa emmentaljuustolla Iltapala kermaista kanapataa noin desi ja juustoa, juustoa, juustoa No tänä aamuna ei sitten ollut mitenkään rajun tuntuista toi turvottaminen ja tänään olen toistaiseksi pysynyt ruodussa. Miks se vaan nyt tuntuu olevan niin vaikeaa...No, senverran mase-juttua että parempi vaan pyristellä etiäpäin. |
|
| Julkaisija: | tervas [ 2009-05-05 08:53:16 ] |
| Viestin otsikko: | Re: tervaksen ruokis |
Tähän kopsaan eilen väärään paikkaan laittamani kommentin: 4.5.09 No niin, johan tästä muutama vuosi on vierähtänytkin kun viimeksi täällä surffasin. Eli tässä välissä tulin käyneeksi 58 kilossakin, eli melkein tavoitteessa. Mutta olevinaan sain vatsanväänteitä karppauksesta ja sen lopetin siihen. Myöhemmin ymmärsin että kysymyksessä oli todennäköisemmin työn aiheuttama stressi. Noh, nyt ollaan taas samassa pisteessä (jah, ehkä pari kiloa yläkanttiin...) kun viimeksi ja näin taas alkoi karppaus. Tällä kertaa sain miehenkin mukaan, saas nähdä kauan kestää. napa 92 cm perse 99 cm paino 67 kg Tästä siis lähdetään, tänään aamupaino 65, mutta en sitä vielä viitsi kirjata. |
|
| Sivu 1/2 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|