karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-26 03:58:26

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Del :)
ViestiLähetetty: 2004-11-10 10:42:32 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-11-02 16:41:00
Viestit: 152
10.11.2004, paino jotain (kierto, en edes halua mennä vaakaan, olo on kuin PALLOLLA :()

Aamupala:
n. 100g lihahyytelöä ~0 g

Lounas tms.
n. 400g Kariniemen kananpojan Broilerin rintaleikettä, HK:n mukaan Hiilihydraatteja 0,7 g/100...hmm. ~2.8g (HK:n tieto)

Muuta:
Kuppi kahvia, keinotek. makeutettu, tilkalla kermaa, ~1g? ...josta maha innostui, joten
1dl Gefilus 1% piimää, ~4.5g
1/2 purkkia rahkaa, puolukoita (ei sokeroituja) ~11g?
n. 50g lihahyytelöä ~0 g

Hiilihydraatit: 19.3g
Proteiinit: ~104g? Meneeköhän proteiinin saanti vähän yläkanttiin :(


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-11 09:08:19 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-11-02 16:41:00
Viestit: 152
11.11.04

Aamupala:
2 paistettua kananmunaa, koko paketti ~1g?

Lounas tms.
500g liha-vihanneslaatikkoa ~5?

Muuta:
1/2 purkkia rahkaa, puolukoita (ei sokeroituja) ~11g?
n. 200g lihahyytelöä ~0 g
125g sekavihanneksia ~5.875g


Hiilihydraatit: 22.875g
Proteiinit: -


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-12 07:16:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-06-14 12:10:00
Viestit: 1627
muistaakseni sopiva määrä protskuja on kertoa tavoitepaino 1.3-1.5:llä.
Korjatkaa, jos olen väärässä.

Tsemppivä!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-12 10:15:48 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-11-02 16:41:00
Viestit: 152
12.11.04

Aamiainen:
1 paistettu kananmuna
175g lihahyytelöä
1 lasi rasvatonta maitoa ~4,9g (jösses, maistuu ihan sokerille :shock:)

Päivällinen:
2 kaalikäärylettä (sisällä j.lihaa ja sieniä), 175g ~8g?

Muuta:
Oltermannia ~0g
2 keitettyä kananmunaa, jauhelihaa, oltermannia ~0.6g
50g punaista paprikaa ~2.3g

puolikas olutpullo ~6g?

Hiilihydraatit: ~21.8g


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-14 23:05:38 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-11-02 16:41:00
Viestit: 152
13.11.04 - 14.11.04

Tallinnassa, syönyt mitä sattuu.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-15 09:44:56 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-11-02 16:41:00
Viestit: 152
15.11.04

Aamiainen:
100g lihahyytelöä ~0g (no kun se oli halpaa ja se on hyvää :shock: :P)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-17 11:47:08 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-11-02 16:41:00
Viestit: 152
NO JOO! Jos aloitetaan uudelleen tätä seurantaa... :P

Aamiainen:
100g lihahyytelöä ~0g (se ei lopu koskaan...)

Lounas:
400g Kariniemen kananpojan broilerin rintaleike, hunajamarinoitu 0,7 g/100g ~2.8g

Muuta:
250g pakastevihanneksia ~11.75g :oops: (no, parempi kuin se pulla, jota himoitsin...)
100g sitä pirun lihahyytelöä... ~0g

Hiilihydraatit: 14.5g
+ repsahdin leipään, 2xhapankorppu, että ainakin hiil. tais tulla täyteen...


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-18 12:27:25 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-11-02 16:41:00
Viestit: 152
Aamiainen:
100g sitä pirun...~0 g

Lounas:
-

Muuta:
3 x jauhelihapihvi, itse tehty
100g kukkakaaligratiinia
juustoa ~0g

Hiilihydraatit: jotain, ei jaksa ajatella näin myöhään...


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)